نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
بایگانی غیررسمی شماره پیراهن پرسپولیسی محبوب/ هیچ بازیکنی زیر بار سنگین توقعات نرفت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از اعلام شماره پیراهن بازیکنان پرسپولیس برای فصل جدید، نکته جالب توجه این بود که کسی پیراهن شماره ۴ را انتخاب نکرد.

این شماره در طول سال‌های اخیر بر تن جلال حسینی بود؛ کاپیتان مقتدر سرخ‌ها که در پایان فصل گذشته سرانجام تصمیم سخت خودش را گرفت و کفش‌هایش را آویخت.

حسینی به مجموعه کادرفنی پرسپولیس اضافه شده و بعد از بازنشستگی او هم صحبتی بر سر بایگانی شدن شماره‌اش وجود نداشت، اما به‌نظر می‌رسد این اتفاق به‌صورت غیررسمی رخ داده است. شاید در نخستین فصل بعد از جلال، بازیکنان به احترام او شماره پیراهنش را به تن نکرده‌اند؛ شماره‌ای جذاب که با توجه به عملکرد درخشان حسینی در فصول گذشته، می‌توانست بار سنگین توقعات را به صاحب جدید آن تحمیل کند.

فعلا اما کسی از به دوش کشیدن این بار اضافی استقبال نکرده است، هرچند بعید به‌نظر می‌رسد این ماجرا چندان به درازا بکشد و احتمالا در فصول بعد این پیراهن هم مورد استفاده قرار خواهد گرفت. اصولا تصمیم پرسپولیسی‌ها برای بایگانی کردن شماره پیراهن‌های مختلف خیلی سفت و سخت اجرا نشده. مشهورترین نمونه‌اش هم پیراهن شماره ۷علی پروین است که بارها از بایگانی خارج شده و همین حالا بر تن سروش رفیعی است. همچنین از چند سال پیش مقرر شد کسی پیراهن شماره۱۲ را به‌خاطر هواداران که یار دوازدهم هستند نپوشد؛ تصمیمی که فعلا اجرا شده و امسال هم کسی این پیراهن را به تن نمی‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • لنگ خاص IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    شماره آقا مسعود رو که هیچکس جرات نداره بپوشه،اسطوره واقعی تیم پیروزی
    • فرهاد ناناز یا فرناز IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
      پلشت بی وجود 🖕🖕🖕🖕🖕🖕
    • ... IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      یعنی تو تو خوابم میگی بابات مسعود. خجالت بکش، خسته نشدی!! دریغ از یه کامنت و چهار کلمه حرف حساب.
  • kise IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    جاب اینه که این اکانت خاص، کلا بیکاره و منتظر نشسته که یه مطلب در مورد سرورش بذارن و بیاد و عقده های کودکی شو خالی کنه با نوشتن کلمه بابامسعود، بنویس و دیسلایک بگیر و باز هم اون رویه کیسه تن بودن خودت، یعنی پررو بودن و کولی بازی رو بیشتر نمایش بده، ببینیم کی از این همه دیسلایک عبرت می گیری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی