حاشیه بزرگ برای اسکوچیچ در زمان غیبت در ایران/ ضربه ناجوانمردانه برای حذف سرمربی تیم ملی
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

برای حاشیه‌سازی علیه مربی کروات، حتی لازم نیست خود او در ایران باشد.

آیا دراگان اسکوچیچ در جام‌جهانی قطر روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست؟ هنوز هیچ‌کس جواب این سؤال را نمی‌داند و پارادوکس اخراج و ابقای او هم موضوع را گیج‌کننده‌تر کرده است. آخرین خبر این است که هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال مربی کروات را ابقا کرده، اما همه می‌دانند که انتخابات روز هشتم شهریور فدراسیون تعیین‌کننده خواهد بود و شاید همه‌چیز را دگرگون کند. این اما تنها مشکل اسکوچیچ نیست. او هر لحظه، هر ساعت به شکلی در کانون حواشی جدید قرار می‌گیرد؛ حاشیه‌هایی که گویا اصلا ربطی به کنش‌های خود این مربی هم ندارند و هر لحظه ممکن است به شکلی دامانش را بگیرد. فارغ از اینکه دراگان سزاوار حضور در جام‌جهانی هست یا نه، به‌نظر می‌رسد اراده‌ای محکم کمر به حذف او بسته و قرار هم نیست به همین راحتی کوتاه بیاید.

داستان یک مصاحبه جعلی

در طول تعطیلات چند روزه کشور، ناگهان مصاحبه‌ای عجیب و جعلی از دراگان اسکوچیچ منتشر شد که آتش خشم هواداران پرسپولیس را علیه او برانگیخت. در این نقل قول که مبنای درست و دقیقی نداشت و اساسا کسی هم نفهمید نخستین بار در کدام رسانه منتشر شد، از قول مربی کروات نوشتند: «اصلا برانکو کی هست که نظراتش برای من مهم باشد؟» ایوانکوویچ ازجمله کسانی بوده که در این مدت بارها از هموطن خود حمایت کرده، اما در آخرین مصاحبه‌اش گفته بود اسکوچیچ تصور می‌کند او قصد حضور در تیم ملی را دارد و به همین دلیل اخیرا جواب تلفن‌هایش را نمی‌دهد. گویا پس از آن بوده که به ذهن شایعه‌سازان خطور کرده این نقل قول تند را از زبان اسکو مطرح کنند و به او ضربه بزنند.

طبیعتا ساعاتی بعد اسکوچیچ کل موضوع را تکذیب کرد، اما حتی قبل از آن هم واضح بود که این اظهارنظر نمی‌تواند صحت داشته باشد. دراگان از محبوبیت برانکو در ایران باخبر است و خوب می‌داند بخش بزرگی از حامیان او در تیم ملی را هواداران پرسپولیس تشکیل می‌دهند. گذشته از همه اینها، اصلا ادبیات اسکوچیچ به این شکل نیست و یکی از اشکالاتی که از او گرفته می‌شود این است که به اندازه کافی اقتدار و قاطعیت ندارد. در جعلی بودن نقل قول مزبور تقریبا جای تردیدی نیست، اما آن را منتشر کردند و ضربه‌ای سخت به مقبولیت اسکوچیچ زدند. اینکه پشت پرده ماجرا چیست، خیلی پیچیده به‌نظر می‌رسد.

حاشیه بزرگ برای اسکوچیچ در زمان غیبت در ایران/ ضربه ناجوانمردانه برای حذف سرمربی تیم ملی

قول تغییر سرمربی و دودستگی بازیکنان

پیش از این غائله هم داستان استوری جدید ملی‌پوشان اتفاق افتاد؛ یک سند دیگر برای دودستگی آنها و متزلزل بودن جایگاه اسکوچیچ. حتما می‌دانید که گروهی از بازیکنان تیم ملی با انتشار یک استوری مشترک از نمایندگان مجلس خواستند در انتخابات فدراسیون فوتبال دخالت نکنند. با توجه به موضع نمایندگان، این استوری به وضوح در حمایت از مهدی تاج بود؛ مردی که می‌گویند شانس اول پیروزی در انتخابات هشتم شهریور است و اگر بیاید، سرمربی تیم ملی را تغییر خواهد داد. حتی حمید استیلی، مدیر تیم ملی هم این موضوع را تأیید کرد و رسما گفت عده‌ای در تماس با ملی‌پوشان به آنها قول تغییر سرمربی بعد از انتخابات را داده‌اند. بعد هم که تعدادی از ملی‌پوشان مثل سردار آزمون، سعید عزت‌اللهی، علی قلی‌زاده و... این استوری را حذف کردند تا نشان بدهند دودستگی در تیم ملی همچنان ادامه دارد. خلاصه اینکه وضع غریبی است و حاشیه‌سازی‌ها علیه مربی کروات همچنان ادامه دارد. روشن نیست بحران بعدی علیه او کی ایجاد خواهد شد؛ شاید زمانی که شما این مطلب را می‌خوانید، حاشیه جدید هم از راه رسیده باشد! بحث در مورد توانایی‌های فنی اسکوچیچ کاملا مستقل و محترم است، اما این وضعیت برزخی و آشفته درنهایت به ضرر تیم ملی کشورمان تمام خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • سیروس US ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    من فقط یک موضوع برایم بسیار جالب است و آن اینستکه حتی اگر اسکوچیچ تا زمان مسابقات دوام آورد و روی نیمکت باشد، اصلا بود و نبودش تاثیری هم خواهد داشت بجز اسباب خنده بازیکنان بودن! البته کاملا مطمئنم که اسکوچیچ منتظر است تا او را اخراج کنند، و برای همین است که هیچ اعتراضی به این مسائل ندارد.
    • اشکان IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      اون چیزی که باید براتون جالب باشه اینه که چرا اینهمه تلاش می‌کنن این مربی رو بکوبند و حتی براش مصاحبه جعلی میسازن تا اونو رودرروی هواداران و مربیان دیگه قرار بدن! مربی که البته در «تفکر شما» بود و نبودش تأثیری نداره، هر چند در واقعیت که آمار میگه تیمی که به احتمال نود درصد حذف شده جام جهانی قطر بود، رو بعنوان تیم اول به جام جهانی رسوند. چرا برای یه مربی بقول شما ضعیف، اینهمه دست و پا میزنن؟؟!!!! آیا دلیلش این نمیتونه باشه که یه مربی چند صد هزار دلاری که به هر حال جواب داده، حالا اصلا بیسواد، بی رزومه، مربی خونه به خونه ، مربی بی تأثیر ، که به احتمال زیاد آپشن زیادی هم در قراردادش وجود نداره، چیز دندون گیری نصیب دلالها که نمیشه هیچ، اصلا اون زمان که اسکوچیچ اومد دلالها فکرش هم نمی‌کردن ایران بتونه در جام جهانی قطر باشه که برنامه ای برای پولها و جوایز داشته باشن. حالا دلالها موندن با یه کوه پول بی زبون، یه مربی که از قراردادش هیچی براشون درنمیاد با ۱۵ برد از ۱۸ بازی، که هیچ جوری نمیشه پاکش کرد!!! چیکار کنن؟
    • Koresh ahvaz IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      دنیا اسکوچیچ بزرگ،،، ان شاالله اسکوچیچ میمونه و با بردهاشون یه تو دهنی محکمی به این دلالها و فدراسیون بازیچه دلالها میزنه و اونهایی که چشم دیدن موفقیت تیم ملی را نداشتن،،،
    • سیروس US ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      ایوالله! تا حالا 22 رای منفی گرفتم. چیزی که عیان است اینستکه هیچکدام از کسانیکه این آرا منفی را به صندوق ریخته اند نه تنها در تمام عمرشان فوتبال بازی نکرده اند، نه تنها در تمام عمرشان واقع بین نبوده اند، و نه تنها در تمام عمرشان فوتبال را بعنوان یک تماشاچی حقیقی دنبال نکرده اند، و نه حتی آدم های واقع بینی هستند! کسانیکه نمیتوانند این حقایق را ببینند کسانی هستند که از فوتبال فقط داد و بیداد کردن در استادیوم ها و حرف مفت زدن در فضای مجازی را یاد گرفته اند! شما از خودتان منفی در کنید، ما هم به ریشتان میخندیم !!!
    • عادل IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      در پاسخ به اشكان ! با وجود اينكه نوع قضاوتت در باره زحماتي كه كيروش براي ايران كشيده را نمي پسندم و فكر مي كنم كه خيلي راجع به كيروش بي انصافي مي كنيد ولي نظرت را راجع به مافياي فوتبال و اينكه احتمالا اسكوچيچ نفعي براي مافياو دلالان فوتبال نداره را قبول مي كنم . هر چند كيروش هم دست دلالان را خوب از فوتبال كوتاه كرده بود و از هيچ طريقي نمي توانستند ازاو باج بگيرند و دليل اصلي تنفر خيلي ها دقيقأ همين مساله بود .فرقش با اسكوچيچ اينه كه اسكوچيچ چيزي نداره كه به دلالان بده ولي كيروش داشت و به آنها نمي داد!!!
    • سیروس CA ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      این حرف که فقط شما میفهمی شما فوتبال بازی کزذی وبقیه هیچی نمیفهمن و پاشون به توپ نخورده چون با شما مخالفن دقیقا تیپ نگاهیه که ما رو به این روز انداخته. آیا همه مربیهای لیگ برتری از استقلالی و پرسپولیسی هم که به جای خندیدن به اسکوچیچ ازش حمایت کردند پاشون به توپ نخورده؟ یا فوتبال نمیغهمن؟ متاسفانه توی مجاز هر ادعایی میشه کرد. و راهی هم برای تایید و نکذیبش نمیمونه برای همین همه راه ساده تر رو انتخاب کرده اند استدلال!
    • اشکان IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      جناب عادل، گفتن واقعیت موجود و حقیقی کی روش به معنای انکار زحمات کی روش نیست. عده ای میگن کی روش از دستمزد خودش می‌گذشت و پول می‌ذاشت در جیب بازیکنان! من بشدت به این حرف انتقاد دارم . عده ای میان میگن ما با قهرمان جهان و اروپا بازی عالی داشتیم بشدت منتقد این حرفم چرا که اسپانیا و پرتغال در ۲۰۱۸ ضعیفترین اسپانیا و پرتغال ۲۰ سال اخیر بودن. دقت کنین اهمیتی نداره یکماه قبل و یا یک ماه بعد چه نتایجی گرفتن همه مربیان و اونایی که نه فقط فوتبالی بلکه ورزشی هستن می‌دونن آمادگی در تورنمنت ارتباط کمی به نتایج یک ماه قبل و بعد داره ولی هر چه به زمان تورنمنت نزدیک بشیم ارتباط بیشتر و بیشتر میشه، آمادگی هم در همون تایمینگ مسابقات مهمه. اسپانیا و پرتغال در تایمینگ ۲۰۱۸ اصلا آماده نبودن و نتایجشون، گواه این مسئله هست. در یک هشتم از روسیه و اروگوئه باختن و خود روسیه و اروگوئه در یک چهارم حذف شدن، پس نمیتونم قبول کنم اسپانیا و پرتغالی که ما باهاشون خوب بازی کردیم در کیفیت مناسبی قرار داشتن
    • اشکان IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      کی روش به هیچ وجه مربیان داخلی رو قبول نداشت و فوق العاده نگاه بالا به پایینی داشت. درسته هیچ مربی در داخل در سطح اون نداریم ولی اون فرد جوری به مربیان داخلی نگاه میکرد انگار سواد خودش در حد مریم میرزاخانی هست و مربیان داخلی سواد ریاضیشون در حد اول ابتدایی! درحالیکه حقیقتا این نیست. اما عده ای از دوستان صحبت از ساختمان پک‌ می‌کنن یا میگن برامون بازیکن ساخته. درسته که اون پیگیری بوده ولی مشخصاً جوری صحبت میشه انگار کی روش از ارث پدریش برامون ساختمانی ساخته!! بازیکن سازی اساسا از تیمهای پایه ، مدارس فوتبال و بترتیب در نوجوانان، جوانان ، امید و صد البته باشگاهها هست. آخه کدوم مربی فوتبالی می‌تونه بپذیره که مربی بزرگسال تیم ملی می‌تونه بازیکن بسازه! اصلا وقت این کار نیست. ضمن اینکه موفقیت‌های اسکوچیچ‌ رو به کی روش نسبت میدن در حالیکه یه ویلموتسی هم حدود یکسال این وسط بوده و اسکوچیچ تیمی در شرف حذف و بی روحیه تحویل گرفت، نه قهرمان آسیا.
    • پدرام CA ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      آقا سیروس من اشنباها اسم شما رو نوشنم اون بالا در حالیکه کامنتم پاسخ به شما بود. عذر میخوام! در ضمن این منفیها جیز مهمی نیست من انقدر خودم کامنت گذاشتم 70 تا منفی خوردهالبته ادم بی اختیار ناراحت میشه ولی کلا خیلیهاش یه چیزی میزنن میرن. به هر حال باز هم قصدی نبود و الان خودم دیدم تعجب کردم!
    • اشکان IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      اما واقعیات فنی کی روش؛ مربی استانداردی بود و فوق العاده منظم که باجی به فدراسیون نشین‌ها نمی‌داد، دلیل ثبات تیم ملی همین انضباط کی روش بود.کی روش پیش بینی و سازماندهی بسیار خوبی داشت و به همین دلیل تیم مقابل آرژانتین بازی خوبی ارائه کرد و من هیچ گاه منتقد این بازی نبودم چون آرژانتین به فینال جام جهانی رسید و به معنای واقعی در اون مقطع قدرتمند بود. فوتبال ایران همیشه در ساختار دفاعی مشکل داشت و کی روش برای اولین بار در تاریخ ایران این مشکل رو حل کرد و به همین دلیل هیچ‌گاه از کره نباخت. هر چند بمرور زمان متأسفانه از اونور بام افتادیم و شدیم تیمی کاملا دفاعی حتی در برابر تیمهای آسیایی، جوری که خدا اون روز رو نیاره وقتی گل اول رو می‌خوردیم محال بود به بازی برگردیم. متاسفانه کی روش به هیچ وجه موقع باخت از لحاظ فنی پاسخگو نبود حتی این اخلاقش در کلمبیا و مصر باعث درگیری زیادی شد در ایران که اومد با چند مصاحبه خودشو رودرروی یه باشگاه دیگه قرار داد در حالیکه اصلا ربطی به اون نداشت که بخواد وارد حواشی باشگاهی ایران بشه که من حدسم اینه که میخواست حمایت هوادارای استقلال رو کسب کنه که موفق هم بود.
    • سیروس US ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      پاسخ به آقای پدرام از کانادا. دوست عزیز من مدعی نشدم که فقط من میفهمم، بلکه مدعی هستم کسانیکه در این برهه نقش حامی اسکوچیچ را (بهرترتیب) بازی میکنند آدم های واقع بینی نیستند و برای ادعای خودم هم دلیل دارم! کسیکه فوتبال بازی کرده باشد (منظورم امثال خداداد عزیزی و منفعت طلبی شخصی او نیست!) از تاثیر یک مربی حتی در بازیهای محلی هم آگاه است. کسانیکه فوتبال را بعنوان یک تماشاچی این ورزش و فارغ از علایق هواداری باشگاهی دنبال کرده باشد، با دنیای حواشی آن نیز آشناست، و یک آدم واقع بین کسی ست که قدرت تجزیه و تحلیل در شرایط خاص را داراست! من کمترین اعتقادی به اینکه تیم ملی در حال حذف ما بدلیل درایت این مربی و کم حاشیه بودن او موفق به صعود به جام جهانی گردید ندارم، بلکه معتقدم بعد از ماجرای ویلموتس، این خواست و اراده و همکاری بازیکنان با اسکوچیچ بود که باعث موفقیت گردید، اما همین بازیکنان امروز بخوبی میدانند که این مربی فاقد اقتدار لازم برای حضور در صحنه جام جهانی ست! برعکس عقیده شما من معتقدم که همین عدم واقع بینی مردم ماست که باعث همه نابسامانی های مختلف در همه زمینه ها گردیده است!
    • سیروس US ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      پاسخ به آقای اشکان. فارغ از تحلیل های انتقادی شما نسبت به کی روش که من با 80 درصد آنها مخالفم، فرمایشات شما در حمایت از کی روش است که توجه من را جلب کرد. آیا مشکل اساسی فعلی تیم ملی عدم انضباط نیست؟ آیا دلیل منضبط بودن تیم در زمان کی روش این نبود که او تحت تاثیر حواشی قرار نمیگرفت؟ آیا شما نه تنها تیم ملی بلکه ساختار فوتبال ایران را قبل از کی روش بخاطر دارید؟ اولین هدف هر تیم فوتبال گل نخوردن است، و همه بخوبی میدانند که نتیجه گیری یک تیم بستگی به هماهنگی در خطوط مختلف آن تیم دارد. آنچه که افرادی مثل من میدیدند شروع به یادگیری بازیکنان تیم ملی بود. توجه کنید که آنچه کی روش در تیم ملی تعلیم میداد بازیکنان باید در نوجوانی یاد گرفته باشند و نه در تیم ملی در بازیهای جام جهانی! کیروش بازیکنان بخوبی به وظیفه خودش عمل کرد، اما او نمیتوانست جادو کند. تاثیر تعالیم کیروش را ما همین امروز هم در تیم ملی میبینیم! انتقاد به دفاعی بودن سیستم کی روش فقط ساده انگاری ست!
    • سیروس US ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      پاسخ به اشکان- مدتی ست که فکر میکنم چطور به اعتقاد تکراری و کپی پیس شده شما جواب بدهم که خودم را خسته نکند، اما در نهایت به این نتیجه رسیدم که بی پاسخ گذاشتن شما ظلم است! آنچه برای من بیشتر از هرچیز قابل توجه است اینستکه امثال شما را از توهم معجزه اسکوچیچ خارج کنم! دلال بازی و این مسائل ارتباطی بمن ندارد، به هیچکدام از ما ندارد مگر اینکه خودمان منافعی داشته باشیم! کسی تلاش نمیکنه که این مربی را بکوبه، اگر شخصیت خود او تابحال کوبیده نشده باشد! آنچه مخالفین او برایش تلاش میکنند اینستکه درموقع تماشای بازی های تیم ملی دچار شرم ملی و فرهنگی نگردند! میدانم که منظورم را متوجه نمیشوید چون احتمالا خود شما در زمره همان کسانی بودید که حتی تصور نمیکردید این تیم بتواند به ج ج برسد، اما امثال ما بخوبی میدانستند که این تیم حتی بدون مربی هم قادر به صعود میباشد! آنچه امثال شما متوجه نمیشوید اینستکه صحنه ج ج با مسابقات مقدماتی بسیار متفاوت است! دوست عزیز، دو دو تا همیشه میشود چهارتا، مگر اینکه آدم دچار مالیخولیا باشد!
    • آرش IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      در حواب سیروس بسیار عالی و منطقی جواب اشکان وپدرام را دادید البته این دو نفر بعید هست که این جواب خوب شما رادرک بکنند
    • سیروس US ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
      آرش جان ممنونم!
    • علی IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
      نظرتو برا خودت نگه دار😂😂😂
  • پدرام CA ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    حبر ورزشی میگه "در جعلی بودن نقل قول مزبور جای هیج تردیدی نیست"! شما که لالایی بلدید چرا خودتون خوابتون نمیبره؟ مگه خود شما چاپش نکردید؟ بعد میگه "این نقل قول که مبنای درست و دقیقی نداشت" اونوقت شما که این رو میدونید بر چه اساسی این رو چاپ کردید؟ این روزنامه نگاری مدل قرن بیست ویکه؟ بگید ما هم بفهمیم! جدا به چه قیمتی؟ این سرمربی واقعا گناهش چی بوده؟ کم گذاشته برای این تیم؟ مربی پروازی بوده؟ گرون بوده؟ نتیجه نگرفته؟ تیمش خسته کننده بازی میکنه؟ تیمش گل زیائ خورده؟ (18 بازی 6 گل؟) /
    • آرش IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      تو و اشکان هی از اسکوچیچ حمایت کنید ولی 8شهریور با آمدن تاج اسکوچیچ هم رفتنی می شود
    • پدرام CA ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      دوست عزیز کسانی که به خاطر رسیدن به آرزوشون چشم انتظار تاج هستند باید یادشون بیاد همین یک ماه پیش چجوری ملعبه دست کسانی شدند که اسم کیروش رو انداختند وسط ولی میخواستند علی دایی رو سر مربی کنند! ظاهرا فراموشتون شده! همونطور که نتایج کیروش فراموشتان شده. هر چند خودش طفلک سعی میکنه هر جا میره به شما یاد اوری کنه (کلمبیا مصر...) ولی فراموشی سنت کسانیست که خواب رو در حین بیداری انتخاب کرده اند. در ضمن کامنتها رو بخونید ببینید ایا فقط دو نفر از اسکوچیچ خمایت میکنند؟ یادتون رفته روزی که برکنارش کردند فضای مجازی ترکید؟
    • آرش IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      تمام کسانی که از اسکوچیچ حمایت می کنند اگه اسکوچیچ در جام جهانی سرمربی باشه باید جوابگو این حمایتها بعد از فاجعه و باختهای پر گل باشند
    • اشکان IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      جناب آرش،بنده نه چایی و شیرینی اسکوچیچ رو خوردم و نه مثل بعضیا موقعیتم رو مدیون کی روش هستم که بخاطر دِینم بخوام کل قواعد،قوانین و سلسله مراتب رو زیر پا بذارم!اما اینقدری در فوتبال بودم که متوجه باشم اگه اسکوچیچ بد هست چرا از اول آوردنش،غیر از این بود که میخواستن رفع تکلیف کنن؟منتها مشکلی پیش اومد اونا فکرش هم نمی‌کردن اسکوچیچ‌ بتونه تیم در شرف حذفی رو بعنوان تیم اول به جام جهانی برسونه به همین خاطر قراردادی بستن و امضا کردن که کاملاً معلومه عملا هیچی نصیبشون نشده.قرارداد ویلموتس که اخیرا درز پیدا کرده تعدادی از فرزندان مسئولین هم در این پرونده دست داشتن،همه این چیزا نگاه کنی میبینی پولی که الان باید در جیب اسکوچیچ باشه، رفته تو جیب ویلموتس و کسایی که باهاش قرارداد بستن اما رزومه و نتایجی که برای ویلموتس متصور بودن،این رزومه رو اسکوچیچ داره.چرا حمایت نکنم از مربی که با چند صد هزار دلار یه تیم کاملا بی روحیه و در شرف حذف رو به جام جهانی رسوند.من که کور نیستم می‌دونم اسکوچیچ از کجا به اینجا رسید ولی بحث مقطع فعلی هست،آیا خود شما میتونی نتایج و مبلغ قرارداد رو نبینی!واقع گرا باش
    • کاوه US ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      جالبه که این خبر ورزشی عامل ایجاد حاشیه برای تیم ملی و شخص اسکوچیچ شده اونم با انواع خبرهای منفی راجع به سرمربی تیم ملی ، مگر خود اسکوچیچ مصاحبه نکرد و گفت راجع به هیچ کس مصاحبه نکرده و شما یک روز نگذشته همچون خبر دروغی را منتشر میکنید
    • ایران شیران IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      سلام. دقیقا با حرفت هم نظرم اینا خودشون پخش میکنن حتی من در همون تیتری که جولان دادن به این اوضاع انتقاد کردم و گفتم عاقبت خوشی نداره.خیلی بیخود و پر روی شدن این سایتا
  • کمیل CA ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    تا جایی که خاطرمه خبرگزاری شما این خبر جعلی رو پخش کرد! چرا قبول مسئولیت نمی کنید؟!
  • کوهمره_جروق IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    اولین کسی که این نقل و قول جعلی چاپ کرد همین خبرورزشی بود
  • امیر IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    سرمربی که بی ادعا تیم در سخت ترین شرایط مرگ و زندگی راهی جام جهانی کرد باید توسط خائنینی مثل طارمی و دیگر کاسه لیسان قرارداد های نجومی مثل کیروش شروع به جار و جنجال کنند اگر سرمربی های پر مدعا همین نتیجه را گرفته بودند الان کوه دماوند را باید برایشان جابجا می کردیم .همیشه جلوی تیم های عربی کابوس داشتیم با اقتدار همه را برد .کیروش یک مساوی جلو تیم عربی می گرفت به هوا می پرید و نوچه هایش در صدا و سیما و روزنامه ها از حماسه حرف می زند شرم هم خوب چیزیه .زنده باد دراگان
  • مردتنهای شب IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    مافیای عادل کیروشی پور بلای برانکو در جام جهانی۲۰۰۶ رو دارن سر اسکوچیچ میارن،دقت کنید بعدازحذف ازج ج۲۰۰۶ درباره برانکو چی گفت وبعدازحذف ازج ج۲۰۱۴ درباره کیروش چی گفت،بعدازحذف تیم قلعه نویی درجام ملتهای۲۰۰۷چی گفت وبعدازحذف کیروش درجام ملتهای۲۰۱۵چی
  • ناشناس IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    ایرادی که بعنوان اقتدار و قاطعیت ازش نام برده می شه متاسفانه برای یک عده جور دیگه معنا می ده ، آقای اسکوچیچ در حین اینکه انسان با شخصیت و ادبی است بدون اینکه به دیگران حمله ور شود دارای اقتدار و قاطعیت هم هست چون اگر نداشت تیم ملی در حال حذف رو بعنوان تیم اول آسیا به جام جهانی صعود نمی داد ، البته چون ادبیاتمون روز به روز در حال تغییر است قاطعیت رو در زدن الفاظ بد و حمله ور شدن به این و اون بدون داشتن نتیجه است در ضمن مگر رسانه ها و افراد نخود هر آشی گذاشتن سرمربی بحال خودش باشه مگر بازیکن بی ادب رو حذف نکرد یه کم مونده بود که دنیا رو بهم بریزن ، اگر بالا دستی ها و نخود آشی ها و ..... نبودن هم نظم حاکم بود هم بی ادب ادب می شد هم از این بلبشو جلوگیری می شد هم ستاره های دیگری تو تیم ملی می اومدن اما متاسفانه بازیکن سالاری که تقصیر رسانه ها و خود مردمه هنه چی رو به لجن کشیده ، خیلی تلاش شد که همه چی وارونه جلوه بشه اما اگر اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی نباشه به معنی اینه که یه آدم پوچ رئیس فدراسیون شده که باید همیشه به چند تا بازیکن رودار و بی ادب باج بده ، تیم ملی نمک نشناس
    • پدرام CA ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      جالب اینه که اسکوچیچ تو باشگاهی با هر بازیکنی که مشکل پبدا کرد طرف رو تا اخر فصل سکو نشین کرد مثل قاضی و... ولی سر طارمی همون طور که شما هم گفتید تمام ایران ریحتن سرش از علی دایی (که از مصاخبه چند روز پیشش و عصباتیتش معلومه که همه اون حرفها در مورد اینکه دایی سرمربیگری رو نپذیرفته الکی بوده و هنوز چشم به نیمکت ایران داره) تا دیگران! البته اکثرا پی به اشتباهشون بردند و برای همین الان از اسکو حمایت میکنند ولی ای کاش همون موقع میکردند.که اگر میکردند تا الان طارمی هم با پر و پور ریخته برگشته بود تیم ملی.
  • شاهین ۳۳ IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    زبونمون مو در اورد تا این روزی نامه ها را بهتر رسوا کنیم! خبر ورزشی که ید طولانی داره برای تفرقه و تعویض مربی ها!!!! یادتان باشد مرحوم احمد پور با کمک عادل بی عادل باعث استعفای بلاژ شدند و الان داره دلال بازی در میاره برای تعویض مربی😮😮
  • عغنغ IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    این اقا از اول هم امدنش اشتباه بود بازیکنا بهتر از هر کسی شرایط رو درک میکنند حتما بد است که میگویند برود
    • پدرام CA ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      بازیکنان تیم ملی ایران شامل بیرانوند و امیری و شجاع و کنعانی و ازمون و نور اللهی و حسین زاده و... نیز میشود! به قول بیرو: چرا نمیخواین به معجزه اسکوچیچ باور کنید؟. مخالفان ایشون با دو استثنا هیج امیدی به بازی کردن در ج ج ندارند از اخسان تا کریم تا پورعلی تا پسر عابدزاده که ظاهرا بعد از بازی الجزایر مربی حسابی از خجالتش در اومده. اون دوتام ار زوی پله های هواپیمای برگشت از بحرین کیروش کیروششون هوا بود. خالا هم رفته اند این بی اینده ها رو دور خودشون جمع کردند عصبانیتشون هم مربوط به این بوده که پاداشها کم شده بوده و میگفتن سر مربی چرا اعتراض نکرده. (در خالیکه سرمربی حقوق خودش و کادرش یک دهم کادر قبلیه!) ضمن اینکه از رفتن به اردوی کیش به جای خارج و راه انداخن پروژه کیش شاکی بوده اند! امیدوارم یک روزی بالاخره یک نفر از اونهایی که خبر دارند کتابی بنویسه از خال و روز این دو سال فدراسیون
    • سیروس US ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      پاسخ به آقای پدرام- دوست عزیز، بازیکنان در مرحله انتخابی برای ج ج با مربی تیم (اسکوچیچ) هدف مشترک داشتند و برای همین همکاری صد در صد کردند. بازیکنان بدلائل مختلفی میتوانند مخالف و یا موافق باشند، اما آنچه مسلم است اینستکه هدف نهائی اسکوچیچ با این تیم صعود به جام جهانی بود که به آن رسید و خوش شانس بود که حضور ویلموتس زمینه ای شد برای اینکه بعضی ها صعود بعد از او را حماسه تصور کنند و معجزه اسکوچیچ! اما بازیکنان هدف دنباله داری دارند و آن هدف را با حضور اسکوچیچ روی نیمکت از دست رفته می بینند! تک تک بازیکنانی را که بعنوان حامی اسکوچیچ از آنان نام بردید دلائل قابل قبولی برای حمایت از او دارند و حتی اگر من دوست نداشته باشم هم حق دارند که ابراز عقیده کنند و دقیقا بهمین دلیل است که باید حرف بازیکنان مخالف حصور اسکوچیچ هم شنیده بشود!
  • ویسی IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    بهترین مربی تاریخ ما با ادب با شخصیت و بهترین نتیجه تیم خای عربی مخصوصا بحرین در خانه و عراق دو بار در طول تاریخ کم نضیر. چون پولش کمه
  • کریم IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    اسکچیچ مربی بادانش وجنتلمن امیدوارم ما ظرفیت استفاده ازتوانایی های فنی اورا داشته باشیم
  • سینا IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    متاسفانه ایران اینجوری شده.. و ایرانی طرز تفکرش عوض شده.. هر کی هوچی گری کنه.. دادوبیداد کنه.. دروغ بگه.. گردن گلفتی کنه.. میگن نشانه اقتدار.. ولی اگه سرشو بندازه پایین کارش کنه و از روی اصالت و نجابت و کاربلدی و... انجام بده فکر میکنیم ترسو هستش و هیچی حالیش نیست.. مشکل اینجاست ایرانیها در عین بیسوادی و بی کفایتی فکر میکنند عقل کل هستند فقط فوتبال نه.. همه زمینه ها اینجوری هستیم.. همه صاحب نظر.. مدعی... ولی قبول کنیم.. ما نه تنها از بهره هوشی بالا برخوردار نیستیم.. بسیار تن پرور و از زیر کار در برو هستیم.. نگاهی به امارهای جهانی بکنید.. نگاهی به مملکت بکنید.. چندسال از دنیا نه از همین کشورهای منطقه عقبیم؟؟؟ فقط بلدیم. دروغ بگیم.. ادعا کنیم...
    • سیروس US ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      با 90 درصد عقاید شما بابت بافت فرهنگی و اجتماعی ایران موافقم، اما وقتی سعی میکنم این عقاید را با شرایط فعلی فوتبال ایران تطابق دهم سر درد میگیرم! اگر شما معتقدید که سربزیر بودن و اصالت و نجیب بودن رمز موفقیت است و اعتراض کردن نشانه اقتدارگرائی، بنابراین خودتان همه انتقاداتی را که نسبت به مردم ایران دارید رد میکنید! بنا بر اعتقادات شما، آن کارگری که حقوق یکماه کارش (اگر بتواند سر موقع بگیرد) کفاف اجاره خانه اش را نمیدهد ، باید نجیب و سربزیر و کاربلدانه به وظایفش عمل کند و حق اعتراض هم ندارد!
  • سینا IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    اگه تاج رئیس فداسیون بشه... معلوم میشه فوتبال ما به گوه کشیده شده... کسانی که حمایت میکنند از اومدن تاج.. و تعویض سرمربی... انقدر مرد باشند تاوان ویلموتس رو بدن... انقدر وجود داشته باشند خیانتهای تاج رو بگن.. انقدر شرم و. حیا داشته باشند که سکوت کنند..
    • سیروس US ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      آقای سینا مایلم از شما چند سوال بپرسم. آیا به اعتقاد شما کاندید شدن مجدد تاج یک تصمیم از سر استیصال مدیران سیاسی ست یا انتخاب شخص خود تاج؟ آیا اصولا فرقی ماهیتی بین تاج و بقیه کاندید ها وجود دارد؟ در مورد خیانتهای تاج بگویند و یا آنقدر شرم و حیا داشته باشند که سکوت کنند؟
  • سینا IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    روزنامه خبر ورزشی.. ازتون خواهش میکنیم.. هر چیزی رو چاپ نکنید.. یه کم حرفه ای عمل کنید.. ببینید گوینده.. اصلا صلاحیت فکری.. سوادی.. منطقی داره ایا با غرض کامنت گذاشته یا بی غرض؟؟؟ بعد چاپ کنید.. من چند وقته دارم شمارو پیگیری میکنم.. کامنتهاییکه برعلیه سرمربی یا اشخاص دیگه هستش تقریبا یه شکله.. بدون هیچ توضیح و منطقی.. معلومه دارند خط میگیرند.. مثل اینکه هوچیگری و فضای مجازی توی مملکت ما جواب داده.. جای طلبکار و بدهکار عوض شده.. جای زندان و ریاست عوض شده.. حداقل شما پاک باشید.. یه کم وجدان ملی.. ایرانی... حرفه ای داشته باشید..
    • سیروس US ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      ببخشید آقای سینا، آیا فقط کامنتهایی که بر علیه اسکوچیچ است یک شکله؟ با شما موافقم که یک کامنت اثرگذار کامنتی ست که باید براساس صلاحیت فکری، سواد، و و منطق باشد، اما آیا کامنتهایی که موافقین اسکوچیچ میگذارند این صلاحیت ها را داراست؟ درواقع و باتوجه به خصوصیت کامنتها، بیشتر مخالفین اسکوچیچ هستند که براساس منطق نظر میدهند تا موافقین او! در نظر اول وقتی عقیده شما مطرح میگردد این تصور به ذهن خواننده میرسد که شما در زمره مخالفین اسکوچیچ هستید! برادر من شتر سواری که دولا دولا نمیشود، یا فکر و سواد و منطق، یا مرگ بر کی روش! :)
  • ناشناس IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    خبرورزشی جزتفرقه وحمایت از بازیکنان یاغی کاردیگری نداره وقتی که میدونه این کارش ضربه به تیم ملی میزنه در هرحال مطمئن باشید اگر امثال طارمی بااین تیم به جام جهانی بره آنوقت متوجه میشوید که مایه سرافکندگی وشرمساری برای تیم ملی وهمه ایرانی ها خواهدشد طارمی یه فرصت طلب عقده ای هست که فقط به موقعیت خودش تو تیم ملی فکر می‌کنه خبرورزشی هم آن موقع بفکر گندزدایی باشه
  • علیرضا IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    سلام به نظرم یکی از عوامل حاشیه فوتبال همین خبر ورزشی هستش که همیشه برای یک مدیر ،سرمربی،مربی ،تیم هوادار و هرکسی که تو این فوتبال هستشحاشیه درست می‌کنه جالبه بعدشله کردن هم نمیگیره این دادگاه رسانه باید مجوزش رو لغو کنه تا یه خورده آرامش برگرده به فوتبال یعنی چی آخه مصاحبه رو چاپ میکنید بعد میگید جعلیه خبر ورزشی فکر کنم یا جادو جمیل بلده یا پیشگوی بزرگیه تورو خدا تموم کن این بازی رو خبر ورزشی
    • Akbar US ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      همین خبرورزشی بی شرف، سال ۲۰۰۱،اشک بلاژویچ را در آورد. از موقعی که یادمه، به خبرورزشی، دروغ ورزشی هم میگفتند.
  • مجید IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    خدف ناجوانمردان اسکوچیچ نتایج ناجوانمردان ای هم دارد اگر اسکوچیچ به ناحق اخراج شود باعث بانیش باید نتیجه تیم ملی را تضمین کنند درعیر این باشد دلیل این همه پافشاری برای اخراج اسکو را نمیفهمم
    • سیروس US ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
      آقا مجید یه کم صبر کن، در صورت ابقای اسکوچیچ دلیلش را میفهمی!
  • داش فر US ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    یعنی بنده خدا این اندک طرفداری هم که داشت، متزلزل و بخاطر علائق رنگی هواداران یک باشگاه خاص بود😄😄
  • ناشناس IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    تیم ملی در حال حذف با آقای اسکوچیچ با بهترین نتایج و بعنوان تیم اول آسیا به جام جهانی صعود کرده ، آقای اسکوچیچ بر خلاف اینکه عده ای خاص از هر راهی رفتن خرابش کنن اما چبزی که خدا نخواد هرگز اتفاق نمی افته رفتار عده ی خاص سبب محبوبیت بیشتر اسکوچیچ شد چون با رفتارش و عدم اعتنا به بدترین نظرات عده ای متوجه شدیم بله گاهی اوقات می شه بجای پرخاش و بد وبیراه گفتن با سکوت و ادب خود باعث بشیم که مردم خودشون تشخیص بدن که چه خبره ، نیمکت تیم ملی در جام جهانی بدون آقای اسکوچیچ که سبب شد بدون اما و اگر برن جام جهانی معنایی نداره واقعا حق اسکوچیچه بعنوان سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی حضور داشته باشه چون آدم صبور و باشخصیتیه خدا هم دوستش داره
  • به تو چه IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    به ما ایرانیا نیمده یه سرمربی آروم و بی حاشیه که سرش تو کار خودش باشه داشته باشیم
  • iman IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    تو جام جهانی به فنا میریم آبرو برامون نمی مونه...حتی تیم های آفریقایی فقیر هم چنین بساطی ندارند
  • حمید غیرتی IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    اصلا به ایران نمیاد مربی درجه یک مثل اسکوچیچ ، تاج یه چیزی میدونست که رفت سراغ ویلموتس ، و با اون قرارداد بست و اون هم فاتحه تیم ملی رو خوند و تیم رو نیمه کاره رها کرد و رفت . اینها به درد تیم ملی میخورن
  • علی عزیزی IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    کمیته فنی مون که اینا باشن ، از این بهتر نمیشه ، یه عده آدم بی سواد ، بی عقل ، ... میان خودشون میبرند و میدوزند ، از این بهتر نمیشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی