جنجال دوباره در دیدار انگلیس – آلمان/ جام با «تقلب» به خانه آمد!/ حتی با VAR هم فریب می‌خوریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی زنان انگلیس جام یورو ۲۰۲۲ را با خود به خانه بردند و حالا تیم ملی خشمگین آلمان مدعی شده که در ومبلی تقلبی صورت گرفته است.

مطبوعات ملی آلمانی که بسیار هم خشمگین هستند اعلام کردند قبل از اینکه ضربه کلویی کلی به پیروزی تاریخی ۲-۱ منجر شود، تیم ملی آلمان باید در زمان عادی یک پنالتی می‌داشت.

روزنامه برجسته آلمانی «بیلد» مدعی شد که آنها دوباره در ومبلی فریب خوردند، با اشاره به گل جف هرست در فینال جام جهانی مردان در سال ۱۹۶۶. حادثه‌ای که این بار باعث خشم شد در دقیقه ۲۵ فینال یورو رخ داد، قبل از اینکه چیپ فوق‌العاده الا تونه ناکام بماند. تصاویری که نشان می‌دهد توپ به بازوی لیا ویلیامسون، کاپیتان تیم ملی انگلیس، برخورد می‌کند، در روزنامه‌ها و وب‌سایت‌های آلمانی پخش شده است. اما این اتفاق که در درگیری مقابل دروازه رخ داد، توسط VAR بررسی شد و آنها تصمیم گرفتند که مداخله نکنند.

جنجالب دوباره در دیدار انگلیس – آلمان/ جام با «تقلب» به خانه آمد!/ حتی با VAR هم فریب می‌خوریم

داور بازی «کاترینا مونزول»، که پس از حمله روسیه مدتی را در پناهگاهی در اوکراین پنهان شده بود، تصمیم گرفت پنالتی را اعلام نکند. تیم VAR اینطور قضاوت کرد که او خطای واضح و آشکاری مرتکب نشده است. با این حال، مطبوعات آلمان با این نظر موافق نیستند و می‌گویند: «حتی با VAR هم ما فریب می‌خوریم.»

در جای دیگر، تیتری از همان روزنامه با اشاره به گل هرست در سال ۶۶، عنوان کرد: «تقلب جدید ومبلی». روزنامه دیگری با عصبانیت مقامات را مسئول شکست آلمان دانست و نوشت: «داوران مثل سال ۶۶ صحنه را از نزدیک ندیدند.»

جنجالب دوباره در دیدار انگلیس – آلمان/ جام با «تقلب» به خانه آمد!/ حتی با VAR هم فریب می‌خوریم

مارتینا ووس تکلنبورگ، سرمربی آلمان، نیز قاطعانه اعلام کرد که تیمش باید پنالتی می‌گرفت. او در صحبت‌های پس از بازی گفت: «هندبال. باید آن را ببینید. شما اصلاً متوجه نیستید. افرادی که مسئول هستند باید در مورد آن فکر کنند.»

دقیقاً ۵۶ سال پس از آخرین افتخار بزرگ انگلیس، شاگردان سارینا ویگمن سرود پیروزی را در کشور خواندند. تیم در کنفرانس مطبوعاتی با خوشحالی فریاد می‌زد: «جام به خانه آمد.»

اما درست مانند سال ۱۹۶۶، پس از شوت هرست که به تیر دروازه برخورد کرد و از خط عبور کرد یا نکرد، آلمانی‌ها بار دیگر خشمگین شدند.

جنجالب دوباره در دیدار انگلیس – آلمان/ جام با «تقلب» به خانه آمد!/ حتی با VAR هم فریب می‌خوریم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ژرمنهای بیست جام ملی US ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    ای کشوری که کلا با این جام که هر دو با سود داوری در مقابل بیست جام! کسب شده! طبیعیه! طرف تیمش 7 بار پیایی تو رده زنان قهرمان یورو شده اما یکبار جنجال داوری کمک داوری نبود اما....
  • امین IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    آلمان ها کلا عادت کردند فقط از داوری سود ببرندگل لمپاردبه آلمان یادتون رفته.2جام جهانی که بردند1990و 2014تو فینال عملا داور آرژانتین رو سلاخی کرد
    • احمد IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      انگلیس سال ۲۰۱۰ به آلمان ۴ بر یک باخت و نه ۲ بر یک....با قبول شدن گل لمپارد هم در نهایت ۴ بر ۲ می باختید.....گل بره مه به آرژانتین در فینال ۹۰ از روی پنالتی کاملا درست بود....خطا رو فولر کاملا فاحش بود....در ضمن تو اون بازی یه پنالتی روی اوگن تالر هم گرفته نشد و فحاشی مارودونا هم با اغماض داور گذشت.....درباره فینال سال ۲۰۱۴ هم نمیدونم از کجات این ادعا رو درآوردی
  • بایرن IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    انگلیسی ها کلا کارشون خلاف هستش حالا چه ورزش باشه ویا سیاست
  • رامین تاج IR ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    همون روزیکه که یه اوکراینیو داور کردن معلوم بود گاوبندیه
  • عباس IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    آرژانتین داخل قوطی بود جام جهانی 90 رقیب دیرینه آرژانتین برزیل و هفت تایی کرد اینها ارتش هیتلر هستند کاکو پرافتخارترین هم در جهان هم در اروپا شما دیگه فشار به کجات رسیده دو سانت برو جلو و یک سانت بیا عقب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی