نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
اعتراف تلخ یک پیشکسوت: وضعیت بدنی‌ام خجالت‌آور است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روی کین اسطوره منچستریونایتد می‌گوید به دلیل وضعیت نامناسب بدنی در هیچ مسابقه‌ای از پیشکسوتان شرکت نمی‌کند.

روی کین بازیکن سابق منچستریونایتد فاش کرده که سطح آمادگی جسمانی و وضعیت بدنی او از زمان بازنشستگی‌اش از فوتبال در سال ۲۰۰۶، به شکلی خجالت‌آور شده است.

این بازیکن ۵۱ ساله مدعی شد که شرایط بدنی ضعیف، او را از شرکت در بازی اسطوره‌های باشگاه یونایتد در کنار هم‌تیمی‌های سابقش گری نویل و دیوید بکام در برابر تیم‌هایی مانند لیورپول و بایرن مونیخ باز داشته است. کین که  چندین سال در دوران طلایی منچستریونایتد کاپیتان این تیم بود، اضافه کرد که مشکلات مصدومیت در طول دوران حرفه‌ای‌اش دویدن را برای او دشوار کرده و او برای همگام شدن با سرعت یک بازی مشکل دارد.

کاپیتان سابق یونایتد گفت: «من آماده نیستم. از تناسب اندام دور هستم. وضعیت بدنی من در واقع بسیار بسیار شرم‌آور است. فقط به این دلیل که وزن زیادی اضافه نکرده‌ام به این معنی نیست که بگویم تناسب اندام دارم. من واقعاً نمی‌توانم بدوم و این خیلی بد است. اینطوری بگویم که من چندین بار در چند سال اخیر دعوت شده‌ام تا بازی‌های پیشکسوتان، اسطوره ها یا هر چیزی که می‌خواهید اسمش را بگذارید، انجام دهم اما نرفته‌ام چون برای من واقعاً سخت است زیرا در زمین درست بدوم. مشکلات آسیب‌دیدگی‌های من بسیار زیاد است.»

هافبک افسانه‌ای جمهوری ایرلند ۱۳ سال پر از جام را در اولدترافورد گذراند و ۴۶۸ بازی انجام داد و ۵۰ گل برای شیاطین‌سرخ به ثمر رساند. کین بدون شک یکی از موفق ترین بازیکنان فوتبال باشگاهی انگلیس بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    اگه این باید خجالت بکشه پس پیشکسوت های چاق و شکم دارن ایران با اون شکمشون باید چی بگن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی