نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
سه‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
۰ |
۵
کمیته فنی نظرش عوض شد/ شاید سرمربی تیم ملی بماند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با تصمیم مهدی مهدوی کیا و هم چنین قبول فدراسیون فوتبال تیم ملی امید از حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی که در ترکیه برگزار می‌شود انصراف داده است.

قرارداد مهدی مهدوی کیا با تیم ملی امید تا پایان شهریور ماه است و از آنجایی که پیش از این تصمیم تیم ملی امید نمایش ضعیفی در بازی های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا داشت و در برابر تیم ترکمنستان شکست خورد زمزمه هایی مبنی بر عدم تمدید قرارداد مهدی مهدوی کیا وجود داشت اما با توجه به اتفاقات اخیر پیرامون تیم ملی امید برخی از اعضای کمیته فنی حامی سرمربی تیم ملی امید شده اند و در تلاش برای حمایت از این مربی جوان هستند.

یکی از این ها علی اصغر مدیرروستا است که از نشست کمیته فنی پیرامون تیم ملی امید خبر داد و گفت: «باید جلسه‌ای درباره تیم امید بگذاریم و نکات فنی و مسائلی که می‌تواند به این تیم کمک کند را به فدراسیون بگوییم. به نظر من حق با مهدوی‌کیا است؛ چون باشگاه‌ها بازیکنان‌شان را در اختیار تیم امید نمی‌گذارند و این برای فوتبال ما خوب نیست. اگر قرار است به المپیک صعود کنیم باید تمهیداتی از سوی فدراسیون درباره‌ باشگاه‌ها صورت بگیرد تا آنها بازیکنان‌شان را در اختیار تیم امید بگذارند.این موضوع خیلی ناراحت کننده است. مهدوی‌کیا با امید زیادی تیم را تحویل گرفت. فدراسیون نباید اجازه بدهد این اتفاق رخ بدهد؛ اگر مهدوی‌کیا هم برود و یک نفر دیگر بیاید باز هم همین اتفاقات تکرار می‌شود و دود آن در چشم فوتبال ما می‌رود. باید از مهدوی‌کیا حمایت و راهکاری برای رفع مشکلات اندیشیده شود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی