مذاکره پرسپولیس با مهاجم سرشناس/ اتفاق عجیب میان یحیی و باشگاه بر سر جذب یک بازیکن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

منابع نزدیک به گل‌محمدی تاکید دارند که سرمربی قرمزها در جریان مذاکره با لوکادیا نیست و درخواستی برای مذاکره با او نداده است.

در روزهای اخیر نام یک مهاجم هلندی اطراف باشگاه پرسپولیس شنیده شده است؛ یورگن لوکادیا که فصل گذشته با لباس بوخوم در بوندس لیگا حضور داشت و توانست به بایرن‌مونیخ و دورتموند هم گل بزند! جالب اینکه وی در سال ۲۰۱۸ همبازی علیرضا جهانبخش در تیم برایتون انگلیس هم بود و رزومه خوبی برای بازی در لیگ ایران دارد، با این حال واکنش پرسپولیسی‌ها در قبال خبر مذاکره با مهاجم اسبق آیندهوون کاملا عجیب است. منابع نزدیک به گل‌محمدی تاکید دارند که سرمربی قرمزها در جریان مذاکره با لوکادیا نیست و درخواستی برای مذاکره با او نداده است.

با این حال وقتی از مدیران باشگاه پرسپولیس ماجرا را پیگیری کردیم حاضر به تکذیب مذاکره با این بازیکن نشدند و فقط تاکید کردند که درحال‌حاضر با هیچ گزینه‌ای به توافق نهایی نرسیده‌اند و درحال مذاکره همزمان با دو سه گزینه خارجی هستند. احتمالا این واکنش‌های متناقض و غیرشفاف به چالش بین گل‌محمدی با مدیران باشگاه مرتبط است. دیروز عکس‌های از این بازیکن منتشر و عنوان شد که در راه ایران است و حتی برخی عکسی از وی را منتشر کرده و مدعی حضورش در تهران شدند اما پوشش وی که مربوط به فصل سرما بود، نشان می‌دهد که احتمالا این عکس‌ها جدید نیستند و پای خبرسازی‌های مجازی در میان است. با این حال وضعیت به گونه‌ای است که نمی‌توان به‌طور قطعی درباره مذاکره با این بازیکن خبری منتشر کرد، خصوصا آنکه اخیرا عکسی از تخت‌جمشید در اینستاگرامش منتشر کرده که به شایعات درباره انجام مذاکره برای حضور در پرسپولیس دامن بزند.

حالا سوال مهمی در ذهن هواداران پرسپولیس ایجاد شده است؛ آیا مدیران پرسپولیس بدون هماهنگی با سرمربی درحال مذاکره با برخی گزینه‌ها هستند؟ شاید یک مصاحبه انتقادی دیگر از گل‌محمدی (که شاید خبر قهرش با درویش صحت نداشته اما اختلافش با مدیران باشگاه قابل‌کتمان نیست) تکلیف این ماجرا را هم مشخص کند! البته نباید فراموش کرد که جذب این بازیکن با چنین رزومه‌ای در هر صورت می تواند نمره مثبتی در کارنامه مدیران باشگاه باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۲
  • محمد IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    اگر.واقعا.لوکادیا.هلندی.بااین.رزومه.فوتبالی.بیادپرسپولیس.واقعاپرسپولیس.دست.به.کاربزرگی.زده.ولی.قیمت.ترانسفر.بازیکن.هلندی.دوملییون.دلار.است.کآرایی.هربازیکن.داخل.زمین.معلوم.میشود.
  • مرتضی مقدم IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    چیزی که مشخصه متاسفانه اقای درویش جای اتحاد و همدلی با کادر فنی وارد یه یارکشی با پیشکسوتای دوزاریو پولی شده و ظاهرا فقط دنبال قدرتنمایی ، از مصاحبه پیشکسوتایی ک تو دفترش اینروزا خیلی رفت و امد دارن و سرامدشونم اقای فنونی زاده خوش خندس میشه به وضوح اینو فهمید که حای هماهنگی با کادر فنی داره با کیا هم اهنگ میشه
  • پرسپولیس IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    این گل‌محمدی و محمدی و درویش تا پرسپولیس رو نابود نکنن ول کن نیستن،،خود این گل محمدی جریان جذب بازیکنان بی کیفیت ازبک چی بود،خب معلومه خودش هم داره این بین دلالی میکنه که چیزی به جیب بزنه،وگرنه چرا اینقدر تعلل میکنن،همیشه پرسپولیس در جذب بازیکن خارجی مشکل داشته اونم بازیکنان بی کیفیت،بجز چند موارد
  • علی IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    یحیی دلال دیگه گندشو درآورده .
  • فرهنگ IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    بازیکنی با این رزومه با امثال تمیروف تفاوتی فاحش داره، و به یقین پورسانت نمیده، یا اگه بده خیلی کم میده.
  • عشق فوتبال IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    درویش دوستدارم
  • سورنا۲ستاره GB ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    والا اگه یحیی تو جریان نیست پس چرا همش هی میگه مهاجم میخوام،بعدشم گفته بودن که فیلمشو دیده پسندیده.یا هردو دلال تشریف دارن میخوان بازیکنایی که از کنار سودی بهشون میرسه بیارن.نمونش دوتای اولی رو یحیی گفته بود ولی باشگاه با هر بهونه یپیچوند؛یا شیخ دیاباته و این آخری از طرف باشگاه بود یحیی نمیخواد.
  • مجیدپرسپولیسی IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    علت اصلی بلبشو در تیم پرسپولیس همین یحیی گل‌محمدی که خودش هم همچین پرسپولیسی که حداقل چند سالی بازیکن این تیم بوده باشد نیست فقط دو سه فصل بازی کرده میگی چند منه!
  • داود IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    بابا این آقا حیف که اسم مربی روی خودش گذاشته فکر میکنه هر وقت کارش به بن بست میخوره باید عین کودکان با قهر کردن نازشو میخرند آقایان این یک تکنیک از یحی هست برای پیش برد کارهاش . فکر میکنه از دهان فیل افتاده در حالی که چیزی در چنته نداره باید دید اگر حمایت های بالادستی و حق و نا حق کردن ایشان در مربی گری را؟؟...؟.
    • Perspolis IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      کیسه کش مزدور فیک با اکانت جعلی نظر نده
  • اس اسی IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    دوای هرچی لنگیه سیدجلال کلنگیه
    • زلزله IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      داغ سیدجلال رودلته فرحنازه روجش کجارفت
    • شایان پرسپولیسی IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      آخه بچه ک... تو رو چه به صحبت کردن در مورد سید جلال ؟؟؟
    • ف دال IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      سلام؛ می‌تونم دلیل علاقه‌ت به کلنگ رو بدونم؟ به‌خاطر فرم و شکل‌شه؟ دسته‌اش؟ یا..؟ دقیقاً چی‌اش؟؟؟
  • امیرعلی IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    یحیی همیشه در جریان نیست و تایید نمیکنه فک کنم رونالدو روهم قبول نداره خخخ
  • علی IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    حیدری
  • آرش سرخ دل IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    این خبرهارا خبرگذاری ها ورسانه ها ازطرف خودشون میزارن وهچی هم به فکرشون میادروهم مینویسن ماشاالله اونایی نظرمیدن هم دست کمی ازرسانه ها ندارن مخصوصا کیسه کشا حالا فرهادمجیدی چندسال دلالی کردکیسه بودنمیشه که این تهمت روبه بقیه مربی ها زداگه یحیی بازیکن ازبک وتاجیگ گرفت دلیل داره دلیلش هم خودتون خوب میدونیدسنگ اندازی وزیرباباحمیدکیسه کش فدراسیون وسازمان لیگ که نذاشتن پرسپولیس باموقع بازیکن خارجی جذب کنه ودوروزبازبودن پنجره نقل انتقادات هم دلیلش هست همین امسال الان دوماهه وزیرورزش باباسجادی ماجدی نقل وانتقادات پرسپولیس بستن نمیزارن بازیکن جذب کنه داران واضع باپرسپولیس دشمنی میکنن حالادیگه براکیسه حکومتی مربی بازیکن گرفتین آماده سازی هم ترکیه بردی آماده هم شدن پس چرانمیذارن پرسپولیس مهاجم بگیره فقط استیضاع سجادی" ماجدی .ماجدی رئیس فدراسیون هم بشه همین آش همین کاسه
  • ردکاپ IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    تو یکاری کن، بیا و اسم این خراب شده رو از خبر ورزشی بزار خبر در راستای کیسه...آخه چقدر شما مزخرف و سر منبر قضاوت های بیخود در مورد پرسپولیس نشستید...و فقط خبر های بیخود و من درآوردی و فقط برای خراب کردن روحیه هوادار...بعد این همه سال نفهمیدی ما مثل شما کیسه کش نیستیم بریم توی غار؟ ما تیممون دوازده جدول شد پاش وایسادیم البت خدارو شکر دسته سه نرفتیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی