بازگشت اسطوره قهرمان به کافی‌شاپ!/ من عاشق کار در کافی‌شاپ هستم/ تصویر این ملی‌پوش را در محل کارش ببینید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جیل اسکات، اسطوره انگلیسی، درست چند روز پس از پیروزی تاریخی تیم زنان انگلیس در یورو، به کار در کافی‌شاپ خود بازگشت.

جیل اسکات، هافبک ۳۵ ساله، نقش مهمی در کمک به انگلیس برای کسب جام یورو ۲۰۲۲ در روز یکشنبه داشت. او در روز فینال و پیروزی تاریخی مقابل آلمان، بیست دقیقه قبل از گل کلوئی کلی به میدان آمد. پس از سوت پایان به سختی جلوی اشک‌های خود را می‌گرفت و مدالش را به مادربزرگش تقدیم کرد.

اسکات در صحبت با بی‌بی‌سی گفت: «ما برنده شدیم مامان بزرگ، ما موفق شدیم. بازیکنان جوان‌تر فوق‌العاده بودند و آزادانه بازی می‌کردند. جشن‌های پیروزی ما بسیار بزرگ خواهند بود و فکر نکنم اصلا در این هفته بخوابم!»

اما بعد از جشن که تا ساعات اولیه صبح دوشنبه ادامه داشت، طولی نکشید که ستاره سابق منچسترسیتی به کافی‌شاپ محبوبش Boxx۲Boxx بازگشت. او در روز جمعه توییت کرد: «بازگشت به واقعیت و چقدر دوستش دارم! شیفت کاری در کافی‌شاپ Boxx۲boxx انجام شد. از همه کسانی که برای احوالپرسی آمدند متشکرم! حمایت شما واقعا قابل قدردانی است!»

او همچنین مدال قهرمانی خود را تمام روز به همراه داشت و با هواداران عکس گرفت. طرفدار خوش‌شانسی به نام «گیل مور» از کافی‌شاپ دیدن کرد و خود اسکات قهوه‌اش را برایش سرو کرد. او با خوشحالی توئیت کرد: «وای! من همین الان اسطوره جیل اسکات را با مدالش دیدم، او خودش برایم قهوه آورد! چه آدم دوست داشتنی و فروتنی است، ۵ روز بعد از قهرمانی به کافی‌شاپ برگشته است. او همه افراد معمولی را به اسم کوچک می‌شناسد. چه اسطوره تمام عیاری.»

اسکات زمانی که به صورت قرضی در اورتون بود این کافی‌شاپ را افتتاح کرد. او با شریکش «شلی یونیت» صاحب این کسب و کار است و خودش آن را می‌گرداند.

بازگشت اسطوره قهرمان به کافی‌شاپ!/ من عاشق کار در کافی‌شاپ هستم/ تصویر این ملی‌پوش را در محل کارش ببینید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی