فوری| بازیکن جنجالی استقلال از تیم ملی خط خورد/ پشیمانی هم فایده‌ای نداشت
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرفاوی بعد از بازگشت از تورنمنت کافا در تلاش برای تدارک اردوی جدید برای تیم ملی جوانان است که این اردو از 27 مرداد در کمپ تیم های ملی آغاز شده است.

در لیست دعوت شدگان نام عرفان باقری بازیکن تیم استقلال به چشم نمی خورد. بازیکنی که چند روزی است به تمرینات تیم آبی برگشته و بی سر و صدا در تلاش برای جلب نظر ساپینتو است. او پیش از اعزام تیم ملی جوانان به شهر دوشنبه برای حضور در تورنمنت کافا در یکی از روزها و بامداد اردوی تیم ملی جوانان را به خاطر گرما ترک کرد و بعد از این صمد مرفاوی تصمیم گرفت روی نام او قلم قرمز بکشد و با وجود اینکه به نظر می رسد از این رفتار خود پشیمان شده است هم چنین در لیست سیاه سرمربی تیم ملی جوانان قرار دارد و با این رفتار شانس همراهی تیم ملی جوانان در بازی های مقدماتی جام ملت ها را از دست داد.

تیم ملی جوانان شهریور ماه جاری در شهر بیشکک با تیم های امارات – قرقیزستان و برونئی برای کسب سهمیه حضور در جام ملت ها و انتخابی جام جهانی مسابقه می دهد.  

در لیست جدید صمد مرفاوی نام چند بازیکن لیگ برتری هم دیده می شود. مرصاد سیفی که فصل گذشته زننده گل قهرمانی تیم امید نساجی در لیگ برتر امیدهای کشور بوده است. هم چنین میلاد کر که یکی از مدافعان میانی تیم ملی امید بشمار می رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بستوزن لنگ IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    این بچه پرروهیچ چی نمیشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی