۵
مهدی قایدی علیه یک دروغ ناراحت‌کننده/ ماجرای خبرسازی که ستاره سابق آبی‌ها تکذیب کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در مورد مهدی قایدی شایعه شده همسرش دوست دارد او و مهدی در دبی زندگی کنند. به همین خاطر نسبت به پیشنهادی که باشگاه استقلال به او می‌دهد بی‌توجه است.

در مورد مهدی قایدی شایعه شده همسرش دوست دارد او و مهدی در دبی زندگی کنند. به همین خاطر نسبت به پیشنهادی که باشگاه استقلال به او می دهد بی توجه است. این موضوع حتی مورد اشاره محمد مومنی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال هم بود.

محمد مومنی در مورد مهدی قایدی گفته بود: «در اینکه قایدی بازیکن بسیار خوبی است، شکی وجود ندارد و دوست داریم به جمع ما اضافه شود و از قابلیت‌های او استفاده کنیم. استقلال قایدی را پرورش داد و به جایی رساند که خودش دوست داشت. اکنون که استقلال می‌خواهد از این بازیکن استفاده کند، باید شرایطی به وجود بیاورد که زمینه استفاده از او مهیا شود و به استقلال کمک کند. همه استقلالی‌ها دوست دارند این اتفاق بیفتد و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم، اما یکسری شائبه‌ها آزاردهنده است. چیزهایی شنیدیم که نمی‌توانیم درباره آن حرف بزنیم. بازگشت قایدی می‌تواند برای او و استقلال نفع داشته باشد و پله‌های قهرمانی زودتر طی شود.»

این مصاحبه ناراحتی مهدی قایدی را به همراه داشت به طوریکه عضو هیات مدیره باشگاه استقلال هم سعی کرد مصاحبه اش را اصلاح کند. اما جالب است بدانید مهدی قایدی در این باره با مدیران باشگاه استقلال صحبت کرد و گفت اصلا اینطور نیست که به خاطر شرایط همسرش دوست داشته باشد در دبی بماند. او برای بازگشت به استقلال اعلام آمادگی کرده است و به صراحت اعلام داشته همسرش برای بازگشت به تهران هیچ مشکلی نداردو حتی به خاطر شرایط فنی اش از این موضوع استقبال هم می کند.

باشگاه استقلال در تلاش است مهدی قایدی را در اختیار بگیرد و حتی حاضر شده حضور این بازیکن در اردوی تیم آبی همانند محمد محبی قرضی باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • تیم کونته فصل را توفانی آغاز کرد (عکس)تاتنهام با ا IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    نمیاد
    • سیداسحق علوی IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
      آره نیومد😂😂😂🤣🤣
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
    اومد پاقدمش عالی بود . خخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی