مقصد بازیکنان مازاد استقلال مشخص شد/ حداقل یک بازیکن سرخپوش می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۲ بازیکن لیست مازاد استقلال در تیررس باشگاه تراکتور قرار گرفته‌اند.

 ارسلان مطهری مورد توجه تراکتوری ها قرار گرفته است. البته می‌گویند او از سپاهان اصفهان هم پیشنهاد دریافت کرده است. ارسلان هفته اول برای استقلال بازی کرد؛ اما نظرات را به خود جلب نکرد. او که در زمان فرهاد مجیدی هم به‌عنوان مهاجم جانشین موفق‌تر از مهاجم فیکس بود در استقلال ساپینتو هم چنگی به دل نزد تا در لیست خروج قرار بگیرد.

ارسلان این‌بار در مقابل انتقال به تراکتور واکنشی نداشته است و شاید بدش نمی‌آید شانسش را در تیمی دیگر امتحان کند. بااین‌حال استقلالی‌ها درصورتی با جدایی این مهاجم موافقت می‌کنند که وی به‌صورت قرضی راهی تراکتور شود. این دقیقا نقطه مقابل درخواست تراکتوری‌هاست. هرچند اگر موافقت نکنند، نمی‌توانند ارسلان را به خدمت بگیرند. از طرفی با اضافه شدن قایدی و ترافیکی که در خط حمله این تیم به وجود آمده، استقلال چاره‌ای جز واگذاری او ندارد. این درحالی است که بردیف دو مهاجم خارجی را نیز به تراکتوری‌ها پیشنهاد داده و شاید با مطهری موافق نیست که به جذب مهاجم خارجی اصرار دارد.

اما شانس محمد حسینی برای انتقال به تراکتور از دو استقلالی دیگر بیشتر است. او به‌دنبال حل شدن مشکل خدمت سربازی سیاوش یزدانی و بازگشت او در لیست مازاد قرار گرفت و از اتفاقاتی که رخ داده عصبانی است؛ اما شخصا می‌خواهد از این تیم جدا شود و خواستار این شده که تکلیفش را زودتر مشخص کنند. البته تاکید دارد حالا که او را نمی‌خواهند باید رضایتنامه‌اش را قطعی بدهند نه قرضی. باشگاه استقلال اما در این مورد تردید دارد. اما اگر می‌خواهد او را از لیست خارج کند، درنهایت مجبور به این کار خواهد شد. ازاین‌رو شانس این مدافع از سایرین برای تراکتوری شدن بیشتر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    واقعآ این تیم در حق بازیکنانی که با آنها قرارداد بسته داره جفا میکنه مگه نونه که قرضی به این و اون بدی بازیکن رو بدون نظر سرمربی جذب کردند الان که تیم‌ها بسته شده میگن مازاد یعنی چه این چه طرز برخورد با بازیکنان است همین حسینی در هوادار موفق بود با منت جذب شد الان که بازیکنای جدید گرفتند با ماجدی اینها را مازاد اعلام کردند بازیکن حق داره قرضی نره وباید حق وحقوقی هم تا آخر بگیره بازیکنا نباید براحتی کنار بیاند وباید بمانند وقرضی هم قبول نکنند خدایش این رفتار کودکانه مدیر عامل با بازیکنان خوب لیگ اصلآ درست نیست
    • احمدامینی IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
      افرین
    • علی IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      لنگی جان متاسفانه پیامت به گوش بازیکنهای مازاد نمیرسه که بخواد تاثیری داشته باشه و بازیکن رو تحریک کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی