آماندا استیولی - مهرداد قدوسی - بهداد اقبالی؛ چلسی - تاتنهام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آماندا استیولی و مهرداد قدوسی مدیران باشگاه نیوکاسل روز یک‌شنبه با حضور در استمفوردبریج با مدیران باشگاه چلسی و به‌خصوص بهداد اقبالی ملاقات و مذاکره کردند.

یک‌شنبه عصر وقتی که نبرد حساس چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج در حال برگزاری بود، مدیرانی در جایگاه ویژه نظاره‌گر این بازی بودند و در همین حال با یکدیگر مذاکره هم می‌کردند.

آماندا استیولی دست راست صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان و مدیر شرکت کیپیتال پارتنرز به همراه همسر ایرانی‌اش مهرداد قدوسی که او هم از مدیران این شرکت است در استمفوردبریج حاضر شدند تا مذاکراتی را با مدیران باشگاه چلسی انجام بدهند. نکته جالب این که یکی از مالکان چلسی که در کنار تاد بولی در کنسرسیومی که آبی‌های لندن را اداره می‌کنند حضور دارد هم بهداد اقبالی یک ایرانی است. اقبالی در لس‌آنجلس آمریکا بزرگ شده و این روزها بیشتر برای اداره باشگاه چلسی در لندن حضور دارد.

درباره این ملاقات رسانه‌های انگلیسی اخبار ضد و نقیضی منتشر کرده‌اند. گفته می‌شود حضور استیولی و قدوسی به این دلیل بوده که تاد بولی و شرکایش نماینده‌های ۱۹ باشگاه دیگر لیگ برتری را به یک شام غیررسمی و ارتباط دوستانه دعوت کرده‌اند.

اما برخی رسانه‌ها بر این باورند که استیولی برای انتقال برخی بازیکنان تیم چلسی مثل کانر گالاگر، کالوم هادسون اودی و آرماندو بورخا به سنت‌جیمزپارک راهی لندن شده بودند. باشگاه نیوکاسل در تلاش است تا برخی ستاره‌های نیمکت‌نشین چلسی را به خدمت بگیرد و استیولی هم مأمور مذاکره برای انتقال این بازیکنان شده است.

آماندا استیولی - بهداد اقبالی؛ چلسی - تاتنهام

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ارتش سرخ آسیا IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    باعث تاسفه که چنین مدیران ایرانی دارند در باشگاههای بزرگ فوتبال دنیا فعالیت میکنند و اونوقت ما از داشتن یک مدیر با دانش و با تجربه بین المللی در فوتبالمان محروم هستیم و دچار قحط الرجال شده ایم. علتش ..........
  • MAMALI IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    از ماست که بر ماست ، در بهترین لیگ دنیا مدیرانی ایرانی دارن برای بهترین باشگاه ها و ورزشکاران دنیا تصمیم میگیرن انوقت ما اینجا باید به ویلموتس و امثالهم قرامت های سنگین بابت قراردادهای مزخرف بپردازیم واقعا باید به حال خودمان و این مملکت تاسف خورد شب و روز
  • پدرام CA ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    جالب اینه که اکثرشون هم از برکت لیاقت شخصی به این جاها رسیده اند ولی در داخل یک عده ادم بی لیاقت با سبقه تحصیلی و مدیریتی شرم اور چنان روی فوتبال ایران چمبره زده اند که اگر امثال این چنین مدیران لایقی در داخل هم باشند (که فراوان هستند) فرصتی بهشون داده نمیشه!
  • .. IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    بیا مدیرلنگ شو ببین مشکل آب معدنی رومیتونی حل کنی اینا ندارن فقط یه بازیکنشون64میلیارده یه بازیکنشونم بازی ملی نداره ولی35میلیاردقراردادبسته اونم یه فصل اگه دلت سوخت بیا
  • بنام DE ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    وامصیبتا! احمد مجیدی کجایی؟ بیا حال این وطن فروش هارو بگیر. پول آبادانی شهرها و روستاها را بردن خرج باشگاههای ... انگلیس مکار میکنن! ای مرگ بر انگلیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی