سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
۰ |
۴
یحیی گل محمدی در مورد خرید جدید پرسپولیس ریسک نمی‌کند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده‌ها از اردوی سرخپوشان تهرانی حکایت از آن دارد که یحیی گل محمدی عجله‌ای برای بازی دادن سینا اسدبیگی هافبک جدید خود ندارد.

شنبه هفته آینده پرسپولیس درحالی در اصفهان به مصاف ذوب آهن می‌رود که شنیدیم یحیی گل محمدی نمی‌خواهد در این بازی ریسک کرده و از خرید جدید خود استفاده کند. چرا؟

درخبرها داشتیم که با گذشت حدود دو هفته از اعلام خبر پیوستن سینا اسدبیگی به پرسپولیس و اعتراض باشگاه ذوب آهن به این موضوع و ادعای اینکه این بازیکن طرف قرارداد آنهاست، هنوز خبری رسمی مبنی بر توافق یا شکایت این باشگاه از سرخپوشان تهرانی از سوی این باشگاه اعلام نشده است. این در حالیست که فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر پایان هفته جاری آغاز خواهد شد و اتفاقا طی قرعه‌کشی انجام شده از سوی سازمان لیگ، دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن که طرفین این دعوا هستند باید در گام نخست به مصاف هم بروند.

باشگاه ذوب‌آهن در انتظار اقدام پرسپولیس برای توافق در خصوص وضعیت این بازیکن بوده و در عین حال در این مدت به دنبال جمع آوری لوایح حقوقی و تنظیم شکایت علیه این باشگاه بودند و این موضوع در مراحل پایانی خود قرار دارد و با توجه به اینکه تا این لحظه هیچ اقدامی از سوی باشگاه پرسپولیس برای حل این مشکل صورت نگرفته است باشگاه ذوب آهن طی روزهای آینده شکایت رسمی خودش را علیه این باشگاه تهرانی در پرونده اسدبیگی ثبت خواهد کرد.

ذوب آهن مدعی است که با اسدبیگی قرارداد دارد و امضای قرارداد این بازیکن با پرسپولیس غیر قانونی است و در شرایطی که خود بازیکن مدعی بندی در توافقش با باشگاه اصفهانی مبنی بر فسخ یک جانبه در صورت عدم دریافت مطالباتش طی ۲۰ روز است و با استناد به این بند با پرسپولیس قرارداد بسته، باشگاه ذوب آهن این موضوع را رد می‌کند و حالا که طرفین وارد یک دعوای حقوقی شدند.

بر همین اساس بازی دادن به سینا اسدبیگی نوعی ریسک برای باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود. این احتمال وجود دارد درصورتی که یحیی گل محمدی از سینا اسدبیگی استفاده کند و شکایت ذوبی ها از این بازیکن به ثمر برسد، نتیجه دیدار روز شنبه ۳ برصفر به سود تیم اصفهانی اعلام شود.

بنابراین منطق حکم می‌کند یحیی گل محمدی تا زمان حصول اطمینان لازم و استعلام قانونی یا توافق باشگاه پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان در استفاده از خرید جدید خود ریسک نکند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی