نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
رویکرد متفاوت در مقابل عملکرد ضعیف سرخ‌ها/ خبری از تنبیه سشواری نیست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اریک تن هاخ در جریان شکست ناامیدکننده مقابل برایتون در بین دونیمه از داد زدن بر سر بازیکنان خود خودداری کرد.

اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، با باخت ۲-۱ خانگی مقابل برایتون در روز یکشنبه، شروعی فاجعه‌بار در لیگ برتر داشت. اما مربی ۵۲ ساله خونسردی خود را در رختکن حفظ کرد و به بازیکنانش حمله نکرد.

تن‌هاخ برخلاف «تنبیه سشواری» سرالکس فرگوسن، تصمیم گرفت رویکرد نرم‌تری را برگزیند. فرگوسن با صدای به شدت بلند بر سر بازیکنان فریاد می‌زد که این کارش به تنبیه سشواری معروف شده بود.

او به تیم یونایتد خود، که در نیمه اول با نتیجه ۲-۰ شکست خورده بود، گفت که باید به خود و هم‌تیمی‌های‌شان اعتماد کنند. رختکن ساکت و بازیکنانی که از واکنش مربی در بین دونیمه می‌ترسیدند، در آرامش دستورالعمل‌های لازم را برای نیمه دوم دریافت کردند. تن‌هاخ همچنین به آنها گفت که اشتباهات خود را فراموش کنند و در خط حمله شجاعت بیشتری نشان دهند.

او از اشاره کردن به یک بازیکن خاص خودداری کرد و کل تیم را باهم خطاب قرار داد. گفته می‌شود که سرمربی هلندی بعد از ناکامی بازیکنانش از کامبک در نیمه دوم احساس ناامیدی کرد.

سرمربی شیاطین سرخ اکنون مشغول تمرین با تیم است چراکه سفری دشوار و بازی مهمی در خارج از خانه مقابل برنتفورد در پیش دارند. تن‌هاخ به دلیل نگرش ویژه و امتناع از داد و بیداد کردن بر سر بازیکنانش در تیم بسیار محبوب شده است.

یونایتد با یک سری بازی‌های خانگی ترسناک مقابل لیورپول، آرسنال و منچسترسیتی روبه‌رو است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    خداوکیلی نگاه قیافه رونالدو بکنید😂😂😂😂😂😂 پناه بر خدا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی