پوچتینو بالاخره سکوت خود را شکست/ مسئولان پاری‌سن‌ژرمن وسواس ذهنی دارند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مائوریسیو پوچتینو سرمربی سابق پاری‌سن‌ژرمن بعد از مدتها بالاخره در مورد اخراج خود از این تیم حرف زد.

مائوریسیو پوچتنیو، سرمربی سابق پاری‌سن‌ژرمن، پس از اخراج از این باشگاه برای نخستین بار در مصاحبه ای مفصل در مورد مسائل مختلف از جمله دلیل اخراج خودش از تیم پاریسی صحبت کرد.

پس از ناکامی پاری سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان فصل گذشته، مدیران این تیم تصمیم گرفتند با مائوریسیو پوچتینو، قطع همکاری کنند و کریستوف گالتیه را جانشین این مربی آرژانتینی کنند.

پوچتینو فصل قبل پاری‌سن‌ژرمن را قهرمان لیگ ۱ کرد اما در اروپا ناکام بود. او در نخستین مصاحبه‌اش پس از اخراج، از این گفت که لیگ قهرمانان اروپا هدف اصلی مالکان متمول تیم پاریسی است. پوچتینو به روزنامه آرژانتینی اینفو گفت: «همه چیز در پی‌اس‌جی روی لیگ قهرمانان اروپا متمرکز است و گاهی اوقات این می‌تواند کمی منحرف کننده باشد. لیگ قهرمانان یک وسواس ذهنی برای آنها است و هر چیزی کمتر از قهرمانی در لیگ قهرمانان برای این تیم مساوی با شکست است.»

این مربی آرژانتینی در مورد تمدید قرارداد امباپه با پاری‌سن‌ژرمن گفت: «پی‌اس‌جی تمام تلاش خود را برای حفظ کیلیان امباپه انجام داده است و من با آن موافقم. او یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر جهان است و من فکر می‌کنم پاری سن‌ژرمن با تمام امکاناتی که برای انجام این کار داشت، او را متقاعد کرده است که بماند.»

او از مسی به عنوان بهترین بازیکن جهان یاد کرد و گفت: «بدون شک مسی بهترین بازی جهان است و توانایی‌های فراوان دارد.»

او در مورد شب تلخ در برنابئو و حذف از لیگ قهرمانان که در نهایت سبب اخراجش نیز شد، چنین گفت: «ضربه کریم بنزما روی پای جانلوئیجی دوناروما، فکر می‎‌کنم خطا بود و اگر VAR بررسی می‌شد، در حال حاضر در مورد چیز دیگری صحبت می‌کردیم... چیزی مثل حذف رئال‌مادرید.»

پوچتینو که در حال حاضر در خانه‌اش در بارسلونا به سر می‌برد، بدون تیم است اما گفته قصد دارد خیلی زود به دنیای مربیگری بازگردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ف پرسپولیسی IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    خیلی مربی خارجی دوست دارید این آقا رو نه الآن بعد جام جهانی واسه جام ملت ها بیاریدش نه راننده اتوبوسی مثل کی روش!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی