مردم زیاد حرف می‌زنند/ مسی همیشه مسی است
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیمار، ستاره پاری‌سن‌ژرمن، معتقد است که لیونل مسی برای درخشش در این تیم نیازی به تغییر ندارد.

پاری‌سن‌ژرمن شب گذشته در دیدار سوپر جام فرانسه به مصاف نانت رفت و موفق شد با دو گل نیمار و یک گل از مسی و سرخیو راموس با نتیجه ۰-۴ برابر این تیم به پیروزی برسد. در حالی که کیلیان امباپه به دلیل محرومیت در این بازی حضور نداشت، نیمار رهبر تیمش بود و موفق شد نمایش درخشانی را از خود ارائه کند که تحسین بسیاری را به همراه داشت. 

این ستاره برزیلی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: «من از عملکردم راضی هستم. ما بازی بسیار خوبی با تمام تیم انجام دادیم. بسیار مهم بود که کارمان را با قهرمانی شروع کنیم و در نهایت این جام از آن ما شد. هر اتفاقی که رخ دهد، ما باید برنده باشیم.»

او درباره صحبت‌هایی که درباره لیونل مسی در هفته‌های اخیر مطرح شده است اظهار داشت: «یک مسی جدید در پی‌اس‌جی؟! من چنین نظری ندارم. مردم بیش از حد حرف می‌زنند. آنها نمی‌دانند که هر روز چه اتفاقی در تمرینات رخ می‌دهد یا در این تیم دقیقا چه خبر است. مسی همیشه مسی می‌ماند و تغییر نخواهد کرد. او همچنان در ترکیب این تیم سرنوشت‌ساز خواهد بود.»

نیمار با اشاره به اهمیت درخشش خط حمله پی‌اس‌جی در موفقیت این تیم اضافه کرد: «ما امیدواریم که همه چیز برای هر سه نفر ما خوب پیش برود. این آرزوی من برای خودم، مسی و امباپه است. اگر هر سه نفر ما عملکرد خوبی داشته باشیم، مطمئنا این اتفاق به سود تیم خواهد بود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی