نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
ساپینتو مخالف جدایی‌ام از استقلال است/ تا دو روز آینده وضعیتم مشخص می‌شود
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم استقلال تهران اعلام کرد باشگاه فولاد خوزستان خواستار همکاری دوباره با او است.

آرش رضاوند پس از دیدار تدارکاتی برابر هوادار تهران درمورد شرایط این تیم گفت: شرایط خوبی داریم، بعد از اردوی ترکیه هر چه می‌گذرد چون در بدنسازی هستیم بدن‌های بچه‌های یک مقدار سنگین است. رفته رفته شرایط بهتر می‌شود و امیدوارم امسال هم سال خوبی برای استقلال باشد. 

رضاوند درباره اینکه ریکاردو ساپینتو به او اعتقاد دارد، گفت: دیگر در این مورد باید از خودشان سوال کنید، ایشان لطف دارند، می‌گویم که باید جلو برویم تا ببینیم چه می شود.

استقلال می‌تواند این فصل قهرمانی را تکرار کند؟ رضاوند در پاسخ به این سوال گفت: استقلال امسال یکی از تیم‌هایی است که تقریبا بازیکنانش حفظ شده است و بازیکنان خیلی خوبی هم اضافه شده و به نظرم حتی از سال قبل هم شرایط بهتر است و پرمهره‌تر است. امیدوارم که اتفاق سال گذشته دوباره تکرار شود. 

سایپنتو با جدایی تو مخالف است؟ هافبک استقلال در این خصوص گفت: درست است همینطور است. دو باشگاه در حال مذاکره هستند تا یکی دو روز آینده مشخص می‌شود. بحث احیا شدن من در فولاد نبود چون اتفاقی در استقلال نیفتاده بود که احیا شوم. یک شرایطی اتفاق افتاد که باشگاه تصمیم گرفت من بروم و صالح حردانی به اینجا بیاید. دو باشگاه صحبت کرده بودند و تابع باشگاه بودیم. الان هم تابع باشگاه هستم. 

صحبتی با هواداران استقلال نداری؟ این بازیکن در این خصوص گفت: من هواداران بیرون همیشه به من لطف داشتند و چیزهایی که در صفحات مجازی بوده، اصلا اینطور نبود و همیشه به من لطف داشتند. هرجا چه در اهواز و بقیه جاها همیشه به من احترام گذاشتند و من همیشه ممنون آن‌ها هستم و از آن‌ها تشکر می‌کنم. من اهل فضای مجازی نیستم و امیدوارم که دوباره اتفاق سال قبل برای استقلال تکرار شود. استقلال را قلبی دوست دارم و امیدوارم که همیشه آن بالا باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کامی IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    امیدوارم هر چه زودتر گورت گم کنی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی