نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
۲ |
۳
راز مهم علی دایی و فدراسیون چطور لو رفت؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران که عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هم هست،پرده از راز مهمی برداشت.

عضو تاثیرگذار هیات رئیسه فدراسیون فوتبال راز مذاکره رسمی میرشاد ماجدی با علی دایی را فاش کرد. خداداد افشاریان افشا کرد که ماجدی اسکوچیچ را نمی‌خواست و بعد از تصمیم کمیته فنی مبنی بر برکناری اسکوچیچ شخصا با علی دایی مذاکره کرد اما دایی قبول نکرد که در جام جهانی سرمربی تیم ملی شود و به همین دلیل اسکوچیچ ماندنی شد تا به کارش در تیم ملی ادامه بدهد.

پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که تماس تلفنی ماجدی با دایی درست بوده و اسطوره فوتبال ایران بنا به دلایلی که یکی از آنها کمبود وقت بود قبول نکرد سرمربی تیم ملی شود و عطای این پست مهم را به لقایش بخشید. اما نکته مهم تماس شخص سرپرست فدراسیون بود که نشان می‌داد خود او هم خیلی دلش با اسکوچیچ نیست در حالی که ماجدی همواره از این مربی حمایت کرده و گفته او قرارداد دارد.

قطعا اگر دایی قبول می‌کرد سرمربی تیم ملی شود امروز دیگر خبری از اسکوچیچ نبود و در واقع باید گفت سرمربی کروات تیم ملی حضور خود را مدیون علی دایی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عبدل آبدوغ IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    مهمترین راز اینه که علی دایی همیشه می گه مقامات با من مشکل دارند نمی زارند من تیم بگیرم. بعدا معلوم میشه پیشنهاد سرمربی گری تیم ملی را به علی دایی دادند. علی دایی هم رگ خواب مردم ما را خوب پیدا کرده :)))))))))))
  • ف دال IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    کاری به قضیه اسکو و وزنش برای نیمکت تیم ملی ندارم اما این مردک واقعاً خجالت نمی‌کشه؟؟؟ که زل می‌زنه تو دوربین و اینطور بی‌محابا و وقیحانه دروغ به خورد خلق‌الله میده؟ وقتی یه آدمی مثل این که از خاطرات دسته3 بایستی بگه و در دوران اوجِ اوجش رقابت خاصی با ایمان عالمی داشتن برای رکوردزنی در نیمکت‌نشینیِ عباس سرخاب و صمدآقا (بگذریم که اصلاً حرف از تیم ملی نباید بزنیم، که از 6 کیلومتری‌ش‌م رد نشده بود!) حالا شده و می‌خواد بشه نفر اول فوتبال این مملکت؟؟؟ تو رو حتی جومه‌دار حموم خرابه‌ی استقلال‌م نذاشتن و نمی‌ذارن، حالا می‌خوای بشی همه‌کاره‌ی فوتبال؟؟؟ عجب بابا..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی