نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
گل‌محمدی: ذوب‌آهن ۱۰ نفره به هدف خودش رسید/ از شرایط لوکادیا اطلاعات زیادی نداریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ذوب‌آهن وقتی ده نفره شد فقط یک هدف داشت که گل نخورد و به هدفش هم رسید.

 یحیی گل‌محمدی درمورد بازی پرسپولیس با ذوب‌آهن اظهار داشت: در مجموع بازی خوبی بود. هدف ما کسب سه امتیاز بود و کنترل بازی را هم در دست داشتیم‌. گردش توپ خوبی داشتیم ولی در عین حال تیم حریف تمرکز دفاعی بالایی داشت و دنبال این بود که حداقل امتیاز را بگیرد.

وی افزود: در این بازی‌ها زدن گل اول خیلی مهم است. وقتی حریف اینگونه دفاع می‌کند ممکن است موقعیت‌های زیادی به دست نیاید و باید از تک موقعیت‌ها استفاده کنیم. البته بدشانس هم بودیم. دو توپمان به تیر خورد و موقعیت‌های دیگری هم داشتیم که گل‌ نشد. در مجموع بازیکنان تلاش خودشون را کردند ولی در کسب سه امتیاز موفق نبودیم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: در شروع لیگ با توجه به اینکه بازیکنان به طور صددرصد در شرایط بازی نیستند همه تیم‌ها از لحاظ هماهنگی و بدنی مشکل دارند. ذوب‌آهن وقتی ده نفره شد فقط یک هدف داشت که گل نخورد و به هدفش هم رسید. باید ریکاوری خوبی داشته باشیم و به سرعت برای بازی بعد که اولین بازی خانگی ما است، آماده شویم. از امتیاز میزبانی باید بتوانیم استفاده کنیم.

وی در خصوص جذب یورگن لوکادیا عنوان کرد: او بازیکن کارنامه‌داری است و امیدواریم با شرایط خوبی به تمرینات اضافه شود و بتواند به تیم کمک کند. اطلاع زیادی از شرایط تمرینی او نداریم. فکر می‌کنم آخرین بازی‌ که کرده ۱۰۰ روز پیش بوده و اطلاعات زیادی نداریم که در این مدت چطور تمرین کرده است ولی امیدواریم آماده به تمرینات اضافه شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوادار بولینگ عبدووووو IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    پس چرا از پنالتی سوخته ذوب آهن توسط روز موعودی فر حرفی نزد گلی منگی
  • بکتاش IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    زامبیگل د مورد پنالتی صد در صد ذوب آهن که داور همیشه مهربانتر از مادر لنگ واسه ذوب آهن نگرفت و کارت زرد الکی اولی که باعث اخراج بازیکن ذوب شد تا تیمت شکست نخوره هیچ نظری نداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی