شرافت یک پرسپولیسی در گروی چند سانتی متر؟/ اتهامات عجیب به یک مربی!
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی تارتار از جمله مربیانی است که به‌خاطر سابقه حضورش در پرسپولیس، تقابل‌های او با این تیم به شکل ویژه زیر ذره‌بین قرار می‌گیرد.

در این مورد بی‌انصافی‌های بسیار زیادی هم شده و برخی انتظار دارند این مربی با تیم‌های متوسط، مدام پرسپولیس را ببرد تا مثلا شرافتش را ثابت کند! برخی از پرسپولیسی‌ها هم چنین نگاهی به مربیان استقلالی حاضر در لیگ دارند و فکر می‌کنند هر شکست آنها برابر آبی‌ها به‌معنای راه دادن است!

متأسفانه این قسم تعصبات کور که در فضای مجازی به‌شدت هم تشدید شده، کم‌کم فرهنگ هواداری در فوتبال ایران را تحت‌تأثیر قرار داده و کاملا از مسیر سالم و عادی خارج کرده است.مهدی تارتار مخصوصا در هفته‌های پایانی فصل گذشته و زمانی که پرسپولیس در کورس قهرمانی به پست ذوب‌آهن خورد به‌شدت تحت فشار قرار گرفت. او البته با کسب یک تساوی مقابل سرخپوشان، آنها را از قهرمانی دور کرد و تبرئه شد، اما آیا اگر پرسپولیس آن بازی را می‌برد، به‌معنای تبانی و زدوبند تارتار با تیم سابقش بود؟ همین حالا که ذوب دوباره با تارتار از پرسپولیس مساوی گرفته و همه دارند از این مربی تمجید می‌کنند، اگر شوت محمد عمری به جای تیر دروازه چند سانتی‌متر آن طرف‌تر به تور دروازه بوسه می‌زد، شرافت تارتار زیر سؤال می‌رفت؟ خداوکیلی نکنید از این کارها، اینقدر بی‌رحم نباشید، شرف و حیثیت آدم‌ها را به سانتی‌مترها گره نزنید. بترسید از توفانی که راه می‌اندازید. ارزان شدن آبرو، دیر یا زود گریبان خودتان و پدیده‌های مورد علاقه‌تان را خواهد گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جک پیکان IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    ول کنید بابا!!!!!!!!! شرافت فلان بهمان.. اگر این مدلی نگاه کنیم پارسال همه مربیان استقلالی به مجیدی باختند . همه شان مقابل استقلال 343 بازی می کردند. مقابل پرسشپولیس اتوبوس بودند... حتی عنایتی را بردند به فوتبال برتر بازی استقلال را تشریح می کرد.. مربی که خود اش تیم داشت.
  • مکتب هوچی گری IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    نقش شما رسانه ها در این بازی‌های بی پایه و اساس چیه ؟ هیچ فکر کردید که شما بخاطر دو لایک بیشتر حاضر هستید آتش در خرمن همه بندازید؟
  • ایران IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    نگاه کنید به نتایج بازی های که مربی های پرسپولیسی لیگ در این چند ساله در مقابل پرسپولیس گرفتن و مقایسه کنید با مربیان استقلالی لیگ لیگ قبلی رفت برگشت فولاد تو اوج نکونام از استقلال شکست خورد منصوریان همینجور قلعه نوعی در بعضی از بازیا حاشیه درست میکنه که شکست هاش مشخص نباشه به خاطر تبانی بوده کلا استقلالی جماعت ذات نداره
  • سیروس US ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    فضای هواداری در فوتبال ایران به دو گروه تقسیم شده است. گروه اول کسانی هستند که فوتبال را بعنوان یک ورزش زیبا و پر هیجان دوست دارند و دنبال می کنند، و اگر هم از تیم و یا باشگاهی طرفداری می کنند به دلیل سابقه و اصالت و نحوه ارائه این ورزش از طرف آن تیم است. این گروه ستایشگر فوتبال زیبا هستند و حتی در زمان باخت تیم مورد علاقه شان، حتی از بازی بهتر تیم رقیب هم لذت می برند! دسته دوم کسانی هستند که اصولا این بازی را نمی بینند و فقط طرفدار حواشی آن هستند. این گروه از این ورزش برای درمان کمبودهای خود استفاده می کنند و بجز های و هوی و فحش درمانی، راهی برای تخلیه عقده های خود ندارند. از گروه دوم انتظار شرافت داشتند بی معنی ست! آنان بیش از هرچیز از بی شرافتی و هرزه گوئی لذت میبرند!
  • شیشتایی توهمی DE ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    منطق استقلالیا اینه وقتی تارتار به پرسپولیس میبازه راه داده ولی امثال منصوریان و عنایتی و رحمتی و سبدعباسی و قلعه نوعی به استقلال می‌بازن کاملا عادیه . کسانی که همین پارسال با امتیازاتی که به استقلال دادن باعث قهرمانیشون بعد از ۱۰ سال شدن ...از کسانی که ناکامی های ۱۰ سالشونو به سلطانی‌فر ربط میدن زیاد نباید ازشون توقع داشت عاقل باشن ...
    • رضا FR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
      کم هذیون بباف لنگی بی هویت
  • یه نفر IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    مهدی تارتار از با شرف ترین آدم های داخل فوتباله و متاسفانه خیلی تو این چند سال زیر فشار بوده . اگر قرار به راه دادنه تیم استقلال سال قبل جلوی ده تا مربی که بازیکن سابقش بودن بازی کرد . حالا میشه چون هیچ کدوم استقلال رو نبردن بهشون تهمت زد؟
  • پدرام CA ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    تروخدا از این جور مقاله ها بیشتر بنویسید همه مربیها دارن زور میزنن برسن به نیمکت استقلال یا پرسپولیس. اصلا تا حالا شما دیدین کسی پیشرفت رقیبش رو بخواد؟ مگه مربیها با هم رقیب نیستند؟ پس دیگه راه دادن چه معنا داره؟ مربی که تیمش بتونه یکی از این دو تا تیم رو ببره اعتماد به نفس تیم خودش رو ده برابر کرده
    • مکتب هوچی گری IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
      بجز مربی های استقلالی که بصورت آشکار و عیان همیشه در حال راه دادن به استقلال بودن . بجز قندلی که همیشه با هر تیمی بوده جلوی استقلال محکم بازی کرده اونهم بخاطر انتقام گرفتن ، باقی مربیان استقلالی با هر تیمی که اومدن جلوی استقلال بازنده محض بودن، هدف هم دلبری از طرفداران استقلال و احیانا گوشه چشمی به مربیگری استقلال در آینده . ساکت الهامی هم بد نیست بعضی وقتها مقابل استقلال محکم بازی میکنه ، اما باقی را نگاه کنید مقابل استقلال بدون دفاع بازی می کنند ولی مقابل پرسپولیس ۱۱نفره زیر توپ می زنند .
  • گرگانی IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    بی اخلاق ترین هوادادان کیسه سپاهان هستند که اکثرشون رو طول این پنج شش ساله روی اوردن به این رفتارهو پس از اینکه هر سال پرسپولیس قهرمان میشد و اخر فصل جز بی اخلاقی چیزی عایدشون نمیشد
  • اس اس کبیر IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    تووجودتمام لنگی های حکومتی تیم پیروزی بگردی یک ذره شرف.مردانگی.ادب.شخصیت.معرفت.اخلاق.هنر.وجدان.ایمان.احساس.پاکی پیدانمیکنی.
    • مکتب هوچی گری IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
      بله آقای شریف ، برو خاطره جواد زرینچه (وقتی زیرپای ناصر حجازی را با نامردی در بازی معرف با سایپا خالی کردن و حجازی اخراج شد ) از راه دادن به گروهبان قندلی وقتی مربی کیسه خوزستان بود سال ۷۸ را مطالعه کن تا شرافتت بیشتر بشه ! در مورد شرافت گروهبان قندلی که دیگه کتاب‌ها باید بنویسیم
  • سیروس US ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    آفتاب آمد دلیل آفتاب! از همین 12 کامنت منتشر شده میشود فهمید که در فضای هواداری و فوتبال این مملکت چه خبره!
  • سیروس US ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    امروز آقای ساکت اعلام کردند که در مورد بحث حق پخش مسابقات فوتبال از پرسپولیس و استقلال حمایت میکنند! هواداران امروز تیم های باشگاهی در ایران فراموش کرده اند که هیچ باشگاهی به تنهائی قادر به حیات و موفقیت نیست، اگر همکاری بین آنها وجود نداشته باشد. نکته قابل توجه اینستکه مدیران همین باشگاه های لیگ برتر وقتی پای منافع بمیان می آید با هم هیچ اختلافی ندارند، اما در عین حال هیچکدام حاضر نیستند موفقیت تیم حریف را جوانمردانه تحمل کنند. بدتر از این مدیران، هوادارانی هستند که بازیچه این مدیران می گردند و با حواشی هایی که ایجاد میکنند تیشه به ریشه نه تنها تیم های مورد علاقه شان بلکه تیم ملی هم میزنند. هنوز بیاد دارم روزهایی را که هواداران پرسپولیس و استقلال دست در دست هم و همصدا تیشه به ریشه مصطفی داوودی ، شخصی که با ماموریت نابودی فوتبال قدم به صحنه مدیریت ورزش ایران گذاشته بود زدند! هنوز شعار "پرسپولیس و استقلال، سرمایه های فوتبال، فقط توی یه بازی یک میلیون در میآرند، اما از این درآمد یه قرون هم ندارند،راستی که گریه داره" ، که توسط طرفداران دو تیم فریاد زده میشد را بیاد دارم! یادش بخیر!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی