نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
از بچگی به استقلال علاقه داشتم/ ما بهترین پرسپولیس تاریخ را بردیم/ در خانواده‌ای استقلالی بزرگ شده بودم
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علی قربانی مهاجم پیشین استقلال می‌گوید علاقه زیادی داشته تا در ترکیب فولاد زیر نظر جواد نکونام کار کند.

علی قربانی مهاجم سابق تیم های استقلال و سپاهان پس از دو فصل دوری از لیگ برتر به ایران بازگشت تا در لیگ بیست و دوم در فولاد و زیر نظر جواد نکونام توپ‌ بزند. این بازیکن که سابقه گلزنی در دربی را هم دارد در گفت‌وگویی با برنامه فوتبال برتر درباره بازگشتش به فوتبالی ایران صحبت کرد.

قربانی در ابتدا درباره بازگشتش به لیگ برتر ایران گفت: بعد از دو سال غیبت با تیم خوب فولاد به ایران برگشتم و انشاالله که سال خوبی داشته باشیم. من نیم فصل هم از فولاد پیشنهاد داشتم و آقا جواد خیلی پیگیر بود که به فولاد بیایم اما شرایط پیش نیامد. اول فصل هم با صحبت هایی که شدم و اینکه خودم هم مایل بودم با آقا جواد کار کنم و در مجموعه فولاد باشم، تصمیم گرفتم که با این تیم قرارداد ببندم.

او در ادامه در خصوص شرایطی که در سومقاییت پشت سر گذاشت گفت: دو فصل اخیر در سومقاییت بودم؛ فصل اول فصل خیلی خوبی داشتیم و تیم‌مان شکل خوبی داشت و سوم شدیم و من هم ۱۰ گل زدم. این اولین بار در تاریخ باشگاه تیم‌مان بود که مقام سوم کسب کرد و مدال گرفت‌. اما سال دوم مشکلاتی در تیم پیش آمد و بازیکنانی جدا شدند و نتوانستیم شاکله فصل قبل را حفظ کنیم.

از بچگی به استقلال علاقه داشتم/ ما بهترین پرسپولیس تاریخ را بردیم/ در خانواده ای استقلالی بزرگ شده بودم

قربانی در واکنش به اینکه چندین نایب قهرمانی با تیم های مختلف داشته عنوان کرد: همینطور است؛ زمانی که نفت تهران بودم هم دو سال روز آخر قهرمانی را از دست دادیم؛ یک سال با آقا یحیی بودیم که روز آخر با سپاهان در فولادشهر بازی داشتیم و از ۱-۰ می‌بردیم قهرمان بودیم اما ۱-۰ باختیم و سوم شدیم. سال بعد هم با علی آقا منصوریان بازی خاطره‌انگیزی با تراکتور داشتیم که هم امتیاز بودیم و اگر ۱-۰ می‌بردیم قهرمان بودیم اما ۳-۳ شد و سوم شدیم.

وی درباره پیوستنش به استقلال گفت: معمولا همه آدم ها به استقلال یا پرسپولیس علاقه دارند. من هم از بچگی به استقلال علاقه داشتم و در خانواده ای استقلالی بزرگ شده بودم.

بازیکن سابق آبی‌پوشان سپس درباره گلی که در دربی به ثمر رساند توضیح داد: ۴ روز قبل از آن بازی با السد در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بازی کردم و بازی هم به ۱۲۰ دقیقه کشید و واقعا خسته بودیم؛ همه بازیکنانی که در این بازی فیکس بودیم در بازی قبل هم ۱۲۰ دقیقه بازی کرده بودیم. آن سال هم پرسپولیس خیلی خوب بازی می‌کرد و یکی از بهترین پرسپولیس های تاریخ بود. ما گل اول را در دقیقه ۵ خوردیم و همه هواداران فکر کردند تمام شد و مثل دربی قبل بالای ۴ گل می‌خوریم و منتظر بودند پرسپولیس گل های پشت سر هم را بزند. مهدی طارمی چند دقیقه بعد از گل یک موقعیت خیلی خوب خراب کرده بود اما پس از آن ما دو گل را در دو دقیقه زدیم و اواخر نیمه هم یک گل زدیم و پرسپولیسی ها وارد شوک شده بودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • {…….} IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    ما هم با بدترین تیم حمید درخشان ، رفت و برگشت کاج قلعه نوعی زدیم . هیچ ننگی بالاتر از این نیست
  • میلاد IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    همون دربی که فغانی براتون همه کار کرد و ۲ دقیفه زودتر سوت پایانو زد تا نبازین
    • یاسر IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      فغانی داوری نبود که به نفع تیمی سوت بزنه.در عجبم بعد از گذشت چند سال هنوز جاش میسوزه
    • علی IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      خود فغانی اعتراف کرد که لنگیه
  • مهدی استقلالی IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    کلا لنگیا عادت دارند ۳ تا۳ تا میخورن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی