واکنش جدید به جذب مهاجم پرسپولیس و انتقال جنجالی سرخ‌ها
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن به جذب مهاجم ازبک پرسپولیس واکنش نشان داد.

تیم فوتبال ذوب‌آهن در جریان هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران عصر فردا (شنبه) از ساعت ۱۹ میزبان پرسپولیس است.

حسین پاشایی مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: فکر می‌کنم با تیمی بازی داریم که همیشه مدعی قهرمانی است. با توجه به حفظ تیم و جذب بازیکنان خوب لیگ برتر، بازی سختی داریم. ما سعی کردیم تیم خودمان را حفظ کنیم و با توجه به بودجه باشگاه تیم خود را بستیم. تمرینات خوبی انجام دادیم و با انگیزه برای بازی هستیم. امیدوارم سه امتیاز بازی را بگیریم و شروع خوبی داشته باشیم. پرسپولیس هم تیم خوبی است و کادر فنی قوی دارد. با توجه به شناختی که همه از دو سرمربی دارند، بازی تاکتیکی را پیشبینی می‌کنیم.

وی درباره پست هافبک دفاعی ذوب‌آهن هم گفت: آقای اسدبیگی در تیم ما بود که به پرسپولیس رفت. باشگاه ذوب‌آهن آنقدر حرفه‌ای هستند که یک بازیکن بدون قرارداد یک ماه با این تیم تمرین نکند. بازیکنی که برای تست هم می‌آید می‌گوید که باید قرارداد ببندید. بازیکن (اسدبیگی) قرارداد رسمی دارد و معاون حقوقی باشگاه هم پیگیر این موضوع هستند. امیدوارم کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال طوری رای بدهند که حق باشگاه ذوب‌آهن پایمال نشود. اما در بعد اخلاقی هم باید به موضوع نگاه کرد. ما به خاطر حضور اسدبیگی گزینه‌های دیگر را رد کردیم اما او تیم ما را ترک کرد و از نظر اخلاقی کار پسند دیده‌ای نکرد. ما متکی به فرد نیستیم و بازیکنانی که جای او بازی می‌کنند از اسدبیگی بهتر و با کیفیت‌تر هستند.

پاشایی درباره احتمال جذب تمیروف هم گفت: ما با توجه به نیاز خودمان  نفرات را جذب کردیم. نمی‌گویم به دنبال تمیروف نبودیم اما الان تیم ما کامل بسته شده است.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره غیبت دو سرمربی در بازی هم گفت: حضور آقای تارتار برای تیم قوت قلب است. او نکاتی که باید اجرا بشود را گفته است و بازیکنان می‌دانند چه کاری باید انجام بدهند.

وی همچنین گفت: ما از نظر مالی قدرت برابری با تیم‌های دیگر را نداریم. ما با مسائل تاکتیکی فاصله خودمان را جبران می‌کنیم.

او درباره حضور اسکوچیچ در ورزشگاه برای تماشای بازی هم گفت: با توجه به اینکه نزدیک جام‌جهانی هستیم، حضور او در ورزشگاه برای بازیکنان انگیزه ایجاد می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی