کتک‌هایی که اسطوره فوتبال به نامزد سابقش زد/ از ضربه سر به صورت تا پرتاب لپ‌تاپ!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کیت گرویل نامزد سابق رایان گیگز از رفتار عجیب و زشت این اسطوره فوتبال با خودش و ضربه سر به صورتش می‌گوید.

نامزد سابق رایان گیگز دیروز به دادگاه گفت که پس از ضربه سر رایان گیگز به صورتش می‌توانست طعم خون را در دهانش بچشد.

کیت گرویل ۳۸ ساله با گریه گفت: «او به سمتم آمد و با سر به صورتم کوبید. من شوکه بودم. به پشت افتادم، لبم فوراً متورم شد. دست‌هایم را روی دهانم گذاشتم و طعم خون را حس کردم.»

در دومین روز محاکمه گیگز به دلیل حمله، ضرب و شتم و کنترل اجباری نامزدش، دادگاه منچستر همچنین شنید که چگونه گیگز لپ‌تاپ را به سمت سر کیت پرتاب کرد. کیت با اجاره مخفیانه آپارتمانی قصد داشت که از رابطه سمی‌اش با گیگز خارج شود، او گفت که حس می‌کرد خدمتکار گیگز است و در این مدت آزارهای فیزیکی و روانی زیادی را تحمل کرد.

در شب حادثه آنها با دوستان‌شان در هتل بودند. که گیگز از رفتار کیت ناراحت شد و حرف‌های بدی زد و کیت هم به زبان آورد که از خیانت گیگز مطلع است. گیگز خیانت را انکار کرد اما طبق گفته کیت بسیار مست و عصبانی بود. کیت با تاکسی اینترنتی اوبر تماس گرفت و به خواهرش «اِما» هم پیام داد که وسایلش را از خانه مشترکش با گیگز جمع کند تا خودش به خانه برسد. اما گیگز هم همزمان رسید و شروع به کتک زدن کیت کرد. کیت گفت: «همیشه من را اذیت می‌کرد اما این بار با همیشه فرق داشت. این بار عمدی بود. او عمداً می‌خواست به من صدمه بزند.»

خواهرش با پلیس تماس گرفت و گیگز به کیت التماس کرد که به پلیس چیزی نگوید: «رایان به من گفت در موردش فکر کن کیت. این کار من را نابود می‌کند تو را نابود می‌کند. به شغلم فکر کن، به بچه‌هایم، به زندگی‌ام. من هم به او گفتم اگر نگران بودی نباید این کارها را انجام می‌دادی.»

گیگز همچنان تمام اتهامات را رد می‌کند و دادگاه ادامه دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی