نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
مخالفت خانواده و اقوام رونالدو با ماندن او در اولدترافورد/ کریستیانو از آنجا برو!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برادرزاده کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی شیاطین‌سرخ از او خواسته از منچستریونایتد جدا شود!

اوضاع منچستریونایتد بحرانی است و کریستیانو به هیچ وجه تمایل ندارد در این باشگاه ماندگار باشد. در حالی‌ که مدت‌هاست خبرهایی درمورد جدایی رونالدو از ریونایتد به گوش می‌رسد حالا خانواده او نیز با حضور کریس در اولدترافورد مخالف هستند و این مخالفت را ابراز کرده‌اند.

یکی از افراد خانواده رونالدو که بعد از شکست سنگین یونایتد مقابل برنتفورد واکنش نشان داد برادرزاده‌ کریستیانو است که از عموی خود یعنی کریس خواست که این باشگاه را ترک کند.

ستاره پرتغالی به دلیل ناکامی باشگاه در راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا و همچنین عملکرد ضعیف در  نقل و انتقالات تابستانی، می‌خواهد از این تیم جدا شود اما هنوز نتوانسته تیم بزرگی که در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد را به عنوان مقصد خود پیدا کند.

رونالدو به «دلایل شخصی» در اردوی تمرینی پیش فصل یونایتد در استرالیا و تایلند حضور نداشت و در بازگشت هم تنها ۴۵ دقیقه در بازی اول فصل مقابل برایتون بازی کرد و در نیمه دوم تعویض شد. یونایتد در آن بازی در خانه خود شکست خورد و رونالدو هم کمی به تیمش نکرد. کریس در بازی دوم در ترکیب اصلی شیاطین‌سرخ مقابل برنتفورد قرار گرفت ولی در این بازی هم یونایتد با ۴ گل شکست خورد و عملکرد رونالدو هم مورد انتقاد قرار گرفت.

شروع بد یونایتد در فصل جاری سؤالاتی را در مورد آینده کریستیانو ایجاد کرده است. برادرزاده این این مهاجم ۳۷ ساله از او خواسته یونایتد را ترک کند. او در اینستاگرام‌اش نوشت: «از آنجا برو عمو.»

در حالی که یک سال از قرارداد رونالدو با یونایتد باقی مانده است، شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» در گزارشی اعلام کرد مسئولان یونایتد هم با توجه به عملکرد رونالدو و اصرارش برجدایی به فکر فسخ قرارداد او افتاده اند و ممکن است این اتفاق تا پایان پنجره نقل و انتقالاتی رخ دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    حتی اقوام و خانواده رونالدو هم فهمیدن رونالدو فقط بدرد لای جرز میخوره.به نظرم بهتره بره آمریکا یا آسیا پول پارو بکنه.همین عرب ها زیر پاش پول فرش میکنند.هم جهانگردی میکنه و هم پول پارو میکنه.پاش میزاره رو پاش پول پارو میکنه کسی هم جرعت نداره ازش انتقاد کنه.
    • شاهو IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
      رونالدو بازیکن خوبی هستش ولی بد تیمی اومده کاش میرفت چلسی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی