نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
راز یک گل استثنایی لو رفت/ نقش مربی دروازه‌بانان در این گل تماشایی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یولیان ناگلزمن سرمربی بایرن مونیخ از عملکرد تیمش در بازی با اینتراخت فرانکفورت در هفته اول فصل جدید بوندس‌لیگای آلمان ابراز رضایت کرد.

یولیان ناگلزمن که تیم تحت‌هدایتش در دیدار افتتاحیه فصل ۲۳-۲۰۲۲ بوندس‌لیگای آلمان موفق شد میزبان خود اینتراخت فرانکفورت را با نتیجه ۶ بر یک در هم بکوبد و گام اول در دفاع از عنوان قهرمانی‌اش را محکم بردارد، پس از این بازی گفت: «ما یک بازی فوق‌العاده و پرانرژی را از خود به نمایش گذاشتیم. این بازی ما شباهت‌های زیادی با بازی‌مان با لایپزیگ در سوپرجام آلمان داشت. بازیکنان ما خوشحال هستند. بُردها هرگز عادی نیستند و همیشه خاصی هستند، حتی اگر بردهای زیادی کسب کنید. همه بازیکنان ما تشنه  کسب پیروزی‌های بیشتر هستند و امیدوارم رویکرد آنها همینطور باقی بماند.»

وی همچنین در مورد داشتن ۵ گلزن مختلف برای دومین بازی متوالی اظهار داشت: «این بسیار ارزشمند است. ما ۱۱ گل در دو بازی رقابتی (لایپزیش و اینتراخت) به ثمر رساندیم. پس از جدایی لواندوفسکی باید شرایط را تغییر می‌دادیم و سانترهای کمتری روی دروازه حریف انجام می‌دادیم. وقتی هم حریف با چهار یا پنج بازیکن به سمت دروازه شما حمله می‌کند، دفاع کردن آسان نیست.»

سرمربی آلمانی بایرن مونیخ همچنین در خصوص مهاجم فرانسوی و جوانش که در این تابستان به جمع باواریایی‌ها پیوست، خاطرنشان کرد: «در تمرینات ماتیس تِل کمی بی‌پروایی جوانی دارد که این چیز خوبی است. امروز او با کمی پختگی بیشتر بازی کرد. ماتیس استعدادی باورنکردنی است که قدرت دریبل‌زنی خوبی هم دارد. او هنوز به زمان نیاز دارد و با ما پیشرفت خواهد کرد.»

ناگلزمن ۳۵ ساله در بخش دیگری از صحبت‌هایش در مورد سیستم بازی تیمش یادآور شد: «ما امروز در هر دو نیمه با چهار مدافع بازی کردیم، نه با ۳ مدافع! البته وقتی با ۶ گل برنده می‌شوید، شما بهترین مربی جهان هستید و همه به شما می‌گویند که به همین کار ادامه دهید. من فکر می‌کنم امروز در طول بازی ما خوب دفاع کردیم.»

او در پایان درباره گلی که یاشوا کیمیش از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند، اظهار داشت: «باید از تونی تاپالوویچ (مربی دروازه‌بان‌های بایرن مونیخ) تشکر کنم، او به همراه دینو تاپمولر (دستیار ناگلزمن) متوجه شدند که کوین تراپ در ضربات ایستگاهی همیشه کمی جلوتر از خط دروازه‌ می‌ایستد. فاصله ضربه ایستگاهی تا دروازه خیلی دور بود، اما یاشوا ضربه ایستگاهی را به خوبی زد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی