نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
آخرین بمب نقل‌ و انتقالاتی استقلال در راه ایران/ چهره محبوب بازی با ملوان را از دست داد؟
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی قایدی خرید جدید استقلال دوران جدیدی را در این تیم تجربه خواهد کرد.

باشگاه استقلال روز گذشته رسما از انتقال مهدی قایدی به این تیم رونمایی و اعلام کرد این بازیکن پس از توافق با باشگاه الاهلی امارات به مدت یک فصل و به صورت قرضی شاگرد ساپینتو شد.

قایدی با قراردادی پنج ساله به الاهلی پیوسته بود، حالا دوران جدیدی را با یک سرمربی پرتغالی در ایران تجربه خواهد کرد و از طرفی هواداران استقلال نیز امیدوار به نتایج خوب تیم محبوبشان با درخشش این بازیکن در مسابقات آینده این فصل لیگ برتر هستند.

با اینحال هنوز زمان حضور قایدی در تمرین استقلال مشخص نیست. این بازیکن فعلا در امارات به سر می‌برد و قرار است با انجام امروز شخصی به تهران سفر کند.

ممکن است قایدی اواخر هفته راهی تهران شود و به احتمال زیاد در بازی با ملوان نیز حضور ندارد. با این شرایط او پس از بازی این هفته در تمرینات آبی‌پوشان حاضر خواهد شد.

استقلال روز پنجشنبه ۲۷ مرداد در چارچوب هفته دوم لیگ برتر مهمان ملوان بندر انزلی خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضایاک IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    قایدی رفته بود تفریح که کیسه دوباره خریدش و بند فسخ پنج سالش را پرداخت کرد! جالبیش اینکه کیسه ده تا مهاجم سی چهل میلیاردی داره بعد به یه مهاجمی که ما داریم به قیمتش گیرن!!! آره آقا ما نزدیک هفتاد میلیارد دادیم چون بهترین تیم ایران و پرطرفدارترین تیم آسیا هستیم و کلی پول از فدراسیون طلب داشتیم! مثل شما که به چاه نفت وصل نیستیم!!
    • بستوزن لنگ IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
      زخم لاپاتون خوب شده اومده دوباره لایی بزنه بهتون
    • هوادار استقلال IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      کدام مدیر عامل باشگاه ویا مربی تیم نه عدد مهاجم می‌خرد خریت نه تنها علف خوردن است. بلکه جهت بار بردن است. سیاهی لشگر نیاید به کار یکی مرد جنگی به از صد هزار به جای نه مهاجم پول این نه نخاله را آجرلو میداد ودو مهاجم خوب میگرفت مثلآ محبی و شهباز زاده اگر خوب بودند هرگز سپاهان اجازه نمیداد به استقلال بیایند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی