نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
تلخ و باورنکردنی؛ هیچکس رونالدو را نمی‌خواهد!/ او در رختکن منچستریونایتد بازی درمی‌آورد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

جیمی کرگر معتقد است که دیگر کسی در منچستریونایتد رونالدو را نمی‌خواهد و بار دیگر تکرار کرد که هنوز باورش نشده که باشگاه سال گذشته مجدداً با رونالدو قرارداد امضا کرد.

کریستیانو رونالدو بعد از تنها یک سال از بازگشت به منچستریونایتد خواهان ترک باشگاه است چراکه شیاطین سرخ نتوانستند جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند. این ستاره پرتغالی در بازی مقابل رایووایکانو فقط یک نیمه بازی کرد و قبل از سوت پایان بازی ورزشگاه را ترک کرد که این حرکت باعث شد تا تن‌هاخ واکنش نشان دهد و رفتار او را غیرقابل قبول بداند.

بایرن مونیخ، چلسی و اتلتیکومادرید همگی با انتقال رونالدو در تابستان در ارتباط بودند اما هر سه باشگاه تمام احتمالات جذب او را رد کردند. جیمی کرگر در صحبت با گری نویل در شبکه یوتیوب Overlap گفت که با توجه به عدم علاقه باشگاه‌های دیگر به جذب رونالدو، منچستریونایتد برای بیرون کردن خرید عجیب فصل گذشته‌اش قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، مشکل خواهد داشت. کرگر گفت: «او قراردادی دو ساله به اضافه یک سال دیگر امضا کرد، که نمی‌توانستم باور کنم! و او هرگز در جایگاه شخص فرعی برای تیمی بازی نمی‌کند، اما همه می‌دانیم که نمی‌توان همیشه در یک فرم و وضعیت باقی ماند و اگر حرفه او طولانی‌تر شده چون او فوق‌العاده حرفه‌ای است. اما واقعیت این است که او در این فصل ۳۷، ۳۸ ساله است و مثل قبل نیست. هنوز یک گلزن بزرگ است اما همان بازیکن سابق نیست. هیچ باشگاه دیگری در اروپا در حال حاضر او را نمی‌خواهد، ممکن است اشتباه کنم. اما به نظر نمی‌رسد که یونایتد بتواند او را بیرون کند، در حال حاضر سایر باشگاه‌ها او را نمی‌خواهند. اگر از تن‌هاخ بپرسید، فکر نمی‌کنم او هم رونالدو را بخواهد. مطمئن نیستم که رختکن منچستریونایتد کریستیانو رونالدو را در حال حاضر بخواهد.»

تلخ و باورنکردنی؛ هیچکس رونالدو را نمی‌خواهد!/ او در رختکن منچستریونایتد باز درمی‌آورد

یونایتد چندوقت پیش اعلام کرد که رونالدو برای فروش نیست و هنوز یک سال از قراردادش باقی مانده است. گفته می‌شود ژرژ مندس، ایجنت مهاجم، به یونایتد در مورد پیشنهادی برای رونالدو اطلاع داده و از شیاطین سرخ می‌خواهد که قیمت او را اعلام کنند.

گری نویل، مدافع سابق یونایتد، معتقد است که فروش رونالدو تنها گزینه باشگاه است، زیرا آنها نمی‌توانند هزینه ستاره‌ای را بپردازند که در رختکن بازی درمی‌آورد و شرایط را با وضعیت پل پوگبا که اخیراً جدا شده است مقایسه کرد. نویل گفت: «اجازه بدهید واقعاً واضح بگویم، دستاوردهای رونالدو در فوتبال فراتر از هر چیزی است که هر کسی بتواند آرزو و تصور کند. او در لیست برترین بازیکنان تمام دوران‌ها است و همیشه خواهد بود و آنچه در تابستان امسال در منچستریونایتد اتفاق می‌افتد ۲۰ سال دیگر فراموش خواهد شد. اما برای من به عنوان کاپیتان سابق منچستریونایتد ناخوشایند است که ببینم این ستاره در رختکن بازی درمی‌آورد. مشابه این اتفاق در چند سال گذشته رخ داده و ایجنت پوگبا، مینو رایولا، دائماً باشگاه را اذیت می‌کرد. شما نمی‌توانید اجازه بدهید که ستاره تیمتان بازار را بچرخاند.»

منچستریونایتد یونایتد پیش‌فصل مفیدی داشت و آنتونی مارسیال به ویژه در موقعیت‌های رو به جلو تاثیرگذار بود. و نویل معتقد است که همین موضوع برای ادامه دادن بدون ستاره ۳۷ ساله کافیست: «ما می‌دانیم که رونالدو نمی‌تواند پرسینگ بالا را انجام دهد و روشی که می‌خواهد روی توپ پیاده کند فکر نمی‌کنم با روش تن‌هاخ مطابقت داشته باشد. تن‌هاخ هر مصاحبه‌ای که انجام بدهد همه چیز به سمت رونالدو می‌چرخد و موضوع رونالدو کار اصلی تن‌هاخ را محو می‌کند. با نگاهی به گذشته، پپ گواردیولا، یورگن کلوپ، آنتونیو کونته، سر الکس فرگوسن... اگر بازیکنی به فاکتور اصلی و کنترل‌کننده تبدیل شود و در کنفرانس مطبوعاتی باعث منحرف شدن بحثهای مربی تیم شود، تنها یک اتفاق می‌افتد، که همه آن را می‌دانیم.»

تلخ و باورنکردنی؛ هیچکس رونالدو را نمی‌خواهد!/ او در رختکن منچستریونایتد باز درمی‌آورد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کوهمره_جروق IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    مفتش هم گرونه.😂😂😂😂😂😂 انگار همه تیم ها عاقل شدن و میدونند رونالدو تیمشون نابود میکنه.رونالدو بهتر بره لیگ آمریکایی و یا آسیایی بازی کنه.و یا میتونه با توریست شدن تو یه تیم عربی از مغز نداشته عرب ها برای جمع آوری ثروت استفاده کنه.😂😂😂😂😂😂
  • محمدطاها IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    واقعا خیلی عجیب و جالب است که فوق ستاره ای مثل رونالدو سر نخواستنش دعواست، با اینکه دوران پر افتخاری داشت اما هیچ کدام از تیمهای بزرگ اروپا علاقمند به جذبش نیستند..رونالدو شاید در حال حاضر نسبت به دوران اوجش دوندگی کمتر داشته باشد ولی مقابل دروازه حریفان هنوز بازدهی موثری دارد..بنظرم رونالدو در سالهای پایانی فوتبالش وجهه خودشو نزد هواداران منچستر خراب کرد بهتر بود حرف از رفتن نمی‌زد و کنار منچستر می ماند اما از یک طرف هم باید بهش حق داد در حال حاضر 37سالشه و شاید دو یا سه سال دیگه بتونه در بالاترین سطح فوتبال حضور داشته باشد انگیزه زیادی برای لیگ قهرمانان دارد و دوست دارد آمار فردیشو بالا ببره و تو بورس باشه..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی