نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
زهرا بخشی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زهرا بخشی یکی از بهترین لیبروهای والیبال ایران از سوی الکساندرا کمپدلی خط خورد.

والیبالی‌ها که خود را برای شرکت در بازیهای کشورهای اسلامی آماده می‌کردند روز گذشته با ۱۴ بازیکن به استانبول رفتند تا بعد از برگزاری چند دیدار دوستانه به قونیه محل برگزاری پنجمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی برود. اما در میان اردونشینان نام‌هایی از لیست نهایی خط خوردند که صدای برخی درآمد. زهرا بخشی لیبروی سابق تیم ملی بعد از خط قرمز بر روی نامش می‌گوید: «بنا به گفته ی کمپدلی با بهترین لیبرو فاصله دارم.در حالی که سیستم VIS دو سال من را بهترین لیبرو معرفی کرد. با این حرف‌ها به بهترین بودنم شک کردم. حتی با تیم سایپا در جام باشگاه‌های آسیا بهترین عملکرد را داشتم. چگونه نامم را خط می‌زنند. از نظر خودم بهترین هستم.»

او در ادامه نیز بیان می‌کند: «حتی اگر کمپدلی برای جوانگرایی نام من را خط زده است، فردی که جایگزینم کرده، ۲۴ سال سن دارد و یکسال از من کوچکتر است. یعنی لیبروی ۲۵ ساله سنش زیاد است و فرد جایگزین با ۲۴ ساله جوان می‌شود.هنوز دلیل خط خوردنم را دقیق نمی‌دانم .»

ملی‌پوش والیبال سن خود را کمتر از تعدادی از ملی پوشان می‌داند: «الان تیم ملی واقعا جوانگرایی کرده است؟ سال گذشته الهه پورصالح و زهرا مغانلو را وارد تیم ملی کردند و الان هم در تیم هستند و به جز زهرا کریمی چه جوان دیگری وارد تیم ملی شده است. اگر بحث جوانگرایی مطرح شده، نگار کیانی هفت سال از من بزرگتر است. کمپدلی به من گفت امیدوارم عملکرد من را در لیگ آینده ببیند یعنی در لیگ گذشته ندیده است؟ همان بهتر که زودتر نامم را از تیم ملی خط زدند زیرا به کارهای فردی و مربیگری خود ادامه می‌دهم.»

بخشی با وجود ابراز ناراحتی از عدم انتخابش اما برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کند: «تیم ملی تاکنون تنها با رده‌های نوجوان و جوان برخی از کشورها بازی‌های دوستانه آنجام داده است؛ اما بازی با این رده‌ها با بزرگسالان بسیار متفاوت است زیرا باید در ترکیه و جام کنفدراسیون‌ها با بزرگسالان بازی کنند. امیدوارم این تیم بهترین نتیجه را بگیرد زیرا والیبال و کشورم را دوست دارم و حتی اگر من در تیم ملی نباشم به پیروزی برسند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی