نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸
۰ |
۳
این ستاره به اردوی استقلال دیگر برنمی‌گردد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود اینکه باشگاه شارلوا برای پرداخت مبلغ رضایتنامه امیر حسین حسین زاده به مشکل خورده است اما این بازیکن را از دست نخواهد داد.

 باشگاه شارلروا در پی از دست دادن این بازیکن نیست! برخی هم گفته اند که باشگاه استقلال در پی این مشکل به دنبال بازگرداندن ستاره فصل گذشته اش است. اما قرار به این اتفاق نیست.

محمد مومنی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در اینباره می‌گوید: «خودمان منتقد این بودیم که او به شارلوا برود. حسین‌زاده در استقلال حسین‌زاده شد و باید بیشتر به استقلال فکر می‌کرد. استقلال بود که به این بازیکن اهمیت داد و فضای خوبی برای او به وجود آورد. فضا دادن به بازیکن جوانی مثل حسین‌زاده می‌طلبید که واکنش مثبتی از خودش نشان دهد، اما حالا که این اتفاق نیفتاده است، انتظارمان این است که شارلروا تعهداتش را کامل اجرا کند. اگر حسین‌زاده در آنجا آسیب ببیند، این باشگاه تعهدی به او دارد؟ قراردادی بسته نشده است که تعهد داشته باشد. این مسائل ما را نگران می‌کند و حتماً پشت بازیکن و باشگاه هستیم تا حقی از استقلال ضایع نشود. به بندی که در قرارداد حسین‌زاده وجود داشت، احترام گذاشتیم که با پرداخت پول رضایت‌نامه‌اش به شارلروا برود، اما تحت هیچ شرایطی از حق‌مان نمی‌گذریم و محکم پشت آن می‌ایستیم. دوست نداریم کار به شکایت برسد، اما تأکید می‌کنم از حق هواداران و باشگاه کوتاه نخواهیم آمد.»

با وجود این اخبار گفته می‌شود باشگاه بلژیکی از باشگاه استقلال خواستار دریافت حساب بین المللی برای واریز پول شده است و توامان به فیفا نامه زده است که بر اساس بند موجود در قرارداد حاضر است پول استقلال را پرداخت کند اما به دلیل تحریم ایران برای انتقال پول مشکل پیدا کرده است. این اطلاع به این خاطر است که فردا در صورت شکایت باشگاه استقلال کمیته انضباطی فیفا باشگاه شارلروا را محکوم نکند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی