نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پاسخ درویش به جذب انصاری‌فرد و دیاباته/ اگر این بازیکن را می‌خریدم مجسمه من را می‌ساختند/ تا کی باید برای تیم بازیکن تراز اول بخریم؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس به حاشیه‌های نقل و انتقالاتی سرخ‌ها در هفته‌های اخیر واکنش نشان داد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر درخصوص خریدهای جدید این باشگاه خاطرنشان کرد:  بازیکنانی که جذب کردیم پیشنهادهای دیگری داشتند ولی فضا را برای حضور آنها در پرسپولیس باز کردیم. ما توانستیم بهترین‌های ایران را جذب کنیم. هجمه‌ای که در وقفه‌ نقل‌وانتقالات‌ داشتیم از سوی دلالان بود.

درویش با اشاره به نقش مخرب دلالان درخصوص جذب کاسیانو بیان کرد: آن‌بازیکن در «زعفرانیه» خانه می‌خواست؛ چه کسی این محل را به او گفته بود؟! همچنین او گفته‌بود باید ۱۰۰ هزار دلار به ایجنتم بدهید؛ ضمن اینکه بعدا گفت مصدوم هم هست!

وی با اشاره به جذب لوکادیا اضافه کرد: لوکادیا را لای«زر ورق» به پرسپولیس آوردیم چون دلال‌ها دربه‌در دنبال شماره‌اش بودند. می‌خواستند شماره لوکادیا را از جهانبخش بگیرند! فقط ۳ نفر در باشگاه از جذب‌ او مطلع‌بودند. فکر نمی‌کنم تا به حال‌بازیکنی با این روزمه‌ به‌ فوتبال ما آمده باشد.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا یورگن لوکادیا گرانترین بازیکن لیگ برتر ایران است، گفت: من بعید می‌دانم گرانترین باشد. شنیدیم بازیکنان دیگر تیم‌ها چقدر هستند. البته بهترین بازیکنی است که در این ۳۰ سال به ایران آمده و مستقیم از بوندس‌لیگا آمده و به دورتموند و بایرن مونیخ و آرسنال گل زده؛ به تیم‌هایی گل زده که نامدارهای دنیا هستند. ایشان در همه رده‌های هلند بازی کرده و سخت است که در آنجا بخواهی بازی کنی.

او درباره جذب این بازیکن اظهار کرد: ما خواستیم به هواداران بگوییم اگر اسیر شعارهای دلالی نشوید و به خادمین خودتان اعتماد کنید، بازیکنی که شایسته پرسپولیس است؛ جذب خواهیم کرد. در بازار دلالی، بازیکن خارجی فراوان است و آن‌قدر هم خوششان می‌آید و می‌گویند که یک بار در خانه خودشان گل زد. من از روزی که این توفیق را پیدا کردم که در پرسپولیس باشم، به خاطر شهرت و محبوبیت، بازیکن جذب نکردم. فحش خوردم اما نگذاشتم پول مردم برای خوش خدمتی من به تاراج برود. اگر یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار با آن بازیکن (کاسیانو) قرارداد می‌بستم مجسمه من را می‌ساختند.

درویش راجع به اعتراض هواداران پرسپولیس  از مهاجمان فعلی سرخ‌ها عذرخواهی کرد و گفت: به هواداران توضیح می‌دهم؛ قبول می‌کنند و می‌گویم پس چرا تجمع کردید؟ می‌گویم همین مهاجمان سابق توانستند پرسپولیس را تبدیل به بهترین خط حمله لیگ برتر کنند و واقعا هم همینطور است.

او در پاسخ به این سوال که آیا مهاجم بعدی هم جذب خواهد شد، عنوان کرد: اگر لازم داشته باشند؛ می‌گیریم اما فعلا نمی‌خواهم. ما چندین بازیکن جوان داریم مثل همین آقای عمری. تا کِی باید بازیکن تراز اول بخریم و علی علیپور و طارمی را چه زمانی بسازیم؟

درویش همچنین اعلام کرد که تمیروف فعلا در این تیم حضور خواهد داشت.

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به بازیکنانی که پرسپولیس در حال حاضر در اختیار دارد گفت: عیسی آل کثیر به نیم فصل می‌رسد و وحید امیری هم دو سه هفته بعد در تمرین خواهد بود. از طرفی ما بازیکنان جوان مستعدی مثل محمد عمری را هم در اختیار داریم.

او در واکنش به احتمال حضور دیاباته یا انصاری‌فرد در پرسپولیس گفت: تا به حال هیچ مذاکره‌ای با این دو بازیکن نداشتیم. این موضوع برای فضای مجازی است و می‌خواهند از ما سواستفاده کنند. اول پنجره تابستانی با آقای انصاری‌فرد صحبت کردیم و ایشان گفت که اصلا تمایلی ندارد به ایران بازگردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • بستوزن لنگ IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    مشکل فوتبال مامدیران ناکارآمدی مثل شماست که فقط میایدتواستقلال وپرسپولیس وبانام بزرگ این دوباشگاه برای خودتان موقعیت لوکس اجتماعی درست میکنید وکلی بدهی وخسارت روی دست این باشگاه هامیزارین ومیرین دنبال زندگیتون
  • شاهین IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    این بشر یک جو سیاست ندارد.
  • محمد IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    بازیکن64میلیاردی میخرن بانصف پولش بودجه کل صنعت نفت بدون نفت
  • محمد IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    با یحیی فایده نداره
    • آریهان DE ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
      موافقم.تیم های بزرگ مربیان بزرگ لازم دارند. افرادی که سواد فوتبالی بالا و مدرن داشته باشند
  • لنگیه خیالباف AU ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    فقط یک بازیکنشون به اندازه بودجهٔ کل لیگ داره پول میگیره، دو جین بازیکن خریدند، مربی میلیردی داره پول میگیره، تاج رو از داشتن تماشاگر در بازیه حساسه خودش محروم کردند، کاپیتان و چند بازیکنه تیم رو فراری دادند، داوری هم که کاملا مهندسی میشه، معلوم نیست چرا تیم‌های مقابله لنگ معمولان ۱۰ نفره بازی میکنند، بعد آخرش میان یه چیزی هم طلب دارند، دیگه فساد باید شاخ و دم داشته باشه؟
    • پرسپولیس کبیر IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
      کم چرت بگو الان که ثابت شد کیسه ۱۲۰ میلیارد بیشتر خرج کرده توهمی!!
    • Toto IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
      میبینم کیسه تنان بدجوری سوختن اون زمانیکه کیسه تنان از طرف ایرانمالی ها وعده گرفتن که خرج کنید نگران نباشید باید فکرشو میکردید حالا دستتون رو شده خبردلاری کیسه هم داره با اخبار کذب فرافکنی میکنه بیش از ۱۴۰ میلیارد هزینه بیشتر کردید باز زبونتون درازه؟ هوچیگری بازم؟ راستی خبردلاری ورزشی احیانا نظری راجع به معافیت چند .. آنی یزدانی و این اختلاف هزینه ها نداره؟
  • حسین محمدی IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    الونگا، میلاد محمدی و احمد نوراللهی را بگیرید.
  • آره من یه لنگی هستم IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    .کی میره این همه راهو. چهارتا دهن قشنگ کور و کچل گرفتی واسه لنگ که سر جمع دوزار نمی ارزن. اینهمه قیافه گرفتن نداره. یه جوری حرف میزنه انگار که مدیرعامل سرورش استقلاله یا مدیرعامل بارسلوناست...یه بنگاه شادمانی و جلب محبت به اسم لنگ رو داری میچرخونه دیگه
  • کیسه افکن IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    با درود به آقای درویش ویحیی که این فصل بازیکنای بسیار خوبی گرفته واین آخریش بسیار عالیه اگه یک بازیکن خوب دیگه بگیره واقعآ عملکرد عالی بوده الان تیم کیسه یک مشت بازیکن وازده به درد نخورد که با فشار دلال گرفته شده بسته شده ولی پرسپولیس بازیکنای با غیرت وبا تاکتیک ونکنیک خوبی گرفته وامیری و حامد پاکدل برسند دیگه فوق عالیه مطمئنم پرسپولیس بازی به بازی بهتر خواهد شد خواهید دید
    • آره ما لنگی هستیم IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
      داداش بیدار شو خواب نمونی،رسیدیم ترمینال... با مترو میری یا اسنپ خبر کنم؟
  • Toto IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    اینهمه سوزش یکجا ندیده بودم 😀😀 خبر دلاری کیسه خیلی ناراحته که نتونسته با شایعه سازی بازیکن بنجل قالب کنه برا پرسپولیس حالا داره از این طریق خودشو خنک میکنه دوران دلارهای مجیدی تمام شد کیسه با مبالغی بالا ۱۴۰ میلیارد بیشتر از پرسپولیس دستش رو شه این خبردلاری هم با فرافکنی میخاد افکار عمومی و پرت کنه جایی دیگه 🤭🤭🤭🤭
    • سعید IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
      توکه اینقداعتمادبه نفس نداری یااسمت ضایعست که با نام مستعارtoto مطلب مینویسی توعمرت اصلاتوپ چهل تیکه که سهله توپ پلاستیکی ازنزدیک دیدی که الان این مطالب چرت وپرتوبه اسم هودارتیم لنگ مینویسی اصلاچیزی ازفوتبال میدونی؟
  • جواد IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    تو هم گندکاریت وقتی رفتی در میاد . خادمین مردم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی