نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
داریوش مصطفوی
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: عزیزی خادم در یک انتخابات دموکراتیک رییس فدراسیون شد. ایشان کسی بود که می‌توانست کار را جلو ببرد و نتایجش را هم دیدیم.

داریوش مصطفوی رئیس و دبیرکل اسبق فدراسیون فوتبال، مصاحبه ای درباره مسائل مختلف فوتبال کشور انجام داده است که در ادامه، بخش هایی از آن را می‌خوانید:

*هر کسی که می‌آید کاندیدا می‌شود یک چیزی یک جوهر در وجود خودش می‌بیند. آجورلو مرتب در فوتبال بوده. کیومرث هاشمی مرتب در ورزش بوده. علی کریمی یک بازیکن خوب ولی از نظر تجربه مدیریتی کمتر از آن دوتای دیگر بود. البته مشخص بود که علی کریمی ممکن است رای نیاورد. چون فاکتورهای مدیریت اجازه نمی‌دهد یک نفر از یک حالت ابتدایی بیاید در سطح بالایی قرار بگیرد. علی کریمی به عنوان بازیکن بهترین بازیکن سال‌هایی از فوتبال این مملکت بوده. مثل دایی و باقری و عزیزی و مهدوی کیا. همین که کریمی به خودش اجازه داده در این صحنه حضور پیدا کند شهامت مدیریتی خودش را نشان داد.

*من بین این افراد اعتقاد داشتم آقایان آجورلو و کیومرث هاشمی متناسب هستند. به شخصه فکر می‌کردم کیومرث هاشمی رای بیاورد ولی به هر جهت رای است و مجمع و لابی‌هایی که می‌شود. در آن مقطع عزیزی خادم رای آورد. فاصله‌اش هم با کیومرث هاشمی زیاد نبود و به دور دوم رفتند. عزیزی خادم چهره جوانی بود که تیپ مدیریتی‌اش برای فوتبال به نظر من مناسب بود. کارهایی هم که کرد نشان داد آدم توانایی است. تا روزی که او را کنار گذاشتند بهترین نتایج و سریع‌ترین صعود را با کمترین هزینه برای فوتبال ما به وجود آورد. من هنوز هم یک حالت گیج‌مانند دارم که چطور شد برکنارش کردند و جرمش چه بود.

*من نگفتم علی کریمی مدیریت ندارد. وقتی بازیکنی بهترین بازیکن آسیا می‌شود یک چیزی تو چنته‌اش هست. من گفتم برای پست ریاست فدراسیون تفکرات و حربه‌های مختلف را باید بلد باشد، باید زبان انگلیسی قوی داشته باشد و تجربه مدیریتی کافی. کریمی یک قسمت تجربه را داشت که خب بازیکن تیم ملی بود. بعد هم اعلام نکرد با چه کسانی می‌خواهد، بیاید. به نظرم پیام خاصی نداشت آن انتخابات.

من گفتم علی کریمی مدیریت ندارد؟/ عزیزی خادم فوتبال ایران را تکان داد/ دوست ندارم آخر عمری به زندان بروم/ به من می گویند اسطوره شکست!

*عزیزی خادم در یک انتخابات دموکراتیک رییس فدراسیون شد. ایشان کسی بود که می‌توانست کار را جلو ببرد و نتایجش را هم دیدیم. وقتی ویلموتس گرفتاری درست کرد برای مملکت ایشان بعد از اینکه دو تا بازی به بحرین و عراق باختیم دوباره آمد روی صندلی نشست و این یکی از نکات مهم است. من همین‌جا یک پرانتز باز می‌کنم. آن زمانی که ویلموتس مجدد آمد روی صندلی تیم ملی نشست و دو تا بازی به ایران باخت قراردادش باطل شده بود. او رفته بود شکایت کرده بود و دوباره آمد نشست که این را به موقع بررسی می‌کنم. به نظر من عزیزی خادم یا هر کس دیگری که بیاید، آن مسائلی که شما گفتید برای ایشان درست کردند، اینها هست و من هم بیشتر از اینها می‌دانم و جاهای دیگر هم گفتم. چون حق است وظیفه دارم بگویم.

*عزیزی خادم یکی از آدم‌هایی بود که می‌توانست فوتبال را تکان بدهد. امروز هم دارم می‌گویم جای ایشان با پرونده‌سازی و صحبت و با نشریات مختلفی که وابسته به خودشان بود غصب شده یعنی جای او الان غصبی است. من اعتقاد دارم هیات‌رییسه فعلی باید بروند از عزیزی خادم حلالیت بطلبند. چون کاری نکرده بود. مثلا یکی از ایرادهایی که از او می‌گرفتند و به من مربوط می‌شد را به شما بگویم. می‌گفتند کمیته بدوی و استیناف لیگ حرفه‌ای تخلف کرده. چه تخلفی؟ اینکه رییس فدراسیون اعضا را نبرده در هیات‌رییسه یا مجمع و اسم‌شان تصویب نشده قانونی نبوده. خب این کار از سه سال پیش بود و قبل از عزیزی خادم هم انجام می‌شد. یک جوان آمده دلش می‌خواهد خدمت کند و کار دیگری نکرد. این حرف‌هایی هم که زدند هیچ‌کدام برایش مدرک رو نشد. حتی سرپرست فدراسیون گفت این پاداش‌هایی که داده شده بود قانونی بود. دماغ یک نفر را که می‌خواست خدمت کند، زدید، سوزاندید. نسل‌های بعدی چطور می‌توانند، بیایند جلو که خدمت کنند؟

من گفتم علی کریمی مدیریت ندارد؟/ عزیزی خادم فوتبال ایران را تکان داد/ دوست ندارم آخر عمری به زندان بروم/ به من می گویند اسطوره شکست!

*یک چیزهایی هست که می‌شود، گفت ولی یک‌سری چیزها را نمی‌شود، گفت. من که مدرک ندارم، بیایم یک نفر را متهم کنم. پس فردا یک شکایتی از من می‌کنند و آخر عمری مرا می برند زندان. هیچ کس هم صدایش در نمی‌آید. شاید، شاید یک اتفاقاتی افتاد که به این مسیر رسید. من ایراد را به عزیزی خادم می‌گیرم. نباید می‌گذاشت کار به اینجا برسد. اگر شما قبل از اینکه رییس شوی به کسی قول دادی دبیرکلش می‌کنی خب دبیرکلش کن! حتما خوب بوده دیگر.

*به من گفتند اسطوره شکست! من نمی‌دانم چه شکستی آوردم؟ تا زمانی که من بودم در جام ملت‌ها عربستان را سه - هیچ و کره را ۶ بر ۲ بردیم و تیم رفت ماقبل فینال که به نفوذ اعراب در کنفدراسیون آسیا باختیم. دو تا پنالتی روی خداداد عزیزی و کریم باقری نگرفتند. تمام شد. آقای عزیزی خادم باید همه جوانب را در نظر می‌گرفت. یکی از ایرادات ایشان این بود که حرف گوش نمی‌کرد. نه حرف بد که حرف خوب را هم گوش نمی‌کرد. مشاوران دورش کسانی بودند که نتوانستند ایشان را در مورد کاری که انجام می‌داد قانع کنند.

*از شما می‌پرسم آیا حرف بدی به آقای راستینه (نماینده مجلس) زدم؟ او هم مثل بچه من است. نماینده کشور است و قابل احترام. حرف بدی نزدم به ایشان. من گفتم بروید دنبال اصول کاری یک نماینده مجلس و دنبال مشکلات مردم باشید. به همین آقای راستینه و آقای قاضی‌زاده که خیلی شاکی این ماجرا هستند، می‌گویم یعنی شما نماینده شدی که بروی دنبال کارهای ویلموتس و عزیزی خادم و اینکه تاج رییس فدراسیون نشود؟ ماهیت و طبع کار شما در مجلس این تعریف شده؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • کیارش NL ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    واقعا ضعیف ترین و بدترین مدیری که این مملکت تو فوتبال داشت با اختلاف شما بودی حداکثر جایگاهت شما یه کارمند ساده بیشتر نبود از پرسپولیس و استقلال تا تونستی خوردی و وقتی هم قرار بود مربی خارجی بیاری اول با اسامی مثل ادولاتک و بیلاردو و منوتی بازی میکردی و بعد سراغ ناصر ابراهیمی میرفتی ضربه هایی که به ورزش این کشور زدی غیر قابل تصوره الانم با حمایت از عزیزی خادم داری ابروی خودتو بیشتر میبری عزیز خادم با کمک خوبان ادم و رمالی فوتبال ایرانو تکان داد؟؟؟؟راستی بعد از افتضاح ۲۰۰۶ یادته چی میگفتی گفتی فیفا غلط میکنه مارو تعلیق کنه که تعلیقم‌کرد من نمیدونم چرا با شماها مصاحبه میکنن یادش بخیر صفایی فرهانی تو برنامه نود چه خوب بی سوادی و نالایق بودنتونو رو کرد خدا کنه خبر چاپ کنه
    • حنیف IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      با فاصله از همه مدیران به اصطلاح فوتبالی شما جناب مصطفوی فاسد ترین رئیس فدراسیون فوتبال بودید هنوزم مشخص نشده شما که مادام العمر محروم شدی از تمام فعالیت های ورزشی چطور در دوره اون مردک خوبان عالم پست گرفتی و آخرین تیر ترکش رو به بدن نیمه جان دو تیم استقلال و پرسپولیس زدی و باعث محرومیت این دو تیم از مسابقات آسیایی شدید
    • کیسه هوچی IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      خیلی جالبه میگه اخرعمری نمی‌خوام زندان برم آخه اگه زندانی برای امثال شما بود که الان نسلتان ازسرفوتبال برداشته شده بود
    • :) NL ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      من با این آقا و کارهایی که کرده کاری ندارم! اما مطمئنم حق ترین حرفی که زده در مورد نمایندگان مجلسه! واقعا نماینده‌های مردم هستن؟ اینهمه گرونی و فقر و بیکاری چرا یکیشون حرف نزدش اونوقت میان صحبت از فوتبال و پاکی میکنند، ما تو کشورمون فوتبال کاملا سیاسی و رانتی داریم و مردم ما به طور مظلومانه‌ای کلی از وقتشون و زندگیشون رو صرف بحث در مورد فوتبال میکنن! قطعا اگر مملکت در و پیکر داشت و هرکس سرجای خودش نشسته بود ما شاهد برکناری رئیس فدراسیون توسط سیاسیون نبودیم و مشکلات درون فدراسیون حل میشد...
    • کیارش NL ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      نماینده های مجلس بله در مورد وون درست میگفت منتها ببینین کی در مورد نماینده های مجلس چیزی نمیگه تو کشوری که نمیشه به اصل کاریا بگین بالای چشمت ابروئه معلومه به دست چندما میگیم وگرنه امثال این اقا خیلی مدیون همون بی لیاقتهایی هستن که به ایشون و امثال ایشون پست و مقام دادن
    • کیارش NL ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      نماینده های مجلس بله در مورد وون درست میگفت منتها ببینین کی در مورد نماینده های مجلس چیزی نمیگه تو کشوری که نمیشه به اصل کاریا بگین بالای چشمت ابروئه معلومه به دست چندما میگیم وگرنه امثال این اقا خیلی مدیون همون بی لیاقتهایی هستن که به ایشون و امثال ایشون پست و مقام دادن
  • کوهمره_جروق IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    خیانتی که داریوش مصطفوی به فوتبال ایران کرد دشمن هم نکرد.هنوز هم یادمون نرفته چه بلای سر پیوس و پرسپولیس آوردی
    • گائنچی بزرگ IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      خویش کرده سلطان بی بدیل مدیریت فوتبال فقط مهندس داریوش خان
  • علی IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    راس میگه امکان نداره در این مملکت کسی بدون هیچ سابقه مدیریتی یهو بشه مدیرکل. که علی کریمی این فاکتور رو نداشت. دوم، ایشون مشخص نکرد نائب و ایناش کی هستن.
  • 4 IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    بی عرضه ترین و فاسدترین مدیر ورزشی که از انصاف عدالت هیچ بهره ای نبرده
    • شیش ۶ IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      نه تنها فاسدترین مدیر بلکه در جمعیت ۸۰میلیونی ایران در بین ۵نفر اول فاسدترین هست این نماد هزار رنگی و دروغ و خیانت.در طبیعت انسانها هرچه سن بیشتر میشود دروغ و فساد و خیانت کم میشود ولی در طبیعت این ادم نما هرچه سنش بیشتر شد برعکس تمام شاخصه های منفیش چندبرابر شد! اگر روزی مسئولین خواستند تندیسی از شیطان بسازند مطمئنا توجه و دقت و بررسی در رفتار و کردار و شکل و شمایل این پیرمرد هزارچهره به سازندگان ان تندیس کمک شایانی خواهد کرد.هرچند شیطان هم از مقایسه شدن با چنین موجودی شرم دارد.
  • اس اس دوستاره..ً.خاک تو سر پی پی بیچاره IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    به نظرم یکی از بهترین روسای تاریخ فوتبال ایران داریوش خان مصطفوی بوده و خواهد بود که آن نتایج رویایی را با تیم ملی مایلی کهن درسال1396امارات گرفت ....بعد هم تیم را از برزخ ملبورن به جام جهانی برد بعد هم رییس‌جمهور جمهور وقت او را از کار برکنار کرد و صفایی فراهانی جای اورا غصب کرد
  • آبی رنگ عشقه IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    آقای مصطفوی تو اصلا برای چی اظهار نظر میکنی تو خودت چه دستاوردی در فوتبال داشتی که حالا کارشناس شدی . اگر فکر میکنی تیم 98 را تو با تغییر مربی به جام جهانی بردی از این توهم بیرون بیا . خواست خدا بود که آن بازی مساوی شد اگر قرار بود عدالت فوتبال اجرا شود باید 8 بر 2 میباختیم . حالا شدی کاسه داغتر از آش ؟ نکنه تو هم از آن پاداشهای چرب و چیلی عزیزی خادمی گرفنی؟
  • لرستان IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    بهترین فدراسیون فوتبال ایران لر بزرگ عزیزی خادم چون به هیچ وقت خوری باج ندادن برکنارشده کردن زنده باد لرستان زنده باد فرزند لرستان بزرگ عزیزی خادم
  • فرهنگ IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    نظراتش بد نبود. در زمان خودش هم بد کار نکرد، اما اخرش که گفت کار نماینده مجلس این نیست که پیگیر قضیه ویلموتس باشه درست نیست، برای این که نظارت هم در کنار قانونگزاری یکی از وظایف مجلسه.
  • ناشناس US ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    اسطوره کیسه کش ها که با رشوه کیسه کش ها جام دار کرد
  • وحید IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    ماشالله خوب میگیدا البته گفتن فایده ای نداره
  • علی IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    حرف حق رو زدی مصطفوی
  • ایران IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    بنظر بهترین فدراسیون برای عزیزی خادم بود ،ارزانترین و سربعترین صعود تاریخ فوتبال ایران را با کمترین هزینه داشت.. در حق عزیزی خادم خیانت شد، آه و ناله این بیعدالتی دامن فوتبال و هیات رییسه را خواهد گرفت.هیچ کس تاکنون دلیل مشخصی برای عزل ایشان ارایه نکردند همه میدانند که نهادهای قدرت خارج فوتبال در انتقام از ایشان از آستین هیات رییسه ،جام جهانی را بر مردم تلخ کردند.
  • پدرام CA ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    عزیزی خادم رفت وردست صفایی و دادکان. تو یازده ماه فوتبال ورشکسته ما رو احیا کرد. به همه جام رسید زنان داورها و... فقط اشکال این بود که تونل وحشت نبود بیسواد نبود و سالم بود و کاربلد و اینها ایرادهای خیلی بزرگیه! ورزش و خرافات رو هرکس ورزش کرده میذونه چجور به هم تنیده هستند. از شماره پیرهن که ساده ترینشه بگیر برو بالا . بهانه بود همش
  • محمد IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    یکدفعه پول بلوکه فدراسیون را به تاج بدهند و تمام وقتی بررسی مکنی متوجه مشی که اینا مافیا هستند هدفشان پول فدراسیون تو فیفا و تمام
  • سیروس US ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    واقعا متوجه نمیشوم که چرا اینهمه هجمه در مورد مصطفوی وجود دارد! اگر معیار خدمت به فوتبال این مملکت است که او خدمتگذار بوده است. بعد از انقلاب که اصولا فوتبال را تعطیل کرده بودند، این آدم بود که با جان سختی مثال زدنی مسابقات جوانان و نوجوانان را دوباره سازماندهی کرد و راه انداخت. اگرچه تا چند سال هر تورنمنتی شروع و بعد از چند مسابقه تعطیل میشد تا سال بعد، اما این آدم همه سعی خودش را کرد تا فوتبال زنده بماند! هنوز امضای او روی کارتهای شرکت در مسابقات همدوره ای های من هست! در بحث تیم ملی بزرگسالان نیز او نتیجه گیری مثبتی داشته است. حرفهای او نیز غلط نیست! ما ملت عادت کرده ایم که فقط به هرکس که از او خوشمان نمی آید طوطی وار تهمت بزنیم، و بیشتر مواقع هم فقط بدلیل شنیده های خودمان و نه تحقیق و منطق! اینهمه از دادکان تعریف و تمجید میشود، یکی نمیگوید چرا! آن از تیم ملی در جام 2006 و نحوه مدیریتش که اشک همه را درآورد از بی نظمی، و آن از ادعای همیشگی و انتقادهای همیشگی اش که یکی نمی گوید که جناب دادکان یک کلمه هم از خودت اتنقاد کن! بخدا که ما ملت بدی هستیم!
    • آبی رنگ عشقه IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      مگر قراره بیخودی از کسی خوشمان نیاید حتما دلیلی دارد که برخی از او خوششان نیاید این بابا نه بچه محل منه نه رفیقمه نه دشمنمه نه فامیلمه نه تا حالا او را از نزدیک دیده ام پس خصومت شخصی با او ندارم من و خیلی مثل من که از او خوشمان نمیاید بخاطر عملکردشه ضمنا امضاء حسین آبشناسان هم روی کارتهای همدوره های قبل از تو هم هست که فوتبال ما را صد سال عقب انداخت. فوتبالی که در هنگام انقلاب آقای آسیا بود و سه دوره آخر جام ملتهای آسیا را برده بود و تنها تیم قاره بود که به جام حهانی رفت را جوری زمین زد که تازه بعد از 44 سال رسیدیم به اینجا
    • سیروس US ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      پاسخ به آبی رنگ عشقه! اولا داریوش مصطفوی در سال 1359 دبیر فدراسیون فوتبال بود نه رئیس فدراسیون، و با تلاش شخصی او بود که مسابقات جوانان تهران مجددا راه اندازی شد. او در زمانی این تلاش را انجام داد که کوچکترین علاقه ای برای انجام مسابقات فوتبال (بخصوص در رده جوانان) از هیچکس دیگری دیده نمیشد، بنابراین امضای آبشناسان روی کارتهای همدوره های من نبوده و نیست! اگر شما یادتان نیست من یادم هست که آبشناسان چگونه رئیس فدراسیون و همزمان سرمربی تیم ملی شد، و اصولا مقایسه این دو نفر چه از نظر دوران بازیگری و چه بعد در دوران مدیریت فقط یک اشتباه ناآگاهانه است! آن فوتبال قبل از انقلاب را دلائل بسیاری به این حال و روز انداخت که کمترین سهم آن مربوط به فوتبالی هاست! بهمین دلائل است که اعتراض کردم به تهمت زدن طوطی وار! منهم مثل شما دلم از این بلائی که به سر فوتبال ایران آمده است خون است، اما واقع بینی هم بد چیزی نیست. در هرحال همین مصطفوی بود که توانست برغم همه کارشکنی ها و بعد از بیست سال فوتبال ایران را به جام جهانی ببرد. او پسرخاله منهم نیست، اما در مقام مقایسه، خدمات او غیر قابل چشم پوشی ست!
    • آبی رنگ عشقه SG ۰۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      جناب سیروس خان من کجا گفتم مصطفوی سال 59 رییس فدراسیون بود؟ مثل اینکه متن را درست نخواندید من این دو را مقایسه نکردم آبشناسان را مثال زدم که بگویم مگر هر کس امضایش روی کارت بازیکنان بود حتما آدم کار بلدی بوده؟ لطفا جواب هم میخواهید بدهید متن را درست بخوانید . ضمنا این بابا ما را به جام جهانی نبرد بلکه معجزه ای شد و دری به تخته خورد و به کمک دیوانه ای که به داخل زمین پرید در مسابقه ای که باید حداقل با اختلاف 6 گل میباختیم مساوی کردیم و به حام جهانی رفتیم در حالیکه قبلش در پلی آف به ژاپن باخته بودیم
    • سیروس US ۰۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      پاسخ مجدد به آبی رنگ عشقه! من پاسخ شما را دقیق خواندم و بعد جواب دادم! بنابراین بهتر و بیشتر توضیح میدهم. شما گفتید که (ضمنا امضاء حسین آبشناسان هم روی کارتهای همدوره های قبل از تو هم هست). چنین چیزی به دو دلیل غیر ممکن است، یک: همدوره من نمیتواند قبل از من باشد چون همدوره من است، دو: آبشناسان از سال 1360 پست ریاست فدراسیون را مصادره کرد و بنابراین امضای او نمیتواند روی بقول شما کارت شناسائی همدوره های قبل از من باشد، و سوم: روی کارت شناسائی و شرکت در مسابقات بازیکنان به وسیله دبیر فدراسیون امضا و مهر میگردد و نه رئیس فدراسیون، بنابراین امضای آبشناسان روی کارت هیچکس دیگری هم نبوده و نیست! با شما در مورد خوش شانسی تیم 1998 کاملا موافقم، اما آیا این خوش شانسی هم جرم مصطفوی ست؟ اگر شما یادتان نیست من کاملا بیاد دارم که اصلا چه شد که تیم خوب ما مجبور شد به پلی آف رفته و آن داستان صعود دراماتیک را طی کند! لطفا خلط انگیزه و انگیخته نفرمائید!
    • آبی رنگ عشقه IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      داداش بی خیال .اصلا مصطفوی بهترین رئیس فدراسیون و بزرگترین کارشناس تاریخ فوتباله . حالا ما هی بیاییم با هم کل کل کنبم که چی؟ یا حق
  • red star FR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    برو بابا چرت و پرت میگی ،فاسدترین ترین مدیر اول عزیزی خائن بود و بعدم تو. هر روز شارژت میکنه بری مصاحبه کنی، ولکن این فوتبال نیستید شماها. اون عزیزی خائن بدترین بدها بود از همه لحاظ، بقول همه اون بدبخت فقط دنبال دیده شدنه . اون کجا و فوتبال کشور کجا دزد بی لایق دروغگو، هم پرسپولیس استقلال رو تایید کرد هم اساسنامه رو تایید کرد هم VAR رو آورد هم ۱۰ میلیون پول آورد 😁😁😁😁 تورو هم آورد چون فهمید دیگه کسی محلت نمیزاره آورد ک ازش تعریف و تمجید کنی . بعدش جنابعالی مگه مادام العمر محرومیت کمیته اخلاق نداری 🙄 عزیزی خائن مرد برا همیشه تمومش کنید لطفا....
  • Mehdi IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    Ali ❤️❤️
  • سعید IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    برکناری عزیز خادم تمام وکمال زیر سر کامرانی فر تازه به دوران رسیده بود
  • سعید IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    برکناری عزیز خادم تمام وکمال زیر سر کامرانی فر تازه به دوران رسیده بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی