نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
کاش پرسپولیس هم پارتی داشت کارت پایان خدمت ۴ ماهه بگیرد/ یک استقلال داشتیم که بعد از قهرمانی ناگهان سقوط کرد!/ امضای قرارداد مهاجم هلندی اشتباه بود
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس گفت: با اینکه استقلال تحت جدول است و پرسپولیس در رده هشتم اما مطمئنم تا هفته دوازدهم که دربی برگزار می‌شود قرمز و آبی‌ها بین سه تیم اول جدول خواهند بود.

مرتضی فنونی زاده بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن، دیدار این تیم مقابل فولاد و شرایط رقیب همشهری پرسپولیس در انتهای جدول اظهاراتی را مطرح کرد:

مصاف پرسپولیس مقابل ذوب آهن را چطور ارزیابی کردید؟

بازی زیبایی بود. فقط بچه‌ها گل نزدند، البته متاسفانه باز هم تفکرات کادر فنی هجومی نبود که می‌گویند مهاجم نداریم.

با حضور مهاجم جدید هلندی این معضل برطرف میشود؟

من در رابطه با جذب لوکا معتقدم باشگاه اشتباه کرد که ندیده و نشناخته با این بازیکن قرارداد سنگین بست. ما قبلا هم در همین ارتباط بازیکن خارجی را از روی فیلم و عکس انتخاب کردیم و ثمره اش هم شد شرزود تمیروف! ای کاش اجازه می‌دادند چند جلسه در تمرین شرکت کند بعد درباره‌اش تصمیم قطعی می‌گرفتند.

شرایط خط دفاعی را چطور ارزیابی کردید؟

در دفاع جولسیانی، فرجی و پورعلی گنجی با اینکه بازیکنان قابلی هستند ولی هنوز به هماهنگی و آمادگی کامل نرسیده اند. البته ذوب آهن که احترام زیادی برای این تیم و طرفدارانش قائل هستم در این بازی هیچ خطری برای پرسپولیس ایجاد نکرد. اما در کل، بازی چند نقطه تاریک داشت.

چه نقاطی را تاریک دیدید؟

مهمترینش این بود که پرسپولیس گردش توپ در طول بازی را در اختیار داشت اما پاسکاری زیاد بدون گل فایده‌ای ندارد. نقطه دیگر شرزود تمیروف بود. دقیقا از لحظه ورود او به زمین مسابقه تیم ۱۰ نفره شد و با احتساب وقتهای تلف شده، پرسپولیس ۲۰ دقیقه آخر مثل ذوب آهن ۱۰ نفر بازی می‌کرد. شانس آوردند که تماشاگر نبود وگرنه با این وضعیت جنجال به پا می‌شد.

کاش پرسپولیس هم پارتی داشت کارت پایان خدمت ۴ ماهه بگیرد/ یک استقلال داشتیم که بعد از قهرمانی ناگهان سقوط کرد!/ امضای قرارداد مهاجم هلندی اشتباه بود

باز هم نقطه تاریکی در بازی پرسپولیس مورد نظر شما قرار گرفته است؟

بله! پرسپولیس بازهم با یک مهاجم بازی می‌کرد وقتی سیستم ۱-۳-۲-۴ در زمین اجرا می‌شود یعنی سرلک و کامیابی نیا هر دوهافبک دفاعی هستند. چون در کارهای نفوذی کمک نمی‌کردند. مهدی عبدی هم آن جلو تنهایی کاری از دستش بر نمی‌آید. امیدوارم با آمدن این هلندی وضعیت بهتر شود. یک نقطه تاریک دیگر این بود که وقتی تیمی‌۱۰ نفره میشود هم خودش و هم حریف روبرویش تغییر تاکتیک میدهند. ولی پرسپولیس خیلی دیر تغییر تاکتیک داد. وقتی ذوب آهن در خط دفاع آسیبی به ما نمی‌رساند ما باید یک دفاع وسط را کم می‌کردیم و به جایش یک فوروارد می‌آوردیم. اصلاً چرا سیامک نعمتی نباید در این بازی به میدان برود. او غیر از دروازه بان در ۱۰ پست می‌تواند بازی کند. برای خود من سوال بود.

بازی بعدی مقابل فولاد را چطور پیش بینی می‌کنید؟

بازی مقابل فولاد آسان نیست! همیشه بازی مقابل تیم‌های خوزستانی به خصوص فولاد آسان نیست. به ویژه اینکه جواد نکونام مربی است که در این مدت خودش و توانایی‌هایش را ثابت کرده. امیدوارم اولین بازی خانگی پرسپولیس با برد همراه شود. ولی مطمئنم فولاد هم جزو تیم‌های خیلی خوب امسال است. چون نکونام تیمش را از حالا برای مسابقات آسیایی بسته است.

درباره سایر تیم‌ها صحبتی دارید؟

وقتی شنیدم سربازهای استقلال بعد از ۴ ماه حضور در محل خدمت شان کارت پایان خدمت گرفتند خیلی تعجب کردم.

از چه نظر؟

چطور می‌شود که ظرف چهار ماه کارت پایان خدمت بگیرند؟ من ۲۴ ماه کامل خدمت کردم، ۹ ماه هم سابقه جبهه دارم. در منطقه جنوب در دشت عباس بودم. یک روز مرخصی هم به من ندادند. وقتی میخواستم برای تیم ملی ارتش به اردوی تیم ملی بروم سه روز با تاخیر رسیدم چون اجازه خروج به من نمی‌دادند. البته رفتیم و در لیبی هم دوم شدیم. در فینال به الجزایر باختیم، یادش بخیر!

کاش پرسپولیس هم پارتی داشت کارت پایان خدمت ۴ ماهه بگیرد/ یک استقلال داشتیم که بعد از قهرمانی ناگهان سقوط کرد!/ امضای قرارداد مهاجم هلندی اشتباه بود

به نظر شما چطور می‌توان ظرف چهار ماه کارت پایان خدمت گرفت؟

وقتی پارتی داشته باشید همه کار می‌شود کرد. متاسفانه وضعیت به شکلی پیش می‌رود که شما برای خریدن ماکارونی هم اگر پارتی داشته باشید می‌توانید آن را ارزان تر پیدا کنید، چه برسد به کارت پایان خدمت و البته افراد بانفوذ که می‌توانند این مسائل را با چند تلفن به این طرف و آن طرف حل و فصل کنند. متاسفانه پرسپولیس از این پارتی بازی‌ها بلد نیست و یا افرادی را ندارد که بتواند از طریق شان از این کارها بکند.

چطور؟

همه به یاد دارند امید عالیشاه در اوج فوتبالش چطور مجبور شد برای خدمت سربازی به تراکتور برود و پرسپولیس دوفصل از داشتن چنین بازیکنی محروم شد. البته ما بخیل نیستیم. اتفاقاً به نظرم سیاوش یزدانی بازیکن فوق العاده خوبی است ولی از کسانی که با او کار کردند شنیدم که از نظر اخلاق فوتبالی ضعیف است.

این را از چه کسی شنیدید؟

بماند! ولی به طور کلی خوب است که فوتبالیست هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ اخلاقی در سطح بالا باشد، مثل محمد پنجعلی. من به لحاظ فوتبالی و فنی یزدانی را خیلی قبول دارم ولی به او توصیه می‌کنم از نظر اخلاقی هم خودش را بالا بکشد. جالب بود که مازیار زارع با اینکه در دفاع نیاز به بازیکن داشت ولی مرد و مردانه ایستاد و گفت این بازیکن را نمی‌خواهد. این یعنی صلابت مربی! من به مازیار زارع و پژمان نوری بابت تصمیمات اخیرشان در رابطه با تیم خوبشان ملوان تبریک میگویم.

کاش پرسپولیس هم پارتی داشت کارت پایان خدمت ۴ ماهه بگیرد/ یک استقلال داشتیم که بعد از قهرمانی ناگهان سقوط کرد!/ امضای قرارداد مهاجم هلندی اشتباه بود

از اوضاع و احوال جدول و قرار گرفتن پرسپولیس در رده هشتم خبر دارید؟

غیر از پرسپولیس که در جایگاه هشتم است استقلال هم که فصل قبل قهرمان شد شانزدهم است. پرسپولیس پنج فصل متوالی قهرمان شد و بعد که نایب قهرمان شد هوادارانش ناراحت شدند. البته برای استقلالی‌ها اینطور نیست آنها یک سال قهرمان می‌شوند و می‌روند تا ۱۰ سال بعد. البته تیم‌های استقلالی دیگری هم بودند مثل استقلال خوزستان یک سال قهرمان شد و فصل بعد سقوط کرد. ولی به طور کلی باز هم قهرمانی در این فصل بین سه یا چهار تیم تقسیم می‌شود. چون امسال لیگ خوبی داریم.

یعنی معتقدید استقلال می‌تواند دوباره به بالای جدول بیاید؟

قطعاً این اتفاق می‌افتد. شک نکنید تا هفته دوازدهم که دربی برگزار میشود پرسپولیس و استقلال که الان هشتم و شانزدهم هستند جزو تیم‌های اول تا سوم خواهند بود. البته باز هم می‌گویم نباید از تیم‌هایی مثل فولاد، سپاهان، گل گهر و مس رفسنجان غافل شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۳
  • ساوالان IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    اون 4 ماه را کجا خدمت کردند!!!!!!! مگر این دو بازیکن در جشن قهرمانی استقلال مدال نگرفتند.. خوب بازیکن استقلال بودند.. 4 ماه فرمالیته بازی نکردند تا اب از اسیاب بافتد. بعد حالا بازی می کنند.. معاونت نیروی انسانی باید توضیح بدهد چطوری می شود هر دو از معافیت استفاده کرد ه اند.. چرا اون زمان نکردند!!!!!!!!! بعد 4 ماه چه اتفاقی افتاد این دو معاف شدند..... استقلالی ها در این مورد چه نظری دارند.. چرا بعد باخت به سپاهان فورا یک شبه همه چی راست درست شد... ایا سایر اقشار جامعه هم به فوریت معاف می شوند.. اقایان وزارت ورزش و دولت و فدراسیون ماجدی چرا بودجه مملکت را در این گیر دار و وضع مملکت به هدر می دهید. یک جام به استقلال بدهید. بقیه تیم ها راحت شوند. راستی استقلال ون 30 میلیارد بدهی تبلیغاتی را به فدراسیون داد. چرا رسانه ها سکوت کرده اند... چرا پرسپولیس اسپانسر ندارد استقلال 5 تا اسپانسر!!!!!! اقای وزیر درویش کیست!!!!!!
    • آنالیزور DE ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
      سلطانیفر برانون قانون درمیاورد و امثال ترابی رو معاف کرد ، خوش خوشانتون بود ! شماها دردتون رعایت قانون و این حرفا نیست وگرنه وجود داشتی حق خودت رو میگرفتی ، دل درد و هوچیگری فقط واسه اینه که عادت کردین تا بقیه تیم ها رو قلع و قمع کنن تا لنگ ؛ لات کوچه خلوت قهرمان بشه ! اما دیگه تموم شد اون دوران ، برگشتین به تنظیمات کارخونه
    • رامین تاج IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
      وقاحت که حدو اندازه نداره همین الان ۴تا بازیکن پرسپولیس مشمولن با قلدریو باندبازی قانونو دور زدن یا جعل پایان خدمت کردن مثل امیری بیرانوند سرلک اما برا اینکه استقلال قهرمان نشه دوتا بازیکن اصایشو پارسال گرفتن بازم طلبکارن
    • پاپ IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
      زمان ساطانی فر برای استقلال خود وزیر از ذوب اهن بازیکن گرفت. پرسپولیس زمان سلطانی فر ۴ بار پنجره اش بسته شد گرانترین و بهترین خارجی زمان سلطانی فر امدند راستی ریس فدراسیون کی هست.. استقلالی وزیر کی هست استقلالی ...الان پس عدالت رعایت شده.. اگه مثلا استیلی ریس می شد عدالت نبود.. پارسال با ۱۴ پنالتی اهدایی و معیش قهرمان شدید..
    • کیسه حکومتی فراقانون IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
      در جواب کیسه کش ها اولا ترابی معاف دایمی نیست ملی پوش هست مثل تمام بازیکن ملی پوش مثل یزدانی تا سن سی سالگی خدمت نرفت حق معافیت داره در مورد امیری سال ۹۱ بازیکن نفت بود کارت معافی گرفت اون زمان بازیکن نفت بود سازمان نظام وظیفه کارت معافی اش قانونی اعلام کردن خدارو شکر کارت قانونی امیری زمان پرسپولیس نبود تا بهش تهمت بزنند بیرانوند دانشجو ارشد از معافیت تحصیلی قانونی مثل سایر ملی پوشان استفاده کرده سرلک ملی پوش ۲۵ ساله اش مثل مهدی پور کیسه تا ۲۸ سالگی حق معافیت داره سلطانی فر برای پرسپولیس چی کار کرده ؟؟؟ پرسپولیس زمان سلطانی فر عالیشاه و نوراللهی وسط فصل با پنجره بسته و کمبود بازیکن به خدمت به تراکتور اعزام کرد سلطانی فر برای پرسپولیس چی کار کرد؟؟ پرسپولیس اگه حکومتی بود حکومت نورالهی و عالیشاه مثل مرادمند و یزدانی براش کفالت معافیت خدمت درست می کرد چون پرسپولیس حکومتی نبود سردار سپاه حکومتی نداشت نورالهی و عالیشاه خدمت سربازی اعزام شدن ولی برای کیسه به محض باخت به سپاهان ظرف ۲۴ ساعت کارت معافی وکفالت برای یزدانی و مرادمند ردیف می کنند کمک معیشتی حکومت به کیسه حکومتی
    • لنگی نباشیم IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
      فقط کار پارتی نیست آقا مرتضی برای گرفتن کارت پایان خدمت یا معافیت سواد و مدرک تحصیلی مثل دکترا هم لازمه که دکتر تیم ما داره !! این معافیت به هر حال بهتر از معافیت اون جای وحید امیریه همونجایی که میگن نباید بگید !!!
    • کابوی IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
      هر وقت معاونت نیروی انسانی (البته نمیدونم این اسم از کجات در اومده) توضیح داد چطوری امیری ۲سال بعد معافیت پزشکیش خودش بیخبر بوده و چطوری از سربازی معاف شده ولی میتونه فوتبال حرفه‌ای بازی کنه و چجوری ساعت ۱:۵۰ بامداد روز تعطیل کارتش صادر شده و چرا گفتن پروندش محرمانست اون موقع اینو هم توضیح میده. اصلا توضیح بده چرا بصورت غیرقانونی یزدانی رو قبل اینکه ۳۰سالش تموم بشه (روز یکم اسفند اعزام شد درحالیکه ۸اسفند ۳۰سالش تموم میشد) و صبر نکردن اعزام بعدی که بعد از پایان لیگه بفرستنش خدمت؟؟
  • محمد نجار درونکلایی IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    کلا لنگیها رو با یه نشون میشه فهمید که اونم پررو بودنشونه چه تازه واردها و چه قدیمیهاش
    • Ali IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
      مثلا تو و امثال تو که هرزه دهان هستید کمرو هستید؟؟؟!!!
    • I.R.A.N IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
      سلام بله دقیقا احسنت👍آقای فنونی زاده شمایی که پیشکسوت تیم پرسپولیسی قابل توجهت:شما تیمتون از زمانی که تاسیس شده پارتی داشته و خواهد داشت و شما پشتیبان دارید.به چه درد میخوره ۶ سال قهرمانی پیاپی با التماس و خریدن داور ها و .....؟ که فقط پرسپولیس قهرمان باشه؟این عدالت اسمشه؟التبه جای تعجب نداره وقتی که تبعیض تو کشور موج میزنه بخواد فوتبالمون جای تبعیض نباشه،به ما چه که فلان مسئول پرسپولیسیه!اصلا هر سال جام و پرت کنید برای پرسپولیس.تا کی نا عدالتی؟ پارسال خدا خواسته بود یه دو تا مهاجم خارجی تاج گرفت میخواستید بترکید از حسادت،الانم که جز خرید بازیکنان ایرانی و تمدید قرار داد کاری نمیتونیم بکنیم،که پرسپولیس سلامت باشه.
  • فرشاد IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    چندتابازی آخرفصل قبل یزدانی ومرادمندروسرباز کردن که سوگولی حکومتی قهرمان شه ولی نشدبعدم بازیکناشماکه معافی پزشکی کفالت دانپزشکی و....میگیرن هیچی نیس
  • رضایاک IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    من تا خبر اومد: رسمی، سیاوحش معاف شد و هیچ اشاره ای به جزییات نشده بود... یکم شک کردم که آجرلو ممکنه یه کم ...پارتی بازی کرده باشه😅😅 کیسه تا باخت سیاوحش معاف شد🤔 خیلی یهویی و همزمان اتفاق افتاد آدم یه ذره شک میکنه خو😅
    • رضایاک IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
      ای درد سیاوش تو سر من وپدرم چه بازیکنی خوبیه دردش بخوره تو سر کل خاندانم کاش یه عکس یادگاری بهاش میگرفتم دردش به جونم
  • محمد حبیبی IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    اگه بحث پارتی بود که وسط فصل دو تا دفاع وسط ثابت استقلال رو نمیبردن خدمت سربازی در ضمن خدمت وحید امیری چه شد بیرانوند هم که با شناسنامه جعلی هنوز داره ادامه میده خدمت سربازی هم که نرفته
    • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
      کیسه کش توهم‌ میزنید اولا مسله پارتی نیست مسله قانون هست پرسپولیس دوره برانکو با پنجره بسته‌ کمبود بازیکن وسط فصل به تراکتور آجرلو فرستاد پرسپولیس مثل کیسه حکومتی نبود یهو مثل یزدانی و مرادمند معاف می شد در مورد معافیت امیری چه ربطی پرسپولیس داره امیری سال ۹۱ بازیکن نفت بود معافی اش اون زمان گرفت اون زمان امیری بازیکن نفت بود بازیکن پرسپولیس نبود سلزمان نظام وظیفه کارت معافیت امیری قانونی اعلام گرد اون زمان که امیری پرسپولیس نبود قانونی بودن کارت معافی امیری اعلام شد بیرانوند مثل یزدانی که ارشد معتفیت تحصیلی استفاده کرد
  • محسن IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    خبرورشی لنگی ترین سایت ایرانه
  • رضا IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    واقعاصحبت از واژه اخلاق ورعایت مسائل اخلاقی توسط آقای مرتضی مرتضی فنونی زاده خنده دار ومضحکه بنده خدا کل دوران فوتبال وبعد فوتبال شما سرشار از حاشیه است واژه های ناشایست به کاربرده شده توسط جنابعالی چند مدتی است نقل محافل ورزشی بوده وحتی بصورت استیکر درفصای مجازی مورد استفاده قرار میگیره
  • دون فابيو IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    مثلا" اميري ساعت 12 نيمه شب چطورمعافي گرفته !؟ يا بيرانوند در اروپا بود اما در خرم آباد ادامه تحصيل مي داد!؟
  • عدالت نایاب است IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    آقای فنونی زاده شما قبلا حرفاتون و زده بودید . هر چی آقا مرتضی بگه جهانی شده . الان مثلا داری از دلشون در میاری؟ یکم به خودت بیا مرد
  • ایمان IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    استقلال
  • Sepahan IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    پارتی کلفتر از بابامسعود جای نیس اقا مرتضی
  • ایلیا IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    پرسپولیس
  • شمسعلی GB ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    از فواید مدیر عامل سردار سپاه همینه البته این یکیشه شما وقتی مدیر عامات پاسدار باشه میتونی سی و پنج میلیارد تومان حق تبلیغات محیطی سازمان لیگ را ندهی و کسی جرئت نکند بگوید بالای چشمت ابروست می توانی لیست بیست و یکی و دو نفره داشته و کک کسی هم نگزد می توانی کرونای پنج نفر را در یک چشم به هم زدن به هیجده نفر افزایش دهی بدون اینکه کسی حق اعتراض داشته باشد و سریع بازی تیمت را لغو و وقتی تیم آماده شد بازی کنی و می توانی کلا هر کاری خواستی بکنی و کسب بازخواستت نکند ممنون جناب سردار سپاه مصطفی آجرلو
    • پاپ IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
      حرف حساب
    • مری خالی‌بند IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
      اینا که چیزی نیست مدیرعامل سردار سپاه داشتیم که مجوز واردات پورشه و بنز و مازراتی واسه بازیکنای تیمش میگرفت و کارت سوخت نامحدود به بازیکنا و خونوادشون میداد
  • حسین IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    فعلا که لنگ سه تا سرباز فراری داره با مدارک جعلی، وحید امیری، بیرانوند و پورعلی گنجی
  • رضا IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    پرسپولیس
  • فرشاد IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    استقلال
  • شاهین IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    پرسپولیس
  • آرش IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    پرسپولیس
  • مبین IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    پرسپولیس
  • حمید IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    بازیکن داریم اصلا سربازی نرفته ... یادمون نرفته بعد شروع نیم فصل دوم چطور این دوتا رو فرستادم سربازی که استقلال قهرمان نشه
  • حمید IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    بازیکن داریم اصلا سربازی نرفته ... یادمون نرفته بعد شروع نیم فصل دوم چطور این دوتا رو فرستادم سربازی که استقلال قهرمان نشه
  • حمید IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    زر زیادی نزن بازیکن داریم اصلا سربازی نرفته ... یادمون نرفته بعد شروع نیم فصل دوم چطور این دوتا رو فرستادم سربازی که استقلال قهرمان نشه
  • علیرضا IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    دیگ به دیگ میگه روت سیاه،این حرف ها رو میزنین که معافیت های کشکی بازیکن های پسپولیس فرمالیته شه،مردک دلقک
  • ایمان IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    پرسپولیس
  • قرمزبااصالت IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    جناب مرتضی یه سوزن به خودمون بزن بعد جوالدوز به همسایه ، یادتون رفته خود ما سه سال با سردار رویانیان فوتبالو به کجا رسوندیم ؟ از تمام امکانات دولت و رانت بنزین دونرخه استفاده کردیم آخر هم بابت سقوط نکردن سجده ی شکر بجا آوردیم، این حرفای صدمن یه غاز بدرد همون پیجهایی میخوره که اول تا آخرش توهم ادمینهاست، مثل پنالتی و امتیاز معیشتی در حالیکه رکورد پنالتی زدن مال خود ماست زمان برانکو با چهارده پنالتی نه شش پنالتی گل شده از نه تا پنالتی فصل قبل استقلال یادمون رفته فصل قبل سه امتیاز بازی با تراکتور به ما دادن درحالیکه معلوم بود فوتبالی باختیم ، دوامتیاز بازی با گل گهر استقلال که هیچ تاثیری در قهرمانی طلاییشون نداشت تکرارش فقط ثابت میکنه حرفه‌ای استقلالیا در مورد مامان آذر و بابا مسعود وقتی در نبودشون حتی یک هفته نتونستیم صدرنشین بشیم ، بیشتراز این هم نزن که بوش اول خودمونه میکشه
    • کیسه با حقارت IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
      آخه کیسه کش بدبخت میای خودتو جا پرسپولیسیا جا میزنی فک میکنی همه عین خودت نخود مغزن؟
  • علیرضا IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    پرسپولیس
  • داود IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    هفته ای دو مصاحبه از وحید قلیچ و فنونی زاده ای میذارید که حرفاشون دوزار برای هوادار واقعی اهمیت نداره خواهشاً خبر ورزشی دست از این کارت بردار..ما که میدونیم شما برای چی سراغ امثال فونی زاده،قلبچ ،ضیا عربشاهی و...میرید.هیچ هواداری اینارو به عنوان پیشکسوت قبول نداره
    • مدعی العموم IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
      حرف اضافه موقوف. برو ماستت رو بخور بچه! اون موقع که تو هنوز هسته درخت موز بودی اینهایی که اسمشون رو می بری گنده های فوتبال ایران بودن
  • میثاق IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    پرسپولیس بدون اینکه بره خدمت معاف میشد نمونه بارز. وحید امیری که الکی با پارتی بازی معاف شد بدون مشکلی
  • آبی IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    خداوند شفات بده
  • تاجی IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    اخه بزغاله تویله خودتون دماغ وندوامیروامثال اونها مدرک دارن که خدمت رفتن یامعاف شدن که یاوه میگی
  • پرسپولیس کبیر IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    ماشاالله به آجر صدباریک الله به فدراسیون وماجد وهزار الله اکبر به وزارت و پارتی بازی. تا دیدن دوگل از سپاهان خوردن دست بکارشدن که با این وضعیت کیسه گل حریفان میشیم
  • یک شهروند IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    باسلام آقای فنونی زاده عزیز جنابعالی در خصوص اخلاق صحبت میکنید!! یاد مربی اخلاق کشورمان افتاد که چند بار تو گوش بازیکن و داور زد و یکبار هم در دادگاه محکوم شد افتادم🤔
  • م IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    کیسه از اول هم یه تیم فراقانونی بود قبل از انقلاب هم همه مدیرانش وابسته های دربار و ساواک بودن نمونه اش پرویز خسروانی خائن وطن فروش نوکر شاه و آمربکا .خخخخخخخ
  • پرسپولیسی IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    شیشتقلالیا در حد اندازه پرسپولیس کبیر نیستید تمام
    • تاج کبیرآسیا IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
      آره دقیقا درحد شما نیستن کی اونها قهرمان آسیا شدن که ما لنگیاشدیم؟ کی اونها ۵سال پشت سرهم با فساد وتبانی وزارت وسفارت قهرمان شدن که ما شدیم؟ کی اونها پیشکسوتشون که۵سال محروم ومحکوم شده دوباره تو تیمشون پست سرپرستی و مدیریت دادن؟رو که نیست خخخ
  • کوهمره_جروق IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    متاسفانه ثابت شد که نیروهای مسلح فاسد هست.من فکر میکردم آجرلو نمیتونه داخل نیروهای مسلح نفوذ کنه و با رشوه طرف خودش بیاره.
    • لنگی کیسه کش IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
      فاسد اونه که پشت سرهم برابازیکنا لنگ معافی ردیف کرد
  • مهدی DE ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    لنگی هوچیگر هرکاری کردید استقلال قهرمان نشه بازم کارخداست قهرمان شد سوختید اونم بدون باخت
  • علیرضا IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    اگه استقلال پارتی داشت که وسط فصل تیمش رو بی دفاع نمی کردند .کاش استقلال مثل لنگ پارتی داشت که کسی جرات نکنه حتی راجع به معافیت جعلی امیری و پورعلی گنجی و ترابی و بیرانوند و فرجی ورود کنه چه برسه به اینکه بخواهند حتی 4 ماه بفرستنشون سربازی.
  • داش فر IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    آقا مرتضی، آقایی، و به قول داداش مهدی، هرچی شما بگی، اما عجایب در این مملکت زیاده و دیگه عادی شده‌ مثلا یکی هست که در سن هیجده یا حتی با تاخیر در بیست سالگی هم اگه دیپلم می گرفت، به یقین یا با تقلب بود یا با پارتی، اما حالا می بینیم که با این که حتی سواد اول راهنمایی رو هم نداره، برای فرار از سربازی در سی سالگی دانشجو شده🤣🤣🤣🤣🤣 اسمش حالا بماند. خوبیت نداره.
    • کابوی IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
      جالبه اون یکنفر در برنامه ماه‌عسل گفت کلاس سوم ابتدایی پدرم گفت درس بسه و منو فرستاد چوپانی و بعد در سن ۱۴ ۱۵سالگی هم فرار کردم و از خرم‌آباد اومدم تهران در کارواش کار میکردم و بعد رفتگری کردم. یعنی از همون برنامه شروع کرده باشه به ادامه تحصیل الان باید اول دبیرستان باشه ولی جالبه الان دانشجوی دکتراست!!! اونم از دانشگاه خرم‌آباد! دوسال گذشته هم ایران نبوده ولی چطوری تحصیل کرده خدا میدونه! چرا مجلس به این مدارک و دانشجویی‌های تقلبی ورود نمیکنه؟!
  • مری خالی‌بند IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    مری خالی‌بند: خوب است که فوتبالیست هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ اخلاقی در سطح بالا باشد! خب آقای فنونی‌زاده کدومش شامل حال شما میشه؟ نه مثل برادرت فوتبالیست ملی بودی و اخلاق و حرفاتم که با همین حرفات مشخصه. تا ازت شکایتم کنن که میگی صدامو تقلید کردن و این حرفای من نبوده. درضمن ایرانسل و خانواده یحیی سلام میرسونن
  • تاجی IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    خجالت بکش مردک.. شماها از معافی که میگید, دم کو......ن آدم تیر آهن سبز میشه.. رو نیس ماشالا ..
  • علی IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    حاج مرتضي آدم مشتی این چه حرفیه،باز بازیکن‌های ما ۴ ماه رفتن خدمت،مال شما که پارتیشون کلفت تره،خدمت نرفتن فراری هستن،وحید امیری،پورعلی گنجی و...💙
  • تاجی IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    هرچی اقا مرتضی بگه......!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی