نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
۲ |
۳
سیاست باشگاه چیست؛ آیا پرسپولیس باز هم مهاجم می‌خرد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل محمدی از مدیران پرسپولیس خواست یک مهاجم دیگر جذب کنند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مصاحبه ای که دوشنبه شب در شبکه ۳ انجام داد، اعلام کرد این باشگاه به دنبال خرید دیگری نخواهد بود و یورگن لوکادیا آخرین خرید باشگاه پرسپولیس است.

درویش درحالی این حرف‌ها را مطرح کرد که او طبق عادت از ابتدای نقل و انتقالات تقریبا هر اسمی که برای پرسپولیس مطرح می‌شد را شایعه می‌خواند و به نوعی تکذیب می‌کرد. ولی در نهایت آن بازیکن پرسپولیسی می‌شد.

حالا هم به نظر می‌رسد درویش همین سیاست را دوباره در پیش گرفته و خیلی دوست ندارد مذاکره با گزینه‌های مختلف را رسانه‌ای کند. یحیی گل محمدی حدود ۴۰ روز قبل در مصاحبه ای به صراحت اعلام کرد برای فصل جدید، ۲ مهاجم نیاز دارد ولی مدیران پرسپولیس فقط یک مهاجم به خدمت گرفتند.

از همین رو طبق شنیده‌ها باوجود تکذیب درویش، باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب یک مهاجم دیگر است تا پرونده نقل و انتقالات تابستانی این تیم بسته شود. گزینه اصلی پرسپولیسی‌ها کریم انصاری فرد است که در حال حاضر تیم ندارد.

اگر هم به هر دلیلی پرسپولیسی‌ها نتوانند کریم را راضی به حضور در ایران کنند، به سراغ جذب مهاجم خارجی خواهند رفت. این درحالی است که گل محمدی با جدایی تمیروف موافقت کرده و با رفتن مهاجم ازبک، این تیم به راحتی می‌تواند مهاجم خارجی به خدمت بگیرد.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضایاک IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    منِ رضایاک میگم که حداقل یک مهاجم حرفه ای به پرسپولیس اضافه میشه... من خودم رباط صلیبی(acl) دادم...😅😅 اگرنه با کوله باری از تجربه بخدا میرفتم برای تست فنی پرسپولیس. مهاجم های پرسپولیس اصلا مناسب نیستن...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی