لجبازی تلویزیون با باشگاه استقلال/ تصاویر غیرعادی مسابقه استقلال - سپاهان!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به مقدمه چینی مجری شبکه سه در رابطه با موضوع پخش تلویزیونی مسابقات این بحث در تصاویر ارسالی از استادیوم آزادی نیز کاملاً به چشم آمد.

نکته عجیب در پخش تلویزیونی مصاف تیم‌های استقلال و سپاهان این بود که با توجه به تعداد زیاد تابلوهای تبلیغاتی مقابل جایگاه، تصویربرداران تلویزیونی طوری از زمین مسابقه فیلمبرداری می‌کردند که قسمت بالای قاب تصویر، حداکثر ال‌ای‌دی‌های تبلیغاتی پایین، نزدیک به دور زمین را نشان بدهد و این موضوع باعث شده بود محل قرار گرفتن زمان‌سنج و اسامی دو تیم استقلال و سپاهان در اغلب وسط زمین مسابقه واغلب اوقات جایی قرار بگیرد که توپ در جریان بازی بود! این موضوع از نگاه کاربران اینترنتی در فضای مجازی پنهان نماند و خیلی سریع به این موضوع واکنش نشان دادند.

لجبازی تلویزیون با باشگاه استقلال/ تصاویر غیر عادی مسابقه استقلال - سپاهان!

در طول ۴۵ دقیقه نیمه اول حداکثر ۲۰ یا ۳۰ ثانیه تصاویر سکوهای مقابل جایگاه که تبلیغات باشگاه استقلال روی آن گسترده شده بود به نمایش درآمد و در سایر دقایق نمای درشت صورت بیژن حیدری و یا بازیکنان به چشم می‌آمد.

در این یک نیمه تصاویر تلویزیونی به گونه‌ای بود که خیلی سخت میشد برنامه‌های تاکتیکی تیم‌ها را از روی چینش نفرات در بخشهای مختلف زمین متوجه شد. به نظر می‌رسد اختلاف نظرها بین مسئولان باشگاه استقلال و مدیران تلویزیون فراتر از این حرف‌هاست و البته در این میان بیننده تلویزیونی محکوم به تماشای تصاویر عجیب و غریب در قاب تلویزیون است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۹
  • رضا IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    خخخ،،، دیگه علنی شده،بی حرمتی به شعور ملت. یکم شعور داشته باشید و ارزش قائل باشید برای وقت و هزینه ملت. اگه گوش شنوا داشته باشید که............ خدایا بزرگیت رو شکر😍

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی