مسی، عیسی مسیح نیست/ سال‌ها بی‌دلیل او را محکوم کردیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گابریل باتیستوتا ستاره سابق تیم ملی آرژانتین با تمجید از لیونل مسی به حمایت از او پرداخته است.

گابریل باتیستوتا، ستاره و گلزن سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین با ابراز خوشحالی از اینکه بار مسئولیت آلبی‌سلسته از روی دوش لیونل مسی برداشته شده است، گفت مردم آرژانتین به این باور رسیده‌اند که مسی «عیسی مسیح» نیست.

باتیستوتا که بازیکنی بسیار محبوب در تاریخ فوتبال آرژانتین به حساب می‌آید در این باره گفت: « تا مدت‌ها تمام مسئولیت را روی دوش مسی می‌گذاشتیم. اول از همه باید خودمان را به این دلیل که فکر می‌کردیم یک عیسی مسیح در تیم داریم، مقصر بدانیم؛ بله او بازیکن بزرگی است اما عیسی مسیح نیست و در ادامه هم خود مسی را محکوم و حتی گاهی اوقات متهم کردیم و با این کار تا مدت‌ها به او لطمه زدیم.»

باتیستوتا در ادامه تعریف‌های خود از مسی گفت هنوز هم می‌توان به درخشش این فوق ستاره آرژانتینی امیدوار بود: «مسی هنوز هم می‌تواند کارهای بزرگ‌تر و بیشتری انجام دهد. او مریخی است. من نتوانستم تا ۴۰ سالگی بازی کنم اما او نشان داده که می‌تواند ادامه دهد و سؤال این است که چرا باید متوقف شود؟ همه ما بازی می‌کنیم چون اهدافی داریم و در این مقطع هدف این است که بهترین تیم در جهان باشیم و این انگیزه او را به حرکت وا می‌دارد.»

ستاره اسبق تیم ملی آرژانتین در پایان گفت: «تصور نمی‌کنم مسی به این زودی فوتبال را کنار بگذارد البته زمانی می‌رسد که از لحاظ بدنی نمی‌توانید ادامه دهید اما همه چیز به ذهنیت بازیکن بستگی دارد و ثابت شده که مسی  و کریستیانو رونالدو متفاوت هستند.»

مسی رکورد گلهای ملی باتیستوتا را با ۸۶ گل در ۱۶۲ بازی برای تیم ملی آرژانتین شکسته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی