بعد از آزمون؛ هافبک ملی پوش هم استوری جنجالی را حذف کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از سردار آزمون، سعید عزت اللهی هم استوری جنجالی را حذف کرد.

بعد از انتشار استوری جنجالی ملی پوشان علیه نصرالله پژمانفر و احسان قاضی زاده هاشمی، سردار آزمون متن مورد نظر را از صفحه خود حذف کرد اما این بار سعید عزت اللهی نیز استوری حمایتی از مهدی تاج را از صفحه خود پاک کرد.

به نظر می رسد برخی از ملی پوشان هنوز از محتوایی که در اینستاگرام خود منتشر می کنند خبر ندارند و ساعاتی بعد از انتشار اقدام به پاک کردن آن می کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آریهان DE ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    به جای اینکه به فکر انجام وظایف خودشون باشند,مثل بچه کوچولوها همش در فضای مجازی فعالیت دارند.انگار باید درباره همه چیز یه نظری بدند که اصلان بهشون مربوط نیست. این تیم با این بازیکنان پررو و بی دیسیپلین به هیچجا نمی رسه.فرق هم نمی کنه مربی کی باشه. بی فرهنگ بی فرهنگ می مونه.
  • سامی IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    به یاد ندارم در این همه سال ، بازیکنی اینقدر در کار فنی و غیر فنی دخالت کنه ... منکر زحمات اسکوچیچ نیستم ولی زمان کی روش حتی رئیس فدراسیون جرات نداشت علیه برنامه های مربی حرفی بزنه چه برسه به بازیکن...الان تیم شده کاروانسرا...الانه که به ارزش کی روش پی میبریم
    • پدرام CA ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      اتفاقا همه این کارها زیر سر همونهاییه که "بچه های کیروش"بودند و قرار بود اقاکارلوس بهشون تفکر حرفه ای رو یاد داده باشه! اینها تو کار مجمع هم دارن دخالت میکنند این هم تقصیر اسکوچیچه؟ میخواید بگید خوب چه کنن وقتی اوضاع رو میبینن؟ نگران سرنوشت تیمن! ولی مگه تا حالا کسی از این کارها کرده که گفته باشه من سنگ خودم رو به سینه میزنم؟ بهانه همیشه همین جور چیزهاست! اونموقع که طارمی به پای اسکو پیچید مگه مشکلی وجود داشت؟ مگه همون حرفهای اسکو رو همه مربیهای خارجی قبلی نزده بودند؟ خود کیروش صد درجه بدترش رو مگه نگفته بود؟ الان هم مگه عامل اصلی بی ثیاتی کسی غیر از این 4 تاس؟ نمیشه که خودت کافه رو به هم بریزی بعد بگی اینجا چقدر نامرتبه!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی