جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
۲ |
۵
سرنوست یک ادعای بزرگ؛ شکایت تاج علیه ترامپ!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دادگاه بین المللی ورزش به شکایت مهدی تاج و اعضای هیات رییسه از ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا رسیدگی نخواهد کرد.

مهدی تاج و اعضای هیات رییسه در آستانه برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال علیه رییس جمهور سابق آمریکا شکایت کردند و اذعان داشتند تحریم‌های آمریکا مانع از انتقال پول به مارک ویلموتس و هم چنین شکایت این مربی بلژیکی از فدراسیون فوتبال ایران و در نهایت صدور حکم شد.

تحریم‌های خزانه داری آمریکا علیه ایران یک تصمیم سیاسی است و دادگاه بین المللی ورزش صلاحیت رسیدگی به آنرا ندارد. البته ترامپ در نشست با رییس فیفا اعلام کرد تحریم‌ها علیه ایران شامل فدراسیون فوتبال می‌شود و بعد از این دیدار فیفا درآمدهای ایران نزد فدراسیون فوتبال جهانی را مسدود کرد در حالی که پیش ازاین از طریق سفارت ایران در سویس درآمدهای فدراسیون فوتبال ایران را پرداخت می‌کرد.

مهدی تاج و اعضای هیات رییسه در این موضوع تنها می‌توانند از فیفا شکایت کنند که بدون شک این شکایت تبعات بدی را برای فدراسیون فوتبال به همراه خواهد داشت. چرا که فیفا مقام بالادستی فدراسیون فوتبال ایران است.

انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در ایران قرار است ۸ شهریور برگزار می‌شود و به نظر می‌رسد مهدی تاج برای اینکه خود را از ماجرای پرونده ویلموتس تبر ئه کند چنین شکایتی را مطرح کرده است.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پدرام CA ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    بکذارید خبر ورزشی هی مسخره کنه! اگه تاج خکم محکومیت ترامپ و خسارت رو از دادگاه نگرفت و تا قرون اخرش رو از محل طلبهای فدراسیون از فیفا دریافت نکرد هر جی خواستید بگید. این دسته تاج جدیدا بقالی هم که میرن حواله میدن به طلبهای فدراسیون از فیفا
  • فوتبال پاک IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    برخی فکر میکنن با حرفهای دهان پرُکن و گُنده زدن میتونن مثل سابق کار رو جلو ببرن اما دیگه اون ....رو لولو برده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی