خوب شد استقلال به سپاهان باخت/ کاش آجورلو پول باشگاه را آینده نگرانه خرج کند/ ساپینتو بداند ملوان راحت امتیاز نمی‌دهد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: ای کاش بخشی از این هزینه هنگفت برای تیم‌های پایه خرج می‌شد تا در ادامه و در سال‌های آینده استقلال به جای ۴۰۰ میلیارد خرج کردن در یک فصل ۴۰۰ میلیارد از آکادمی‌اش درآمدزایی کند.

اکبر کارگرجم، بازیکن قدیمی تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره انتشار ریز هزینه‌های باشگاه استقلال برای فصل جدید اظهاراتی را مطرح کرد.

از عدد و رقم هزینه‌های استقلال مطلع هستید؟

وقتی این عدد و رقم را شنیدم متعجب شدم. متاسفانه با وضعیتی که در کشور به وجود آمده قیمت‌ها اینقدر روز به روز بالا می‌رود که کم کم ما دیگر نمی‌توانیم آنها را بشماریم و یا روی کاغذ بنویسیم. از قیمت اقلام روزمره بگیرید تا قیمت مسکن و حالا هم بازیکن و مربی.

به نظر شما چرا استقلال نسبت به فصل قبل بیش از دو برابر هزینه کرده است؟

طبیعتاً تیم قهرمان باید درخور جایگاهش یارگیری کند اما وقتی استقلال خیلی بازیکن از دست نداده و از آن طرف بازیکنان سابق به تیمش برگشته اند نباید تا این اندازه هزینه هنگفتی روی دست خودش می‌گذاشت. ما نمی‌دانیم این پولها بابت چه مسائلی هزینه شده است، دوست هم نداریم بدانیم! فقط امیدواریم با این هزینه‌ها اتفاقی بیفتد که دل مردم شاد شود.

با چه اتفاقی دل مردم شاد می‌شود؟

قطعاً با قهرمانی! تکرار قهرمانی و موفقیت‌های استقلال همه این هزینه‌ها از یاد می‌برد. اما ای کاش بخشی از این هزینه‌ها صرف تیم‌های پایه و آکادمی‌استقلال می‌شد تا از محل فروش بازیکن در آینده همین مبالغ به استقلال برگردد. باور کنید به اندازه ۱۰ تیم ۱۱ نفره بازیکن با استعداد نوجوان و نونهال در همین تهران حضور دارند. باقی شهرها به کنار. بازیکنانی که اگر درست پرورش پیدا کنند می‌توانند در آینده ۱۰ برابر این هزینه‌ها را به باشگاه برگردانند. امیدوارم آقای آجرلو در این زمینه هم فکری برای آینده باشگاه کرده باشد. او در صحبت‌هایش همواره آینده نگرانه حرف میزند. خدا کند این ۳۰۰، ۴۰۰ میلیاردی که برای امسال خرج می‌کنند سودی هم به حال سال‌های آینده تیم داشته باشد.

بازی با ملوان را چطور پیش بینی می‌کنید؟

آنها تازه از لیگ پایین به بالا آمده اند و انگیزه زیادی دارند. علاوه بر این که روبروی استقلال هستند و مسابقه شان را همه ایران می‌بینند، میخواهند توانایی‌هایشان را هم به رخ قهرمان فصل گذشته بکشند پس ساپینتو باید بداند ملوان به راحتی به امتیاز نمی‌دهد. ولی به هر حال استقلال هم استقلال است و انتظاری جز پیروزی از این تیم نمی‌رود.

چرا استقلال در بازی اول شکست خورد؟

این شکست خوب بود. شوک به موقعی بود. تیمی‌که فصل قبل بدون شکست قهرمان شد این باخت را لازم داشت. البته کاش حریف جزو مدعیان قهرمانی نبود چون این سه امتیازی که سپاهان از ما گرفت ممکن است روزی برای مان دردسرساز شود. البته وقت برای جبران زیاد است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضایاک IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    این پوله کیسه نیستا، این پول ملته که کیسه کشا دارن توش غلط میزنن،کیسه نه اسپانسر نه درآمد نه پاداش آسیایی و نه سهامش ارزش داره، کیسه به چاه نفت وصله
  • darioush US ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    man nemifahmam chera inhame bazykon mikharand? in az tarse hast
  • Ali IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    آقای کارگر جم نازنین : ایده های شما مال زمانی بود که ایراندوستان در دو تیم پرسپولیس و استقلال بودند و خدمت می کردنداما اکنون خودپرستان و مال اندوزان عنان کار را در اختیار دارندپس تا مادامی که نازنینانی همانند شما مسئول نباشند این هرزه هزینه کردن ادامه دارد چهارصد میلیارد که نه حتی پنجاه میلیارد هم برای آموزش نونهالان و نهالان و نوجوانان و جوانان دو تیم خرج نمی کنند زیرا نان دانی عده ی بی شماری برچیده می شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی