نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
کارلوس کی روش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلوس کی‌روش در سال ۹۱ سکان هدایت تیم ملی ایران را در دست گرفت.

کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی و مطرح فوتبال دنیا که قبل از حضور در ایران سابقه کار در تیم‌های رئال مادرید، منچستر یونایتد و تیم ملی پرتغال را داشت، در بدو ورود به ایران با استقبال اهالی فوتبال و رسانه‌ها مواجه شد.

او در یکی از اولین مصاحبه‌های خود در ایران حرف‌های مهمی زد که بد ندیدیم بار دیگر آنها را با هم مرور کنیم. این مربی در مورد انتخاب ایران گفت: من با مطالعه آمدم و با انگیزه بالا ایران را انتخاب کردم تا تیم ملی این کشور را به جام جهانی برزیل برسانم. با توانی که در فوتبالیستهای ایران دیدم مطمئن هستم که ما می‌توانیم راهی برزیل شویم و آنجا هم بازی‌های خوبی را به معرض نمایش بگذاریم. کی‌روش در ادامه گفت: اگر مطمئن نبودم که می‌توانم ایران را به جام جهانی برزیل برسانم اصلا قرارداد نمی‌بستم.

خبرنگاری از این مربی پرتغالی سوال کرد که آیا شما برای حضور در ایران با الکس فرگوسن هم مشورت کردید یا نه؟ در پاسخ به این سوال کارلوس گفت: من با الکس فرگوسن رفیقم و هرچند یکبار به صورت تلفنی با او صحبت می‌کنم اما برای حضور در ایران هیچ مشورتی از او نگرفتم و این تصمیم خودم بود. کی روش در ادامه صحبت‌های خود گفت : من استعدادهای فوتبال ایرانی را می‌شناسم و احساس می‌کنم که می‌توانم اینجا از این همه استعداد یک تیم خوب بسازم. من نیاز به سربازانی جنگجو دارم که در میدان مسابقه از جان برای موفقیت کشور خود مایه بگذارند و مطمئن هستم که می‌توانم این کار را در ایران انجام دهم.

جالب است بدانید بعد از حضور کارلوس کی روش در ایران و انعقاد قرارداد با فدراسیون فوتبال، علی دایی اسطوره فوتبال کشورمان یکی از کسانی بود که به شدت از این مربی حمایت کرد و در مصاحبه با خبر ورزشی صراحتا گفت: به نظر من کارلوس کی روش بهترین گزینه بود که فدراسیون فوتبال انتخاب کرد و من به موفقیت این مربی در جام جهانی برزیل امید زیادی دارم.او مربی کارنامه داری است که در تیم‌های بزرگ کار کرده و می‌تواند به ارتقای سطح فوتبال ایران کمک کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Tomcat IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    👑👑
  • Jimmy US ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    از نظر فنی‌ چیز خاصی‌ به فوتبال ایران اضافه نکرد چون سیستم دفاییش به درد هیچ کدوم از تیمهای بالای جدول لیگ برتر نمیخوره.
  • علی IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    ببینید در بدو ورود چی گفت و تا اخرین روز همینو میگفت: "من نیاز به سربازانی جنگجو دارم که در میدان مسابقه از جان برای موفقیت کشور خود مایه بگذارند."
  • محمد IR ۰۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    کی‌روش به ایران آبرو و عزت داد ..با کیروش18جهان شدیم‌.همانند کیروش وجود ندارد اقتدار داشت
  • کی‌روش .بهترین مربی.‌تیم خوبی ساخت خداییش.18دنیا ش IR ۰۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    کیروش بهترین مربی .با کیروش خیالمون راحت بود .خدا کنه دوباره مربی ایران بشه
  • مجتبی IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    اون تنها انسان با وجدان ، با دانش، و جنتلمنی که تا حالا به ایران اومده بود و واقعا از هر لحاظ به فوتبال و فوتبال فهمان عزت و غرور داد
  • آیمان IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    اینایی که میگن کیروش دفاعی بازی میکنه اگه ما جلوی بهتر ین بازیکنان دنیا مثل مسی رونالدو هجومی بازی کنیم تیم ما سوراخ سوراخ میشه
  • حمید IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    هنوزم دیر نشده اگه غرور و اعتبار میخایید کی‌روش رو برگردونید. این تیم مال کیروشه و خودش ساخته تش و یک ماهه جمعش می‌کنه. با بودن کی‌روش تیم ملی ،یه تیم واقعی میشه. آقایون کار به دست و تصمیم گیری بعد از باخت به آمریکا و انگلیس و ولز پشیمونی فایده نداره. خود دانید ای کیوها!
  • mohsenjavani IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    باز میخواین کیروش رو بیارید تعریفا شروع شد
  • حمید رضا شمسایی IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    سلام بهتربن مربی که سبک دفاع کردن را به یادگار گذاشت.او بازیکن سالاری ،بی نظمی را از بین برد و تیم متوازن،وبا انگیزه تحویل داد ما لایق کی روش با وجدان و صادق نبودیم.او برای تیم وقت می گذاشت.وتیمش هر وقت هم باخت لایق بود خداوند هر کجاست‌در پناهش باشد.شمسایی...اهواز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی