نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ماجرای شرم‌آور حضور هالک پوشالی با تیشرت در رینگ/ پشت پرده اصرار انگلیسی‌ها به انجام مبارزه و حضور کتک‌ خور چهره ایرانی!
زمان مطالعه: ۸ دقیقه

مبارزه غریبی که در همان راند نخست و در کمتر از ۲ دقیقه با برتری حریف به پایان رسید نشان داد که او حتی اصول اولیه بوکس را نیز نمی‌داند.

سجاد غریبی مدتی است با عنوان قلابی هالک ایرانی در اینستاگرام و فضای مجازی فعال است و با استفاده از فتوشاپ و نرم‌افزارهای مختلف تلاش دارد تا چهره‌ای قدرتمند و اندامی ورزیده و شبیه به شخصیت کمیک استریپ هالک را به تصویر بکشد، اما نخستین بار وقتی برای دیدار برابر مارتین فورد جلوی دوربین‌ها ظاهر شد همه فهمیدند که عکس‌ها و حتی فیلم‌هایی که او از خودش در صفحات مجازی منتشر می‌کرد واقعی نیست و او تلاش داشته تا با استفاده از کارهای گرافیکی، چهره‌ای متفاوت از خودش ارائه کند. حتی در مراسمی که پیش از این مبارزه برگزار شد وقتی دو طرف به سمت هم حمله کردند، غریبی به طرز عجیبی نقش زمین شد تا مشخص شود که به سختی می‌تواند برابر این رقیب ورزیده مقاومت کند. درنهایت به دلایل مختلف مبارزه او با بوکسور انگلیسی لغو شد اما غریبی از حواشی این مبارزه درآمد خوبی کسب کرد و با استفاده از ترفندهای مختلف به تعداد فالوئرهای خود در اینستاگرام هم اضافه کرد. این البته پایان کار او نبود و مدتی بعد اعلام شد که او تصمیم دارد یک مبارزه دیگر را به‌عنوان نخستین حضورش در بوکس برابر حریفی از قزاقستان برگزار کند. این مسابقه هم با حواشی زیادی همراه بود و تبلیغات زیادی درباره مبارزه هالک ایرانی و جنگجوی قزاق صورت گرفت اما وقتی مبارزه آغاز شد همگان فهمیدند که حبابی که غریبی برای خود ساخته خیلی زودتر از آنچه انتظار می‌رفت ترکیده است. این مبارزه که در همان راند نخست و در کمتر از ۲ دقیقه با برتری حریف به پایان رسید نشان داد که غریبی حتی اصول اولیه بوکس را نیز نمی‌داند و به سختی توانست ثانیه‌هایی را برابر حملات بی‌وقفه حریف دوام بیاورد.

درآمدزایی از سلبریتی‌ها
این ماجرا شاید برای بوکس ایران و ورزش کشور با توجه به تبلیغات زیادی که روی ایرانی بودن این هالک قلابی انجام شده بود، اتفاقی تلخ بود اما برای خود او و همچنین برگزارکنندگان این مسابقه سود خوبی داشت. چنین روندی در نقاط مختلف دنیا مرسوم است که در مسابقات زیرزمینی یا حتی نمایشی برخی مبارزه‌کنندگان تنها برای سود مالی و فروش بلیت بیشتر دست به هر کاری می‌زنند و البته معمولا نتایج این دیدارها از پیش مشخص شده است. بدون شک کمپانی‌ای که این مسابقه را برنامه‌ریزی کرده بود به خوبی از شرایط سجاد غریبی و میزان مهارت او در بوکس اطلاع داشته اما با وجود این باز هم اصرار داشته تا او را برابر یک بوکسور قرار دهد و با تبلیغات زیاد و امید بستن به بیش از یک میلیون فالوئر او این مسابقه را ترتیب داده است. مدیران این شرکت از همان ابتدا می‌دانستند که مبارز قزاق برنده این مسابقه خواهد بود و این رویارویی از نظر ورزشی ارزش چندانی ندارد اما بعد مالی آن باعث شد تا درنهایت هالک ایرانی در یک مسابقه بوکس به میدان رفته و درنهایت هم با شکستی مفتضحانه رینگ را ترک کند.
این مبارزه را شرکت بوکس‌استار برنامه‌ریزی کرده بود. همان شرکتی که پیش از این مسابقه غریبی برابر مارتین فورد که لقب ترسناک‌ترین مرد روی زمین را به او داده بودند را برنامه‌ریزی کرده بود که البته درنهایت پس از یک بار تعویق این دیدار، در مرحله بعدی لغو شد. فورد بعدها در مصاحبه‌ای عنوان کرد که اصلی‌ترین دلیل اینکه تصمیم به لغو این مسابقه گرفته نگرانی از بابت خودکشی حریفش بوده و او پس از درگیری جزئی که در زمان جلسه پیش از مسابقه داشتند به این نتیجه رسیده که حریفش آن‌طور که از او تعریف می‌کردند نیست و به همین دلیل احتمالا نباید انتظار یک مبارزه جدی را داشت.
بوکس‌استار پیش از این هم مسابقات بوکس که بیشتر نمایشی و بین افرادی بوده که اکثرا در فضای مجازی شهرتی برای خود دست‌وپا کرده‌اند را ترتیب داده و به دنبال این بوده تا با اعطای القاب عجیب‌وغریب به آنها هیجان این رقابت را بالا برده و درآمدزایی خوبی از قبل آن داشته باشد. همین اتفاقی که اخیرا در دبی هم رخ داد و با وجود اینکه غریبی در همان راند نخست بازنده شد اما از حواشی این مسابقه و همچنین بلیت‌فروشی و پخش تلویزیونی آن سود خوبی نصیب این شرکت شد.

شرم‌آور در رینگ
این مسابقه بازتاب زیادی در سایت‌های رزمی و بوکس کشورهای مختلف داشت. سایت «asianmma» در گزارشی از این مسابقه نوشته است: «هالک ایرانی نخستین مسابقه بوکس خود را درحالی برگزار کرد که این مبارزه اصلا برایش خوب پیش نرفت. او در این جدال حتی ترجیح داد پیراهنش را از تن خارج نکند و با لباس با حریف اینستاگرامی و قزاقستانی‌اش مبارزه کرد برای مردی که بیشتر شهرتش را مدیون عکس‌هایی است که در فضای مجازی از فیزیک آماده و بدن عضله‌ای خود منتشر می‌کرد و تلاش داشت تا این عضلات را در معرض دید عموم قرار دهد اینکه در نخستین مبارزه‌اش اینچنین آنها را پنهان کند بسیار عجیب بود. جالب اینکه او ۱۴۰ کیلوگرم وزن دارد و حریفش فقط ۹۲ کیلوگرم اما با شروع مسابقه این بوکسور قزاق بود که به‌سرعت مشت زدن را آغاز کرد و البته هالک ایرانی هم تلاش‌هایی برای تلافی این مشت‌ها داشت اما ضربات او فاصله زیادی با صورت حریف داشت.

وقتی نخستین مشت محکم حریف قزاق به بدن غریبی نشست او ترجیح داد پشتش را به حریف کرده و فرار کند. او فقط می‌خواست از مشت‌های حریف در امان باشد و ترجیح می‌داد تا مبارزه هرچه زودتر تمام شود. حتی یک استراحت کوتاه برای نوشیدن آب داشت، اما این اتفاق هم به سود او نشد و ضربات حریف قزاق پس از شروع دوباره مسابقه باز هم ادامه داشت. این یک نمایش شرم‌آور بود؛ چراکه در ادامه مسابقه باز هم این مبارز قزاق بود که ضربات پیاپی را به حریف وارد می‌کرد و درنهایت یک ضربه هوک راست کار او را تمام کرد. داور برای اینکه این تحقیر ادامه پیدا نکند تصمیم گرفت مسابقه را متوقف کند و این نمایشی بسیار ناامیدکننده از مردی بود که نشان داد که نه‌تنها در بوکس مهارتی ندارد، بلکه حتی یک بدنساز خوب هم نیست. هالک ایرانی همچنان حدود یک میلیون فالوئر در اینستاگرامش دارد و احتمالا برای این مسابقه پول خوبی گرفته است اما این درآمدزایی به قیمت از دست دادن تصویری بود که او مدت‌ها با دقت برای هوادارانش ساخته بود و پس از این نمایش ضعیف باید به دنبال بازسازی شهرت خود باشد.»
سایت «گیومی اسپورت» هم با اشاره به عملکرد ضعیف غریبی در این مسابقه و همچنین کنایه به برگزاری چنین مسابقاتی نوشته است: «هالک ایرانی در مبارزه‌ای که در دبی داشت هیچ شباهتی به عکس‌هایی که از خودش منتشر کرده نداشت. تکنیک مبارزه او هم یکی از بدترین‌ها نمایش‌هایی بود که در داخل رینگ بوکس در تاریخ دیده شده است. این مبارزه عجیب بین هالک ایرانی و غول قزاق در توئیتر برنامه‌ریزی شد و بسیاری از هواداران این دو نفر منتظر بودند تا مبارزه آنها را در یک مسابقه بوکس فوق سنگین‌وزن ببینند. البته این دیدار تقریبا نمایشی قرار بود و فقط در ۶ راند دو دقیقه‌ای برگزار شود اما وقتی یکشنبه شب در دبی رودرروی هم قرار گرفتند همان یک راند برای مشخص شدن نتیجه کافی بود. همه انتظار جدال یک هالک و یک تایتان(لقب بوکسور قزاق) را داشتند اما نتیجه کار آن چیزی نشد که بسیاری منتظرش بودند. سجاد غریبی در ۳۰ سالگی چندان نشانی از آن تصاویر اینستاگرامی‌اش نداشت و مشخص بود که آنها را با استفاده از فتوشاپ درست کرده است. نمایش یکشنبه‌شب او بار دیگر به هوادارانش نشان داد که فیزیک بدنی‌اش فرسنگ‌ها با یک هالک فاصله دارد و البته بدتر و شوکه‌کننده‌تر از اندامش، ضعفش در بوکس بود و اصلا مهارت و ورزیدگی لازم را نداشت. او فقط بعد از ۳۰ ثانیه شروع به فرار و دویدن دور رینگ کرد تا از ضربات حریفش فرار کند. درمجموع نخستین حضور او در رینگ بوکس به‌شدت به وجهه او لطمه زد و باید دید آیا در ادامه می‌تواند چهره خود را بازسازی کند یا نه.»

لطفا دیگه نیا
بوکس از سال‌های دور همواره به‌عنوان ورزشی جذاب و پرطرفدار مطرح بوده و در این مدت ستاره‌های زیادی در این ورزش ظهور کرده و نام خود را مطرح کرده‌اند که بیشتر آنها نیز در بوکس سنگین‌وزن فعال بوده‌اند. از محمدعلی کلی و جو فریزر گرفته تا ایواندر هالیفیلد و مایک تایسون همگی به‌عنوان چهره‌های پرطرفدار و البته پولساز این ورزش نام خود را مطرح کرده‌اند. در سال‌های اخیر هم برادران کلیچکو، تایسون فیوری و آنتونی جاشوا ازجمله نفراتی بودند که کمربندهای قهرمانی از دید ۵ سازمان اصلی برگزارکننده رقابت‌های این رشته را به دست آورده‌اند. البته همه آنها سال‌ها در این رشته فعالیت کرده و یک بوکسور حرفه‌ای محسوب می‌شوند که به همین دلیل مبارزات آنها در داخل رینگ بوکس بسیار جذاب و تماشایی دنبال می‌شد و معمولا چندین راند طول می‌کشید و حتی در برخی مسابقات کار به رای داوران کشیده می‌شد. رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان در ۱۲ راند برگزار می‌شود و درنهایت پول خوبی هم با توجه به تبلیغات فراوان و همچنین حق پخش تلویزیونی برای این مسابقات نصیب نفرات برتر می‌شود.
بااین‌حال چنین مبارزاتی که بین بوکسورهای تقریبا آماتور برگزار می‌شود تنها جنبه نمایش و جلب مخاطب دارد و از نظر ورزشی چندان موردتوجه قرار نمی‌گیرد. در چنین جدال‌هایی شرکت‌هایی که برنامه‌ریزی آن را انجام می‌دهند با کمک فضای مجازی و تبلیغاتی که اکثر نیز با واقعیت فاصله دارند، تلاش دارند جدالی جذاب را برای مخاطب ایجاد کنند و البته خیلی زود مشخص می‌شود این رویارویی‌ها نتوانسته انتظارات هواداران بوکس را برآورده کند. سایت «بلادی البو» درباره این جدال و حواشی آن نوشته است: «سجاد غریبی سال‌ها بود که در فضای مجازی خود را به‌عنوان هالک ایرانی مطرح می‌کرد و تلاش داشت چهره‌ای جذاب از خود به نمایش بگذارد که شبیه این شخصیت افسانه‌ای است. مدت‌ها بود که هوادارانش منتظر ورودش به بوکس یا MMA بودند تا عملکرد او را در رینگ مسابقه ببینند اما هر بار اتفاقی باعث لغو این رویدادها می‌شد. درنهایت وقتی مبارزه‌اش با مارتین فورد لغو شد این‌بار سراغ یک بوکسور قزاق رفت و هرکسی که این مبارزه را دیده، معتقد است روزهای نمایش او در فضای مجازی به پایان رسیده است. با توجه به عکس‌هایی که حال مشخص شده فتوشاپی بوده است، بسیاری انتظار داشتند حداقل چهره‌ای تهاجمی از خود به نمایش بگذارد اما او حتی بلد نبود چگونه مبارزه کند.»
شاید بهترین واکنش به این مسابقه را آن کاربر توئیتر داشته که نوشته بود: «لطفا یک نفر به هالک ایرانی پولی بدهد تا دیگر پایش را در رینگ بوکس نگذارد!»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۱
  • مهران IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    هرچه لحظات مشت خوردن و فرار این دلقک از حریف می بینم بیشتر مارتین فورد انگلیسی را به خاطر انسانیت و مردانگی اش تحسین میکنم.
    • الونگا IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      البته ایشون هالک جمهوری اسلاميه نه هالک ایران چون ثبت نام کرده واسه سوریه
    • عشقی IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      آقا چرا دولت اقدام به دستگیری این آدم کلاهبردار نمیکنه که با آبروی ایران و مردم بازی کرده هم خودش هم زیر دستی‌اش. برای چی یه کارگر ساده باید خودشو بکشه تا بتونه زندگی زن و بچشو تعمین کنه بعد این آقا با هیکل تپه مانند و بدرد نخورش بتونه به یه همچین دارای برسه.. اگر اینجوریه بیاین والا 100 میلیون هم رو من هزینه کنین قول میدم بیشتر این آدم دووم بیارم.
    • ممد IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      یا خدا انداختن گردن انگلیسیا😵‍💫😁
  • بنام DE ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    یه آدم از نظر سنی بزرگسال و از نظر عقلی و روانی خردسال ادعا می‌کنه که هالک «ایرانی» هستش! واسه یکی مثل مارتین فورد رجز میخونه! هر دفعه با پای خودش بصورت قانونی می‌ره خارج از کشور توی رینگ و کتک میخوره و هر دفعه هم ادعا می‌کنه که مریض و گشنه و تشنه و نا آماده بزور بردنش توی رینگ!!! بعد هم با جیب پر پول بر میگرده به کشوری که اسم و شرفش رو با پول معاوضه کرده! بعد این وسط شما تیتر میزنین: کار کار انگلیسی هاست😳
    • فرامرز IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      درسته از نظر همه اشتباه کرده ولی اختلاص که نکرده دزدی هم نکرده مال مردم هم نخورده توی خودش یچی دیده غرور هم همه دارن و تکبر کرده ولی مثل اقایون که جرمی انجام نداده شماها اگه به فکر شرف سرزمین هستین همه اینایی که امروز توی صفحه مجازی اینجوری دهن باز کردن همینجوری غیرت کنن روی دولت دهن باز کنن اگه امروز اینکارو بخاطر پول انجام نمیداد تو خرج شو میدادی
  • آبی رنگ عشقه IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    آن یک میلیون فالوور اگر شعور داشته باشند این دلقک را آنفالو میکنند و اگر هم نداشته باشند که لیاقتشان همین قهرمان پوشالی و فتوشاپی است
    • آذری IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      اینو واقعا موافقم! اگر واقعا یکبار مردم پشت هم باشن و شروع به آنفالو این دلقک کنن این دلقک و دلقک های مثل این که با استفاده از سطح شعور پایینِ یه سری، میلیاردر میشن! میفهمن که شعور ایرانیها بیشتر از این هست که بخاطر چند دقیقه خندیدن و با بها دادن به این مدل دلقکها، آبرو و وجهه خودشونو توی دنیا خراب کنن! واقعا با آنفالو کردن این پلشت باید به دنیا بفهمونیم که این دلقک هیچ ربطی به ایرانیها نداره و کسی که با کلاهبرداری و فتوشاپ خودشو مطرح کرده مورد حمایت خوده ایرانیها هم نیست و ایرانیها هم کارهاشو تائید نمیکنن! این دلقک حتی وجود نداشت تیشرتشو در بیاره چون میدونست چجوری آبروش میره! واقعا دم مارتین فورد گرم که بخاطر پول وجهه خودشو پائین نیاورد و خیلی رک به این دلقک گفت برو رد کارت عمو جون... خواهشاً هر کی فالو داره این دلقک رو آنفالوش کنه چون چیزهای زیادی برای خنده هست و بخاطر چند دقیقه خنده یه دلقک رو الکی معروفش نکنیم تا بعداً باخرج کردن پولهایی که با این حمایت ها و حماقت یه سری بدست آورده به ریش هممون نخنده!!
  • شاهین IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    این بشر را نزارید ایران بیاید... نوعی حیثت مملکت را به باد داد. اعتبار کشور را به چندر قاز دلار فروختن همان خیانت هست.. عبرتی باشد برای عده ای
  • محمد IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    این آقا ورزشکار محلی‌ چه ربطی ب انگلیس و آمریکا داره؟ باید جوابگو این آبرو ریزی باشه
  • حسین IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    دیروز کاربری به نام هاکان یه مشت زر زده بود در مورد تاریخ ایران، یه شخص بی وطن ، میخاستم اگه هست بیاد اینجا تا براش درس تاریخ ایران رو بزارم تا بفهمه خودش بی وطن و بی تاریخه یا ایران و ایرانی، بیا هاکان ، بیا بی وطن میخام برات کلاس تاریخ بزارم.
    • پدرام CA ۰۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      حسین اقا اون از کشور عربی این...ها رو خورده بود با گوگل ترجمه کرده بود. من در حدی که بلد بودم بدون اینکه به ملت یا قومی توهین کنم جوابش رو دادم. چون اونها دقیقا دنبال اینند اینها دنبال عصبانی کردن ماهان الان هم که این دلقک سجاد زمینه اش رو فراهم کرده. میخوان ما رو بندازن به جون هم. ایران خیلی بد خواه داره. متاسفانه احمقهایی مثل سجاد هم داره . کلا ایران چون هزار سال اقای بلامنازع اسیا بوده اینها عقده نسل اندر نسل از ما دارن. حرفهای صدام رو یادته؟
  • Kayhan IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    سلام خدمت دوستان عزیز خدا وکیلی هروقت قیافه سجاد غریبی رو میبینم حالم بهم میخوره فقط از یک چیزش حالم بهم نمیخوره سینه هاش رو نگاه کنید انگار دختر هستش درست میگم یا نه این پسر رو باید بگیری بکنی تا یک بار دیگر با غیرت و شرف مردم ایران بازی نکنه.
    • عظیم IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
      واقعا همینطوره جدا از اون مقصر اصلی کسی است که نقش مربی او رو داشته
  • . IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    والا این آدم رو کسی نمیشناخت شما رسانه ها بزرگش کردید بهش لقب هالک ایرانی دادید، خب وقتی شمای رسانه که ادعای پیشرو بودن داری اینقدر تو موضوعات سطحی در گیرید از باقی ارکان ورزش این مملکت چه انتظاریه.. کدوم هالک .. این رو باید بهش گفت سلطان حباب .. البته اگه اونقدر بیکارید که هنوز میخایید در موردش خبر کار کنید .
  • محمدزاده IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    به نظر من هر کسی چه آدم سیاسی باشه یا شهروند عادی به ملت و کشور خیانت بکنه باید به جرم مفسد فی الارض محاکمه واعمال قانون بشه
  • مهمان IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    سلام، کم نیستند خارجی و داخلی که بخان به حیثیت ایران و ایرانی ضربه بزنند این در نتیجه ی دشمن تراشی ها و دیپلماسی ضعیف بوجود میاد. اگر اینکار واقعا از روی نادانی بوده باید تأدیب بشه و اگر ضربه زدن به وطن اون دیگه برخورد قاطع.
  • سلیم IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    اینا همه‌ش فیلمه قشنگ معلومه که هر دو نقش بازی می کنن. پولی که از فروش بلیط و همچنین خود برگزار کننده ها به اینا می رسه مسابقه که برای هالک و رقیبش بی معنی... فقط مردم سر کار هستن که فکر می کنن این مبارزه واقعی بوده
  • ح IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    من مشغوک هستم به این هالک گلابی که دنبال چی ... هست که با آبروی ایران بازی میکنه. پای انگلیس به نظر من وسطه ...
  • سینا IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    در خبر ها خوندم بابت همین مبارزه مسخره ای که انجام داد و مشت هایی که به اسمان زده حدود هفت میلیارد تومن پول گرفته.نمیگم همه اما ۹۰ درصد کسانی که الان انتقاد میکنن حاظرن با مبلغ خیلی کمتر برن داخل رینگ و کتک بخورن.پس بهتره به جای انتقاد از غریبی از خودمون انتقاد کنیم که با لایک و کامنت و دنبال کردن این گونه افراد رو بزرگ میکنیم
    • عظیم IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
      به نظر من باید مسیولین جامعه ورزشی پاسخگو باشند این پهلوون پنبه چند ین ماه هست که به نام ایران داره اراچیف میگه و کسی نیست موضوع رو رسیدگی کنه حالا بعد از نتیجه کثیفی که از قبل مشخص بود احراز شد حالا فکر حفظ حیثیت جمهوری اسلامی افتادند به نظر من در درجه اول مسیولین وزارت ورزش و مسیو.لین ورزشی ذیربط و کسی که نقش مربی این مرزش کار پوشالی رو داشته باید پیگیری ومجازات بشن
  • بیدار IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    من فکر میکنم اینها همش فیلمه. این هالک نیست کدو قلقله زنه که فقط میره تو رینگ و رو استیج قوپی میاد هولش میدن یا مشتش میزنن و فقط وظیفه داره قل بخوره و پول بگیره و ابرو ایران و ایرانیو ببره. همین
  • ایرانی IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    هالک ایرانی اسطوره ای واقعی اماتلخ از ایران زمین نامی که آیندگان ونسل بعدی برای ترساندن کودکانشان ازآن نام میبرند(بچه بخواب میگم هالک بیاد بخوردت) واقعآ که برای آبروریزی چیزی کم نگذاشت پول که چه ابروها که نمبرد
  • سینا IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    توایرانی اگه غیرت داری که معلومه نداری بساط این حکومت دزدوغارتگرراازکشورت کم کن تاکثافتهایی این چنینی پیداشون وپول پاروکنن
  • مداح ... زنا زاده هست بدون شک همگی IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    حکومتی که مداح های بیسواد ادره میشه اخوند تا گردن در نجاست شهوت زن ستیز قهرمان پهلوان این حکومت هم باید همین هالک باشه در زمان گذشه شورشیان کثیف فرشته بیرون رفت سال 1368 رسما شیطان کودتا کرد اره شرم بر مداح زنا زاده
  • ایرانی IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    هیچکس پیدا نمیشه تواین مملکت این کوه گوشت وپشم رو جمعش کنه تا بیشتر ازاین آبروی ایران وورزشکارها مونو نبره به خدا آدم خجالت میکشه مبارزه که چه عرض کنم کتک خوردن این بچه دلقک رو ببینه
  • علوی IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    فضای مجازی کثیف ازکاه کوه ساخت ننگتان بادازاین همه فریب مردم خجالت بکشید
  • پویا IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    سجاد خاک بر سرت . اگه بجای تو سجاد محمدی ( خواننده معروف) میرفت قطعن اول میشد .
  • ارش IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    بابا خجالت بکشین هر گندی بالا میاریت میگیت انگلیسه یا امریکا بابا خودتی
  • محمد نیکوئیان IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    این مبارزه ای بود بین یه دلقک و یه پشمک،جفتشون حتی لیاقت پا گذاشتن داخل رینگ رو هم نداشتن
  • حسین IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    سجاد غریبی یه بنده خدایی به ما نصیحت میکرد میگفت: هیچ وقت خودتونو نفروشید،اگر خواستین بفروشید حداقل مفت نفروشید... تو خودتو مفت فروختی وگرنه اگر اسم ایران قرار باشه با چهارتا مثل تو عابروش بره که دیگه درشو باید گل گرفت
  • ایرانی IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    لعنت به سجاد غریبی(غربتی) و گور پدر کسی که مجوز برای سجاد غربتی مجوز مبارزه صادر کرد
  • محمد IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    هم وطنان این آقا رو یک تیم عرب ضد ایرانی طراحی کرده اسم این تیم با نام رمزی قاصم هست که وظیفش شکستن غرور ایرانی است مرکزیت اون سعودیه
  • Кз KZ ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    Алқа казакстан🇰🇿🇰🇿🇰🇿✌️✌️
  • امید IR ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    نه ربطی به عرب داره نه سعودی ایتا همش از بی عرضی خودش است تهمت بی ربط نزنید
  • ایرج IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    بردار ملت ایران نمی خوان تو بری مسابقه ۰افرین پسر خوب ۰همون عکساتو بگیر فتو شاپ کن همینطوری طرفدار داری ۰ادامه بدی فردا بچه ۱۴ ساله هم تو رو به رینگ میخواد ازت نمی ترسه اونم تورو فراری میده ۰انوقت دیگه کاریش نمیشه کرد۰عذرخواهیم نمیخوایم ۰فقط جان مادرت مبارز نطلب۰
  • بوشهری IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    نمادی از تزویر و دو رویی جامعه ایران بود
  • afti IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    سجاد غریبی یه وطن فروشه خائنه باید مجازات بشه یه حقه بازکلاهبرداره بی آبروعه
  • بی غیرت سجاد آبروی ایران را برد IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    سجاد پفکی
  • امیر IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    تقصیر اون بک میلیون ادم بیشعوریه که فالور این الدنگ اند
  • مهدی IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    خدایی چه ربطی به انگلیس داره ؟
  • هیچکس IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    از الان تا ده سال دیگه هرجا بگی ایران یاد همین میوفتن
  • Nazer CH ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    هالک اینیستاگرامی
  • سی سی FR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    بنظر بنده این بنده خدا رو همونطور که کارتون سیمپسون ها این رو پیش بینی کرده بوده کاری کردن دقیقا همین پیش بینی ها درست از آب دربیاد و این هالک رو درست کردن که طبق برنامه ریزی یهود پیش بره .دقیقا مثل ویروس کرونا که همون کارتون پیش بینیش کرده بود .یهود واقعا دارن همه چیز رو برنامه ریزی شده پیش میبرن .این چیزا رو نمیشه ساده ازش گذشت و باید تحلیلش کرد واقعا .
  • شهروند IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    مقصر اصلی ملت گوشی به دست هستند .
  • عظیم IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    به نظر من مقصر اصلی این ورزشکار دروغین کسی است که نقش مربی او را داشته
  • علی مقدم IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    این سجادغریبی همان آقایی نیست قبل ازمسابقه صداوسیما دعوتش کردوباهاش مصاحبه کرد ؟!کلیپ های مصاحبه که هستند
  • ف IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    آقا چکارش دارید رفته کتک خورده پول گرفته اینم پول دیه کتکشه نه مسابقشه والله همه شماها که اینجوری میگید حاضرید علاوه برکتک خوردن یه لگدی هم بخورید اما هشت میلیارد تومان یجا بهتون بدن غریبی فردا باهمین پولش یه خونه لوکس میخره یه ماشین خارجی لوکسی هم میزاره زیر پاش وبه ریش هممون میخنده حالا فعلا شما بخندید
  • ممد IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    بازم خدار وشکر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی