نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
عکس| درگیری خونین در رقابت‌های لیگ کشتی ایران/ قمه کشی و حمله با تبر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طی برگزاری دیدار دو تیم هیات کشتی گیلان و افلاک لرستان، در سالن مسابقات لیگ دسته یک درگیری شدید رخ داد که با تبر و قمه‌کشی همراه بود.

در جریان برگزاری دیدار دو تیم هیات کشتی گیلان و افلاک لرستان، درگیری در سالن مسابقات تا حدی بالا گرفت که تصاویر منتشر شده نشان می دهد فردی با داشتن آیدی کارت که ظاهرا از مسئولان برگزاری مسابقات است، تبری در دست دارد و اوضاع سالن نیز متشنج است.

ادامه درگیری و بی نظمی در سالن مسابقات کشتی در شرایطی است که مشخص نیست سازمان لیگ فدراسیون کشتی چه برنامه‌ای برای جلوگیری از این اتفاقات تلخ داشته است.

چند روز پیش نیز تصاویری از درگیری تماشاگران و عوامل برگزاری مسابقات منتشر شد که در آن برخی افراد قمه به دست داشتند. در تصاویر منتشر شده برخی از طرفداران کشتی گیران به نشانه اعتراض بدون مزاحمت یا حضور ماموران انتظامی وارد تشک کشتی می‌شوند و به سوی داوران هجوم می‌آورند.

فدراسیون کشتی و حمید یاری، رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی که پیش از این ریاست هیات کشتی البرز را بر عهده داشت، تاکنون هیچ واکنشی به تکرار چندباره این اتفاقات در سالن رقابت‌های لیگ کشتی نداشته‌اند.

عکس| درگیری خونین در رقابت‌های لیگ کشتی ایران/ قمه کشی و حمله با تبر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سیدمحمد IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    این فرد تبر به دست نسبتی با ورزش نداره و یه اوباش و اراذله که نباید حتی یک لحظه در ورزش کشور اونم یه ورزش پهلوانی حضور داشته باشه و مادام العمر باید محروم بشه هر کس که هست. فقط یه لحظه فکر کنید این اتفاق در یه کشور قانونمند پیشرفته می افتاد چه بلایی سرش می آوردن
  • سیدجلال بختیاری IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    هردم ازاین باغ بری میرسد کره خری تازه زراه میرسد ورزش پهلوانی کشتی جوانمردانه ترین ورزش و ورزشکاران پهلوان به چه روزی افتادیم هیچ چی سرجای خود قرارندارد والله لاتهای قمه بدست وشروروسابقه داراگرجایی مهمان باشندحرمت صاحبخانه واگرمیزبان باشند احترام مهمان خودراصددرصدنگه میدارند فرق نمیکنه میزبان اینکارهای ننگین راکرده یا مهمان مهم اینه که دیگراخرین دلخوشیهامون هم ازدست رفت
  • علی IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    چیزی عجیبی نیست در ایران فقط یک مرد باتبر رفته داخل سالن ورزشی میخواد بزنه به یکی دیگه اینکه عجیب نیست عادی هست
  • حسن IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    سلام ریشه همه چیز کج است باید درست شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی