نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
خواسته ساپینتو رعایت نشد؛ بازی دوستانه استقلال تماشاگر داشت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیداردوستانه تیم های استقلال و داماش تهران در حالی برگزار شد که این بازی برخلاف اخبار قبلی بدون تماشاگر نبود.

مصاف دوستانه تیم‌های استقلال و داماش تهران از ساعت ۱۷ در زمین چمن دستگردی آغاز شد. در شرایطی که طی روزهای گذشته گفته می‌شود قرار است این دیدار بدون تماشاگر باشد اما برخی حاضران در محل برگزاری این مسابقه از حضور تعدادی افراد غیرمسئول روی سکوها خبر می‌دهند.

ظاهراً این افراد از همراهان مسئولان محل برگزاری و اعضای کادر فنی تیم داماش تهران هستند که از حدود ساعت ۱۵ امروز با حضور در ورزشگاه منتظر شروع این دیدار بوده اند.

خواسته ساپینتو رعایت نشد؛ بازی دوستانه استقلال تماشاگر داشت!
عکس تزیینی است

لازم به ذکر است؛ با توجه به قرار گرفتن این ورزشگاه در محله اکباتان تهران، علاوه بر این تعداد نفراتی که درون استادیوم دستگردی حاضر هستند از ساختمان‌های اطراف، مشرف به زمین این ورزشگاه نیز تعدادی از علاقمندان به تیم استقلال از فاصله نسبتاً دور این بازی را زیر نظر گرفته و آنها هم به نوعی در حال تماشای این مسابقه هستند.

شایان ذکر است؛ کادرفنی تیم استقلال پیش از حضور در این بازی دوستانه حضور اصحاب رسانه را ممنوع اعلام کرده و از مسئولان تیم حریف خواسته بود به هیچ عنوان کسی از این مسابقه فیلمبرداری نکند. ظاهرا سرمربی پرتغالی استقلال در نظر دارد تیمش تا پیش از دیدار هفته اول در شرایط کاملاً محرمانه تمرین کرده و هیچ فردی از تاکتیک استقلال برای بازی اول مطلع نباشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی