نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
جاسوس پرسپولیس کیست؟/ درویش عوامل نفوذی را شناسایی کرد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شنیدیم مدیران باشگاه پرسپولیس جاسوس این باشگاه را شناسایی کرده اما فعلا برای معرفی او دست نگه داشته‌اند.

از قرار معلوم همه چیز زیر سر یک دلال معروف است! در خبرها داشتیم پرسپولیسی‌ها با هر مهاجمی‌که باب مذاکره را باز می‌کنند بلافاصله اسم طرف در فضای مجازی منتشر شده و همین مسئله کار این باشگاه را برای خرید فوروارد خارجی سخت کرده است.

دلالان ایرانی پس از اینکه متوجه اسم مهاجم خارجی می‌شوند از تهران با طرف ارتباط برقرار کرده و با پیشنهادات عجیب و غریب به آن بازیکن کار خرید پرسپولیس را دشوار می‌کنند. اما به راستی جاسوس پرسپولیس چه کسی است؟

رضا درویش خیلی دوست داشت که هر چه زودتر این فرد را پیدا کرده و با او برخورد لازم را انجام دهد چرا که لو دادن اسم گزینه‌های تقویت خط حمله پرسپولیس نه تنها باعث گره خوردن مذاکرات و خرید آنها می‌شود بلکه مدیرعامل این باشگاه را نیز به شدت از سوی هواداران تحت فشار گذاشته است.

تجمع اخیر هواداران جلوی در باشگاه پرسپولیس و سر دادن شعار علیه رضا درویش نیز در همین راستا بود که ظاهرا زیر سر یک دلال مشهور بوده است! ظاهرا دلالان نفوذ زیادی در باشگاه‌های بزرگ پیدا کرده‌اند و کار خاصی هم نمی‌توان انجام داد!

سال‌هاست دلالان خود را نزدیک‌تر و تاثیرگذارتر از همیشه به تیم‌ها کرده و در جابه‌جایی بازیکنان و حتی نتایج فوتبالی نقش به‌سزایی را بازی می‌کند. اما اینکه این دلال‌ها با وجود خطرات و حاشیه‌هایی که می‌توانند برای تیم‌ها ایجاد کنند چگونه و با چه ترفندی به تیم‌ها و مسئولانش نزدیک می‌شوند برای اهالی فوتبال به یکی از علامت‌سوال‌های بزرگ تبدیل شده است!

دلال مورد اشاره و با نفوذ در باشگاه پرسپولیس هم مدتی است با اعصاب و روان رضا درویش در حال بازی است! شنیدیم طرف در شروع نقل و انتقالات درخواستی غیر منطقی از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داشته و از او خواسته است که خریدهای خارجی این تیم را به او واگذار کند! رضا درویش اما با این درخواست نا به جا به شدت مخالفت کرده و حتی او را از دفتر خودش بیرون انداخته است.

این یک طرف ماجراست و طرف دیگر دلالی که چند سالی است نفوذ زیادی در پرسپولیس پیدا کرده و با استفاده از عوامل خود خیلی زود اسم گزینه خارجی خط حمله این تیم را بدست می‌آورد.

او بلافاصله پس از پیدا کردن اسم مهاجم خارجی با او تماس گرفته و با راهنمایی‌های غلط خودش، طرف را از پرسپولیس دور می‌کند.

نکته عجیب اینجاست که این دلال با نفوذ از ریز اخبار و مذاکرات مدیران باشگاه پرسپولیس با مهاجمان خارجی با خبر می‌شود و همین شگفتی رضا درویش را به دنبال داشته است. هر چند شنیده می‌شود درویش اسم خود این دلال و عوامل نفوذی اش در پرسپولیس را پیدا کرده اما به خاطر دوری تیمش از حاشیه، تصمیم گرفته است فعلا اسمی‌از آنها نیاورد و ... البته مطمئن باشید این سکوت رضا درویش خیلی طولانی نخواهد بود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • حقگو IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    چه داستان سرایی بی مزه ای البته بولبنگی ها در متوهم بودن و دیگران را دشمن خود فرض کردن نه تنها در ایران بلکه در دنیا لنگ ه ندارند
    • Ali IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      کاربر به نام حقگو: برعکس نام کاربریت باطل گو وضد حق گو یی هستید و دیگر آنکه تو که خود به قول شخصیت رادیویی به نام ملون که شادروان منوچهر نوذری به بهترین وجهی ایفای نقش کردند، اول و وسط و آخر تمام متوهمین هستی، یک دلیل دست به نقد اسم کاربری کذایی و دروغین توست،پس آنچه صفت تو شده را به دیگران نسبت نده و خودت را دگر باره رسوا مکن که کردی و در آخر اینکه بولینگ یک ورزش هست که انجام دهندگان آن تفریح خوبی میکنند و اگر احیانا برد و باختی هم باشد از نمامی و پشت هم اندازی تو صدها بار بهتر است و اگر به نام بولینگ دقت کنی حداقلش آن است که یک نام ایرانی است نه مانند نام تیم .....که مورد علاقه توست.
    • ... IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      میگن یارو اسمش چراغعلی بوده بهش میگفتن گردسوز. حالا حکایت این جناب حقگوست که تنها چیزی که نمیگه حق و حقیقته. بعضیا عادت دارن به دروغ گفتن به خود و دیگرون. بنابراین حرجی بهشون نیست. شمر و ابن ملجم هم روزی ۳۴ رکعت نماز میخوندن اما آخر و عاقبتشون شد اونی که میدونی. حالا الان بعضیا میان میگن بیسواد نماز ۱۷ رکعت بیشتر نیست. خب نیست که نیست. اصلا به تو چه که نیست. شنا برو همون ۱۷ رکعتو بخون به بقیه‌اش کاری نداشته باش.
  • منوچهر IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    سالهاست که این جماعت بیشرف دلال بنجل ترین گزینه ها رو براحتی به پرسپولیس وارد می کنند اگر درویش تونسته باشه دست اینها رو ببره که دمش گرم ولی نشت اطلاعات و اینکه سری ترین اخبار تیم میشه خبر اول تمام فضای رسانه ای و مجازی قطعا سهل انگاری و اشتباه مدیریته ، یکبار که رکب خوردیم باید بساط جاسوس و درز اطلاعات جمع میشد ولی وقتی بارها تکرار میشه این دقیقا ربط به بی تدبیری مدیریت داره که زیر گوشش مهمترین اخبار مذاکرات و قرار داد هاشون لو میره
  • تیر غیب US ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    با درود،شکر خدا که این نابکار رسوا شد.پنهانکاری با توجیه بلاوجه دوری از حاشیه قابل پذیرش نیست.حالا که این مارِ زهری اینگونه خون به جگر هواداران پرسپولیس نموده باید رسوای محافل فوتبالی شده روزگارش سیا ه شود.بلکه آن نامحرمی که برای این پلید خبر میکشیده نیز نباید بخشیده شود.هواداران در انتظار عملکرد منطقی و معقول باشگاه نشسته اند.
  • احمدرضا IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    دلال شاید نقشی داشته باشد در متوقف کردن نقل انتقال پرسپولیس ولی بابا حمید سجادی نقش اصلی را داشت
  • رضا قمر الجسد (ماه‌پیکر): IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    میگن آدم عاقل کسیه که دیگرون از نقشه‌هاش و میزان دارائیش خبر ندارن. بنابراین نمیتونن برای کارهای در دست اقدامش و ثروتش مشکلی درست کنن یا به مالش چشم طمع بدوزن. وقتی مدیرای باشگاه خودشون هر روز اسامی مختلفی رو اعلام میکنن معلومه که دشمنای داخلی با موش دوندن و بازارگرمی قیمتها رو بالا ببرن. درویش و دیگرون بهتره یه نگاهی تو آئینه بندازن تا بفهمن که جاسوس اصلی خودشونن که باید دستگیر بشه. شما وقتی خودت نمیتونی راز خودتو حفظ کنی دیگه چه انتظاری از دیگرون میتونی داشته باشی که رازتو آشکار نکنن. بعضی کارا بهتره تو سکوت کامل خبری انجام بشه درویش خان. کی میخوای این چیزا رو یاد بگیری. حالا خدا کنه بعده این همه مدت یارو رو به قیمت خریده باشی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی