نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
افشاگری در خصوص بزرگترین پرونده تاریخ استقلال/ پول داشتند اما به استراماچونی پرداخت نکردند!
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال می‌گوید باشگاه تهرانی پول پرداخت بدهی سرمربی ایتالیایی را داشته اما اقدام به تسویه حساب با او نکرده است.

روز گذشته رای پرونده شکایت آندره آ استراماچونی از باشگاه استقلال تهران در دادگاه CAS اعلام شد. باشگاه تهرانی بر اساس این رای به پرداخت ۱.۳ میلیون یورو جریمه محکوم شد که با توجه به قیمت ارز نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان می‌شود.

باشگاه استقلال تهران در حالی باید این جریمه سنگین را بپردازد که مدیریت آن پس از امیرحسین فتحی، مدیری که استراماچونی را انتخاب کرده بود ابتدا به اسماعیل خلیل زاده، احمد سعادتمند، احمد مددی و سپس مصطفی آجورلو رسیده است.

امید روانخواه، بازیکن اسبق استقلال طی مصاحبه‌ای مدعی شد که باشگاه بدون در نظر گرفتن جریمه‌ای که ابلاغ شده پس از جدایی سرمربی ایتالیایی رقم مدنظر او را در حساب باشگاه داشته اما این بدهی آن زمان پرداخت نشده است.

روانخواه در واکنش به رای پرونده استراماچونی گفت: «متاسفانه فوتبال ما در مینیموم‌ترین حالت خودش مدیریت می‌شود و پایین‌تر از این حد امکان ندارد. شما ببینید وقتی در فدراسیون فوتبال ما آن طور قرار نوشته می‌شود بعد نمی‌توانیم از قراردادمان محافظت کنیم. در باشگاه بزرگی مانند استقلال من آن موقع با باشگاه همکاری می‌کردم و می‌دانستم پولش وجود دارد، می‌توانستند پولش را بدهند. ما می‌توانستیم دو سال از استراماچونی استفاده کنیم و این رقم قراردادش را هم پرداخت کنیم اما او می‌رود و باید پولش را بابت کاری که انجام نداده پرداخت کنیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حقیقت IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    خدا لعنت کند سلطانی فر وعلینژاد که مدیران نالایقی که هيچگونه اختیاری از خود نداشتندبرای استقلال انتخاب می کردند وبه آنها دستور می دادند بدون اجازه آنها آب نخورند چون دست نشانده بودند در ضمن عرق استقلالی نداشتند باید قوه قضائیه و بازرسی کل کشور ورود کنند ومسببان این جريمه سنگین که همان سلطانی فر وعلینژاد بودند باز خواست نمایند واین جريمه را پرداخت واموال آن‌ها را توقیف واز محل اموال آنها پرداخت نمایند عجیب است چرا قوه قضائیه وبازرسی کل کشور ورود نمی کنند ونسبت به حیف ومیل بیت المال که در زمان امثال سلطانی فر وعلینژاد بوجود آمده ورود نمی کنند بی تفاوتی قوه قضائیه نسبت به این مسائل مالی بیت المال باعث دلسردی ونا امیدی مردم می‌گردد ای کاش قاضی القضات جناب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای شخصا پیگیر مسائل اینچنینی باشند چون چشم امید ملت اول به خدا ودوم به مسولین مثل جناب اژه‌ای هست
  • مافیایی IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    خیانتهایی که سلطانی فر به ورزش کشور وجوانان کرد در هیچ کجای دنیا اتفاق نیفتاده عجیب است یکی بیاید بعنوان وزیر به علت علاقه به رنگ خاصی بقیه ورزش را زیر پا بگذارد وجوانان این آب وخاک را نادیده بگیرد بعد هم مرجعی وجود نداشته باشد که رسیدگی کند تا برای دیگر مسولین خطاکار درس عبرتی باشد ای کاش یکبار به طور جدی مبارزه با رانت وفساد اقتصادی دولتی صورت بگیرد البته این فساد در وزارت ورزش سلطانی فر که یک نمونه آن همین پرداخت نکردن پول استراماچونی بود که هم استقلال را از دانش این مربی بین المللی کردند وهم ضرر مالی فروان
    • میثم IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
      بابا حمیدتون که دیگ شورش رو در اورد پارسال حمایت های اون بود قهرمان شدین چقد ناحقی سوپر حمایت از شما امسال همه یهو دوتا سرباز معاف شدن و فقط 1400000 دلار پول رایت نامه دادین و ...........

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی