نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
مهدی تاج
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال برخی در تلاش هستند با طرح قرارداد مارک ویلموتس مانع از تایید صلاحیت مهدی تاج برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شوند.

پژمانفر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در این باره می گوید: ما نباید اجازه دهیم کسانی که در گذشته مسبب این قرارداد شدند بار دیگر وارد صحنه شوند و کار را پیش ببرند. از کسانی که در خصوص بررسی صلاحیت افراد تلاش می‌کنند، خواهش می کنم در این باره دقت عمل لازم را داشته باشند. چرا که با صدور رای نهایی این پرونده، پرونده مفتوح دارند و از سویی پرونده‌هایی علیه آنها در جریان است که منجر به صدور رای محکومیت قطعی شده است. الان نزدیک بازی‌های جام جهانی هستیم و نباید اجازه دهیم برای فوتبال تصمیماتی گرفته شود که همان مسیر گذشته دنبال شود.

آرش فرهادی مدیر حقوقی فدراسیون فوتبال هم در مورد قرارداد مارک ویلموتس مصاحبه کرده و در این باره گفته است: با توجه به آثار مالی و خسارت های قرارداد ویلموتس برای فدراسیون فوتبال، سونامی کمترین توصیف برای این قرارداد و بحران های ناشی از آن می باشد.

آیا این ها دلیل قانع کننده ای برای رد صلاحیت مهدی تاج برای شرکت درانتخابات ریاست فدراسیون فوتبال است؟

مارک ویلموتس جدا از اینکه از نظر فنی صلاحیت مربیگری تیم ملی فوتبال ایران را داشته یا نداشته به خاطر وضعیت مالی تهران را ترک کرد و از تیم ملی جدا شد و این به خاطر تحریم ها بود که مانع ازا نتقال پول به حساب مارک ویلموتس شد؛ همان طور که در سال های اخیر خیلی از بازیکنان و مربیان خارجی تهران را ترک کردند و بعد با شکایت به فیفا مطالبه قرارداد خود را داشته اند که یکی از آنها هم استراماچونی سرمربی تیم استقلال است.

بنابراین قرارداد با مارک ویلموتس و عدم پرداخت دستمزد این مربی به خاطر تحریم ها و مشکلات مالی فدراسیون فوتبال نمی تواند بهانه قانع کننده ای برای رد صلاحیت نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد اما این امکان برای اهالی فوتبال به خصوص اعضای مجمع وجود دارد که با نقد عملکرد مهدی تاج به او برای ریاست فدراسیون فوتبال رای ندهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • میلاد IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    باند سپاهانی های تاج وساکت در این گونه از موارد رزومه پرو پیمانی دارن وفقط منافع خودشون براشون مهمه مثل اردوی ۱۰ روزه روسیه که ۳ میلیون دلار هزینه ش بود و یا جعل سند در ماجرای عماد رضا ضمن اینکه این اقایون حقوق کیروش رو از پولای ایران در فیفا ندادن بلکه کل درامد ایران در فیفا رو به کیروش دادن و یا دادن گز و سکه به داوران ، ماجرای کارت به کارت و ......
    • پدرام CA ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      آقا میلاد هتل 5 ستاره توی مسکو هر اتاقش (تازه بدون تخفیف گروهی) شبی دویست دلاره! برای اینکه این پول که در ده روز اردو هزینه شده جقدر زیادبوده مثالی میزنم: با 3 میلیون دلار میشده در بدو ورود تیم به مسکو برای کل اعضای کاروان، ازبازیکن وسرمربی ودستیارو ماساژوروتدازکات وروانشناس وسرپرست وحراست تا آشپز ودلاک وخمیرگیر! نفری یک پورشه 718 صفر کیلومتر کشید بیرون! شما خودت تا تهش رو برو!
  • پدرام CA ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    به خاطر تخریمها نبود! کما اینکه برای تهیه ریال حقوقش تمام دارایی غیر منقول فوتبال ایران رو گرو گذاشتند! چرا ریال نداشتند؟ برای اینکه باند کاسکت خزانه فدراسیون رو خالی کرده بودند. چرا پول نداشتند؟ تمام دار وندار فوتبال رو به بهانه تهیه امکانات برای تیم ملی بزرگسال در این سالها خوردند (کما اینکه ما یک ستاره 22 الی 26 ساله در تیم ملی نداریم!) حالا هم آقای تاج میگه محصص گفت از بلژیک کپی کنیم! اکر به من بگن یک مدیر ایرانی استخدام کن ایا من میتونم خاوری رو استخدام کنم بعد بگم خودتون گفتید ایرانی؟ سابقه ویلموس و بدنامیش در اروپا رو همه میدونستند! اصلا به خاطر اینکه "اهل دله" انتخابش کردید! خالا توپ رو میاندازی تو زمین محصص؟
  • مرتضی IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    متهم ردیف اول در برکناری کیروش و آوردن ویلموتس مسعود سلطانیفیر هست هرچند تاج هم بی تقصیر نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی