نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
۷ |
۴
ضربه بزرگ مهاجم پرسپولیس به خودش و تیمش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم پرسپولیس با یک اشتباه ضربه بزرگی به خودش و پرسپولیس زد.

 عیسی آل‌کثیر مهاجم جنوبی پرسپولیس که در دو فصل گذشته گل های مهمی هم برای تیمش به ثمر رساند، در دیماه سال قبل و در جریان بازی مقابل شهرخودرو در مشهد ، دچار پارگی رباط صلیبی شد و فصل را از دست داد.

در ماه‌های اخیر و با وجود تأیید پزشکان تیم پرسپولیس مبنی بر پارگی رباط صلیبی اما آل‌کثیر راضی به انجام جراحی نشد و قصد داشت با شرایط موجود بازی کند که این مسأله با مخالفت کادر فی روبه‌رو شده بود.

مهاجم پرسپولیس حتی با رباط پاره در تمرینات پرسپولیس شرکت می‌کرد  ولی یحیی گل محمدی اجازه حضور در تمرینات سنگین و فشرده را به این بازیکن نمی‌داد. بعد از گذشت چند  ماه از مصدومیت عیسی،  این بازیکن برای انجام عمل جراحی مقاومت زیادی انجام داد و قصد نداشت این کار را انجام دهد.

چه بسا که اگر او همان موقع این کار را می‌کرد، می‌توانست با شروع لیگ جدید بازی کند. لجبازی و البته مشاوره‌هایی که به آل کثیر دادند باعث شد تا زمان زیادی را از دست بدهد.

آل کثیر بعد از مدت ها بالاخره  تصمیم خود را برای جراحی گرفت و  بالاخره زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد. هرچند او مدتی است که تمرینات خودش را آغاز کرده و به نزدیکانش هم اعلام کرده که بسیار با انگیزه است، ولی این بازیکن نمی‌تواند در نیم فصل نخست بازی کند.

عیسی که الان با تیمی قرارداد ندارد و بازیکن آزاد است، مدت هاست که منتظر پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی پرسپولیسی‌هاست. اتفاقی که تا این لحظه رخ نداده و شنیده‌ها حاکی از آن است که قرارداد آل کثیر تمدید نخواهد شد.

در این موضوع نمی شود باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی را مقصر دانست و خود عیسی بیشترین تقصیر را دارد. او با تصمیمی که گرفت و البته مشاورهای اشتباهی که کنارش داشت، هم خودش را از حضور در پرسپولیس محروم کرد و هم تیمش را از داشتن یک مهاجم خوب.

این درحالیست که پرسپولیس در خط حمله به شدت ضعف دارد و اگر عیسی شرایط بازی را داشت، می‌توانست از ابتدای این فصل به پرسپولیس کمک کند. در واقع آل کثیر مصداق بارز ضرب المثل معروف «خود کرده را تدبیر نیست!» است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ساوالان IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    به ایشان گفته بودند با (ترکه دوا) شفا می شوی!!!!!!
  • عیسی قاتل کیسه کشا IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    بابا قراردادش رو تمدید کنید دیگهههههههه زبونمون مو در آورد این 10000000000 میلیارد بار
  • پسر آبی IR ۰۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    اه ننه آل کثیر نه دیگران را بلکه خودش رو بر زمین زد 🤣🤣
  • فواد IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    عیسی باقدرت بر میگرده ان شاالله ودربی برگشت....
  • ناشناس IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    عیسی شخصیت و فرهنگ فوتبال نداشت ورفت درون قوطی💙💙💙💙

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی