نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
استقلال با حضور محبی دوباره مدعی قهرمانی شد/ در لیگ کنسرت برگزار کنید تا بانوان هم بیایند/ کسی که به هالک قلابی مجوز مبارزه داد باید دادگاهی شود
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

بازیکن اسبق استقلال گفت: با حضور محمد محبی در تیم استقلال حالا دیگر می‌توان گفت که این تیم بار دیگر می تواند مدعی قهرمانی فصل پیش روی لیگ برتر باشد.

بهمن طهماسبی پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره آخرین وضعیت استقلال، حضور بانوان در ورزشگاه‌ها و مسابقه اخیر سجاد غریبی اظهاراتی را مطرح کرد.

از باشگاه استقلال و شرایط این تیم خبر دارید؟

در صحبتی که با یکی از دوستانم در باشگاه استقلال داشتم مطمئن شدم که محمد محبی به استقلال می آید و از این بابت خیلی خوشحالم. شاید در این مدت یکی از دغدغه‌های پیشکسوتان و به ویژه هواداران نبودن یک پلی میکر یا هافبک نفوذی پشت سر مهاجمان بود که با حضور محبی این موضوع باعث می شود استقلال بیش از پیش به خواسته اش که رسیدن دوباره به قهرمانی است نزدیک شود.

فکر میکنید استقلال برای بازی با سپاهان آماده است؟

قطعاً با انجام دو بازی دوستانه مقابل داماش و هوادار، استقلال به آن سطح از هماهنگی که مورد نظر کادرفنی تیم است می رسد. من مطمئنم استقلال با شرایطی متفاوت وارد لیگ می شود.

با حضور محبی، استقلال دوباره مدعی قهرمانی شد/ در لیگ کنسرت برگزار کنید تا بانوان هم بیایند/ کسی که به هالک قلابی مجوز مبارزه داد باید دادگاهی شود

چطور؟

با توجه به وضعیت تیم‌های اروپایی که همیشه روز شروع لیگ شان با هفته آخر هیچ تفاوتی از نظر سطح بازی ندارد من مطمئن هستم استقلال با آمادگی لازم و شادابی کامل وارد لیگ می‌شود و مربیان اروپایی مثل مربیان ایرانی ۴ بازی اول را برای رسیدن تیم به شرایط مطلوب بدنی از دست نمی دهند. آنها طوری برنامه‌ریزی می‌کنند که تیمشان در هفته اول مثل هفته نهم به میدان برود.

با این تفاسیر مصاف استقلال و سپاهان را چطور پیش بینی میکنید؟

قطعاً سپاهان هم تحت هدایت مربی پرتغالی با شادابی لازم به میدان می‌آید. این موضوع کمک می‌کند تا فوتبال زیباتری را بین دو تیم استقلال و سپاهان شاهد باشیم.

نتیجه بازی اول تا چه اندازه برای استقلال اهمیت دارد؟

قطعا اگر استقلال لیگ را با برد شروع کند می‌تواند یک حضور امیدوار کننده در مسابقات داشته باشد و ضمن عقب انداختن سنه امتیازی یکی از رقبای جدی اش، زنگ خطر را برای همه به صدا در بیاورد.

با حضور محبی، استقلال دوباره مدعی قهرمانی شد/ در لیگ کنسرت برگزار کنید تا بانوان هم بیایند/ کسی که به هالک قلابی مجوز مبارزه داد باید دادگاهی شود

فکر می کنید در صورت امکان بانوان بتوانند به استادیوم بیایند و بازی‌ها را از نزدیک ببینند؟

من پیشنهاد می کنم قبل از شروع مسابقات لیگ برتر از خواننده‌های هر شهر دعوت شود در استادیوم کنسرت برگزار کنند.

چرا؟

چون حضور بانوان در کنسرت بلامانع است! بعد از کنسرت مسابقه فوتبال را هم شروع کنند و همه می بینند که به راحتی می توان یک مسابقه فوتبال را هم با حضور بانوان برگزار کرد. تعجب می کنم چرا عده ای میگویند خانم‌ها نمی توانند به استادیوم بروند! در صورتی که استادیوم، کنسرت، سینما و جاهای دیگر که خانواده‌ها در آن حضور پیدا می‌کنند هیچ فرقی با هم ندارند.

درباره مسابقه اخیر سجاد غریبی با گوریل قزاق صحبتی دارید؟

وقتی یک ورزشکار بیرون از مرزهای کشورمان با پرچم ایران مسابقه می دهد قطعاً باید مجوزی از شورای برون مرزی وزارت ورزش داشته باشد. من در همه رده‌های فوتبالی حضور داشته ام و این را کاملاً مطمئنم. یا این فرد بدون مجوز در مسابقات حضور پیدا کرده و یا با مجوز رسمی رفته که در هر دو صورت باید با عاملان جریحه دار شدن غرور ایرانیان برخورد شود. کسی که بدون اجازه با پرچم ایران در یک مسابقه رسمی شرکت می کند باید تبعات آن را هم بپذیرد. کسی هم که به یک غیرورزشکار مجوز می دهد باید سوال و جواب شود که چرا چنین مجوزی به یک آدم عادی داده شده است.

چرا می گویید آدم عادی؟

چون از سبک مبارزه کردن این فرد کاملا مشخص بود که حتی در دوران کودکی اش هم دعوا نکرده است. کسی که چشم بسته مشت پرتاب می کند که نزدیک بود به داور بخورد کاملا معلوم است که این کاره نیست. باعث تاسف است که شاخ‌های مجازی به راحتی با آبروی یک ملت بازی می کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مبینا IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    کاملا درسته
  • کیسه عروس آسیا IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    اولین دوچرخه چی که حرف حساب زد. البته راجب این بچه سجاد. وگرنه کیسه امسال با کمکای باباحمید هم هیچی نیست
    • لنگ بیوه اسیا IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      پس برای تو ودیگر لنگیا سرمشق باشه خخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی