نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
عصبانیت باشگاه لیگ برتری از بارسلونا/ شکایت می‌کنیم و خبرش را رسانه‌ای می‌کنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه بارسلونا به لیدزیونایتد بدهکار است و پرداخت نکردن این بدهی باعث خشم باشگاه انگلیسی شده است.

باشگاه بارسلونا بابت خرید رافینیا برزیلی از تیم لیدز، مبلغی به باشگاه انگلیسی بدهکار است و حالا مالک این باشگاه گفته در صورت تأخیر در پرداخت این مبلغ، علیه مدیران باشگاه پرونده شکایت باز خواهد کرد.

باشگاه کاتالان در پنجره نقل‌وانتقالات جاری عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته تا اینجای کار ۵ خرید بزرگ انجام دهد. یکی از این خریدها رافینیای برزیلی است که از لیدز یونایتد به نوکمپ آمد. بارسلونا برای جذب این بازیکن ۶۰ میلیون یورو هزینه کرد اما کُل مبلغ را به باشگاه انگلیسی نپرداخته و بدهکار این باشگاه است.

آندرئا رادریتسیانی، مالک باشگاه لیدز به سران بارسا هشدار داده که اگر قرض خود را در زمان معین پرداخت نکنند، پای آن‌ها به دادگاه خواهد کشاند. او در این مورد به سایت اتلتیک گفت: «این بی‌احترامی به من بود و راه درستی نیست. اگر بارسا تا قبل از ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) پول رافینیا را پرداخت نکند با مشکل شکایت روبه‌رو خواهند شد و در تمام رسانه‌ها هم خبر آن منتشر خواهد شد.»

رادریزانی در ادامه گفت: «ما سر رافیینا با چلسی به توافق رسیده بودیم و در واقع بهترین معامله را با چلسی انجام داده بودیم ولی ناگهان بارسا ظاهر شد و نمی‌دانم پول از کجا آوردند! ایجنتش روی او تاثیر زیادی گذاشت تا به بارسا برود. قدرتی که ایجنت‌ها این روزها دارند مایه تاسف است. من خجالت کشیدم که به مدیران چلسی بگویم نظر ما عوض شده است.»

رافینیای ۲۵ ساله مورد توجه چلسی هم بود اما علاقه او به حضور در جمع آبی اناری‌ها باعث شد تا او پیراهن بارسا را بر تن کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی