سه‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶
۰ |
۳
مورد عجیب تیم ملی فوتبال زنان از زبان یک شاهد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از معضل‌های اساسی و عجیب تیم ملی فوتبال زنان پیش از اعزام به مسابقات کافا، تمرین 6 روزه در غیاب بیش از نیمی از بازیکنان اصلی تیم بود!

به رغم وعده میرشاد ماجدی هرگز دلایل غیبت این بازیکنان مورد بررسی قرار نگرفت اما حداقل در ظاهر گفته می‌شد باشگاه‌ها اجازه حضور بازیکنان را در تیم ملی ندادند. شاید اتفاقی شبیه به آنچه در روزهای اخیر در تیم امید هم رخ داده و یکی از عوامل انصراف این تیم از حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی بوده است.
مجموع این اتفاقات است که باعث شده برخی کارشناسان به ضعف فدراسیون فوتبال در برابر باشگاه‌ها اشاره کنند و این موضوع را عامل اتفاقات اخیر و تضعیف تیم‌های ملی بدانند.
شبنم بهشت، یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان است که به تأثیر غیبت بازیکنان باتجربه تیم در مسابقات کافا اشاره کرد و به خبرورزشی گفت: «ما نصف بازیکنان خوب‌مان را در بازی‌های کافا در اختیار نداشتیم. می‌گفتند که باشگاه‌هایی مثل شهرداری سیرجان اجازه همراهی بازیکنان خود را با تیم ملی نداده‌اند. تعدادی از دوستان خودم هم بودند که شنیده بودم قرار است به اردو بیایند اما وقتی به اردو آمدم، دیدم که هیچ کدام نیامده بودند. اکثرا هم گفتند که مصدوم بودند. شاید اگر زمان دیگری برای اردوهای آماده‌سازی در نظر گرفته شود، باشگاه‌ها هم راحت‌تر بازیکنان خود را در اختیار تیم‌های ملی بگذارند.»
واقعیت اما این است که هم پروسه‌ای که در تیم زنان رخ داده و هم آنچه امروز در تیم امید شاهدش هستیم، نشان از این دارد که فدراسیون فوتبال کاملاً در برابر باشگاه‌ها بی‌اراده و ضعیف است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی