نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
بازی‌های کشورهای اسلامی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نخستین گروه از تیم‌های مختلف ورزشی کشورمان جهت حضور در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی دیروز عازم قونیه شدند.

بازی‌های کشورهای اسلامی در حالی در شهر مولانا  برگزار می شود که ۵۶ کشور اسلامی با حدود ۶ هزار ورزشکار، مربی، سرپرست و همراهان در این رویداد حضور دارند، نکته جالب توجه این است که میزبان از کمترین اطلاع از مقررات و پروتکل‌های بازی‌ها بهره‌مند است و در خیلی از موارد هیچ اطلاعی از مقررات ندارد.

کاروان ایران که از افراد با تجربه‌ای همچون دکتر اصغر رحیمی، دکتر محمدرضا دهخدا و خانم اسلامیان و... استفاده می کند با ورود به شهر قونیه و پی بردن از بی‌اطلاعی مسئولین برگزاری ترکیه شروع به همکاری با مسئولین در قونیه کردند و تجارب گرانبهای خود را به مسئولین این رویداد مهم انتقال داده و نواقص را رفع کردند.

مسولان کاروان ایران با حضور در بخش‌های مختلف کمیته برگزاری، نواقص میزبان در امر مسابقات را بر طرف کردند و این موضوع به دلیل تجارب کادر سرپرستی ایران در مسابقات بازی‌های آسیایی و المپیک است.

این روزها دکتر اصغر رحیمی، خانم اسلامیان و دکتر دهخدا هر روز در محل دهکده بازی‌های کشورهای اسلامی، مشکلات این میزبانی عجیب را بر طرف می کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرهنگ IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    در ترکیه هیچکس ماسک نمی زنه. بهشون بگی، میگن کرونا تموم شد😄

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی