نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
۳ |
۵
اتفاق مهم در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ۸ شهریور برگزار می‌شود و برای این انتخابات سه نامزد تایید صلاحیت شده اند.

یکی از مهمترین دستاوردهای برگزاری انتخابات روشن شدن وضعیت سرمربی تیم ملی است.

اگر چه میرشاد ماجدی و اعضای هیات رییسه به ابقای اسکوچیچ در سمت سرمربیگری تیم ملی رای داده اند اما در صورتی که رییس جدید موافق با اسکوچیچ نباشد به سرعت او را برکنار می‌کند و با آوردن سرمربی جدید تیم را برای بازی های دوستانه مهر ماه مهیا خواهد کرد. قرار است تیم ملی روز یکم مهر با اروگو ئه بازی کند و ۵ مهر به مصاف تیم سنگال برود.

اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی حق شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ندارد و نمی‌تواند رای بدهد. به این خاطر که او مربی خارجی است اما در صورتی که ایرانی بود می‌توانست در انتخابات شرکت و به رییس جدید رای بدهد.

پیش بینی می‌شود با آمدن مهدی تاج، اسکوچیچ جایگاه خود را در تیم ملی از دست بدهد؛ به این خاطر که رییس سابق فدراسیون فوتبال گفته بود در صورتی که بار دیگر اداره فدراسیون فوتبال را برعهده بگیرد مربیانی را می‌آورد که با آنها دو صعود خاطره انگیز را تجربه کرده ایم. گزینه تاج برای هدایت تیم ملی، احتمالا کارلوس کی روش است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جنگ تا فوتبال پاک IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    جلوگیری از سقوط یا شاید بقا تاج و پشتیبانانش سنگر گرفتن پشت نام کارلوس کیروش و صدور مجوز کاندیدا شدن به او در سایه حذف مدیرانی مثل واعظ آشتیانی بازی امروز مافیای فوتبال و همپیمانان پشت پرده اوست اما بارکج هیچگاه به منزل نرسیده و نخواهد رسید چه خودی باشی چه غیر خودی خدا را نمیشود فریب داد و حق الناس را نمیشود هاپولی کرد و دو دستی تقدیم اجانب کرد
  • ناشناس IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    چه عجب ، سرمربی دو ماه مانده به جام جهانی چه جهنمی براش ساختن ، خدا کنه باعث و بانیاش تقاصش رو پس بدن ، خدا کنه هر کی میشه تاج نشه با کارنامه ی درخشانش ، آخه کی روش ایران رو قهر مان جام جهانی کرده که سنگش رو به سینه می زنید ، اگر تاج رای آورد بدونید که اونایی که رای می دن چقدر ماشااله سالم اند ، تو بعضی کشورها بودید بخاطر سو مدیریت باید خودکشی می کردید خجالت هم نمی کشن دوباره می آن برای گند زدن مجدد
  • پیام IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    مگه رییس میتونه سرخود مربی عوض کنه؟؟؟ باید هیأت رییسه رأی بده... اینو خود شما بهتر از هرکسی میدونین و هدف از این نوع خبر گذاشتن فقط ایجاد حاشیه و فروش روزنامه به هر قیمتیه!! همین و بس!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی